懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   0


水晶宮

積分: 64108


1#
發表於 14-7-14 08:06 |只看該作者
其實感覺係點?我怕自己傻吓傻吓察覺唔到,呢排天氣熱,唔知出得汗多定點,塊護墊好快就濕要換新嘅,好怕係滲水




男爵府

積分: 7155


2#
發表於 14-7-14 08:27 |只看該作者
有,我因為咁胎水少搞到胎盤老化要開刀


水晶宮

積分: 64108


3#
發表於 14-7-14 08:38 |只看該作者

引用:有,我因為咁胎水少搞到胎盤老化要開刀

原帖由 cherrys 於 14-07-14 發表
有,我因為咁胎水少搞到胎盤老化要開刀
但係滲出黎時有咩感覺架?




男爵府

積分: 7155


4#
發表於 14-7-14 08:46 |只看該作者
回覆 cherrieloy 的帖子

無痛


水晶宮

積分: 64108


5#
發表於 14-7-14 08:51 |只看該作者

引用:回覆+cherrieloy+的帖子無痛

原帖由 cherrys 於 14-07-14 發表
回覆 cherrieloy 的帖子

無痛
滲出黎時似失禁嗎?




大宅

積分: 1075


6#
發表於 14-7-14 09:04 |只看該作者
我都係, 而家35週, 唔知天氣熱出汗定分泌多
都唔知點分係滲水

有朋友話當年生都唔知自己係滲水
因為都係好少好少咁


水晶宮

積分: 64108


7#
發表於 14-7-14 09:16 |只看該作者

引用:我都係,+而家35週,+唔知天氣熱出汗定分泌多

原帖由 nikiwky 於 14-07-14 發表
我都係, 而家35週, 唔知天氣熱出汗定分泌多
都唔知點分係滲水
咁你朋友之後點發現?




大宅

積分: 1075


8#
發表於 14-7-14 09:26 |只看該作者
佢當時已經37週, 唔知係定唔係
所以諗住入去醫院CHECK下

佢仲懵盛盛, 洗完頭,沖完涼先入去
入去醫院仲叫老公返屋企先
點知轉CHECK姑娘話已經穿左水
問佢點解唔知
佢話又冇痛又冇見紅
又唔知係分泌定尿滲

(佢當時係冬天, 所以唔會係大汗)
當我尋日係屋企都換左3條底底
如果係屋企我唔用墊, 因為想留意下係咩黎


男爵府

積分: 7155


9#
發表於 14-7-14 09:27 |只看該作者
回覆 cherrieloy 的帖子

你企起身用力咳,有水滲就可能係羊水


水晶宮

積分: 64108


10#
發表於 14-7-14 09:31 |只看該作者

引用:回覆+cherrieloy+的帖子你企起身用力咳,有

原帖由 cherrys 於 14-07-14 發表
回覆 cherrieloy 的帖子

你企起身用力咳,有水滲就可能係羊水
噢!thanks!試咗,冇野流出黎




伯爵府

積分: 16606


11#
發表於 14-7-14 10:39 |只看該作者
回覆 cherrieloy 的帖子

我都係滲水, 你FEEL 到好似有野流, 但感覺水水地, 如果你講得似時, 可能拎走護墊, 你會見到底底係濕左一達, 但質地好水, 一D 都唔似分秘有黏性, 另咳去TEST 對滲水未必有幫助, 我入埋醫院咳都冇出水, 係檢查過確認係後PART 穿水,,,,


水晶宮

積分: 64108


12#
發表於 14-7-14 10:48 |只看該作者

引用:回覆+cherrieloy+的帖子我都係滲水,+你FEEL

原帖由 TRUBIMA 於 14-07-14 發表
回覆 cherrieloy 的帖子

我都係滲水, 你FEEL 到好似有野流, 但感覺水水地, 如果你講得似時, 可能拎走護墊, ...
原來係咁~ 唔該晒,咁等我再留意吓先




洋房

積分: 41


13#
發表於 14-7-14 15:56 |只看該作者
我37w夜晚見褲仔有少少水,以為滲尿就去换褲然後訓覺,半夜急vv起身去toilet又係見濕左少少,叫醒老公,佢話第二朝打比醫生問,咁就繼續訓,到清晨6點又feel到濕濕地(依然好少),開始覺得唔對路,拍醒老公去醫院check下啦,當時我只係覺得真係check一check,所以冇冲涼冇帶老佬袋咁就去醫院,出門口覺得肚餓仲拎左盒麥精飲,到醫院護士用支棒棒一驗,噢真係穿水,護士問我幾時開始穿,我話尋晚12:00,佢仲話我點解依家先黎,我話因為冇痛冇血又得咁少水,唔知呢d都叫穿水...... 之後即刻安排手術室同call 醫生(我原本都係book左開刀),話咁快就見到bb lu~~


水晶宮

積分: 64108


14#
發表於 14-7-14 16:00 |只看該作者

引用:我37w夜晚見褲仔有少少水,以為滲尿就去换

原帖由 patpatco 於 14-07-14 發表
我37w夜晚見褲仔有少少水,以為滲尿就去换褲然後訓覺,半夜急vv起身去toilet又係見濕左少少,叫醒老公,佢 ...
係咪冇色冇味架?




珍珠宮

積分: 40541

有「營」勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


15#
發表於 14-7-14 16:01 |只看該作者

引用:我37w夜晚見褲仔有少少水,以為滲尿就去换

原帖由 patpatco 於 14-07-14 發表
我37w夜晚見褲仔有少少水,以為滲尿就去换褲然後訓覺,半夜急vv起身去toilet又係見濕左少少,叫醒老公,佢 ...
請問個種滲水同平時透明分秘有冇分別㗎?平時分秘黏立立,羊水係味吾立架?thx




大宅

積分: 1763


16#
發表於 14-7-14 16:26 |只看該作者
@@ 我25w 要長期用護墊, 成日都好似濕濕地咁, 我都唔知係分秘物定的汗, 定係出水. ......你地咁講一講, 我有D驚LOL.....


洋房

積分: 41


17#
發表於 14-7-14 16:35 |只看該作者
imconfusing 發表於 14-7-14 16:01
請問個種滲水同平時透明分秘有冇分別㗎?平時分秘黏立立,羊水係味吾立架?thx



...
唔立架!似水咁,冇色,但我冇聞...o個幾日的確多左分秘,但好明顯個晚係水狀...同埋我一直都冇滲尿,所以我初初都以為係滲尿


水晶宮

積分: 64108


18#
發表於 14-7-14 16:42 |只看該作者

引用:Quote:imconfusing+發表於+14-7-14+16:01+

原帖由 patpatco 於 14-07-14 發表
唔立架!似水咁,冇色,但我冇聞...o個幾日的確多左分秘,但好明顯個晚係水狀...同埋我一直都冇滲尿,所以我初初 ...
真係好驚自己傻吓傻吓滲水都唔知



點評

imconfusing  Me too  發表於 14-7-14 18:35


大宅

積分: 2136


19#
發表於 14-7-14 16:53 |只看該作者

回覆:有冇jm試過滲羊水?唔係大穿水,只係少少、少少咁滲出黎

好似失禁咁有一pat 野流出來,無色無味,水狀,我都係懷疑情況下去醫院check, 真係穿水。




大宅

積分: 1083


20#
發表於 14-7-14 17:08 |只看該作者

回覆:cherrieloy 的帖子

有感覺架,突然有野流出來,小小熱,你試下唔用護墊喇,真係可以好少甘滲出來架


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo