家庭理財

跳至

首頁
12

尾頁
   2


大宅

積分: 2042


1#
發表於 14-6-30 17:10 |只看該作者
本帖最後由 mytiger 於 14-7-2 11:09 編輯

首先,我不是賣基金的。出呢個帖,主要因為見到好多人,除了月供股票之外,都買了各式各樣的保險或者銀行做月供基金計劃,保險公司用101手法包裝成保險產品,內裡收了昂貴手績費,背後其實都是買市面上的基金。銀行除了間中有優惠,一般月供基金都收足你 5 - 5.5% 認購費。

其實,月供基金不一定在銀行,更加不要在保險公司,因為手績費/行政費相當貴。要是大家想月供基金,自己看看一基金公司的網站,它們亦有提供月供基金計劃。有些基金公司, 你供的金額多,認購費會很便宜,甚至零。有些供款越久,認購費亦會減,銀行是不會有的。每隻基金當然會有管理費1% - 1.5% 不等,無月供股票一次過乾手淨腳,所以自己要看清楚收費。



https://www.fidelity.com.hk/investor/zh/learn-about-investing/setting-up-monthly-savings-plan.page?

http://www.fundsupermart.com.hk/hk/main/research/viewContent.tpl?lang=ch&articleNo=3896

http://www.jpmorganam.com.hk/jpm/am/zh/financial-planning/dollar-cost-averaging


不要發私人訊息給我sell保險或其他理財產品。


珍珠宮

積分: 31998


2#
發表於 14-6-30 17:21 |只看該作者

引用:+本帖最後由+mytiger+於+14-6-30+17:11+編

原帖由 mytiger 於 14-06-30 發表
本帖最後由 mytiger 於 14-6-30 17:11 編輯

首先,我不是賣基金的。





點評

mytiger  你哦咩?  發表於 14-6-30 17:55


象牙宮

積分: 222727

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


3#
發表於 14-6-30 18:10 |只看該作者

引用:首先,我不是賣基金的。可能你不知道,月供

本帖最後由 大力大力 於 14-6-30 18:12 編輯
原帖由 mytiger 於 14-06-30 發表
本帖最後由 mytiger 於 14-6-30 17:11 編輯

首先,我不是賣基金的。

天下烏雅一様黑。。。




買基金真係好傷 -

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843

點評

familyking  你呢个post煩到無朋友,出遇N咁多次。  發表於 14-7-20 00:43
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


別墅

積分: 791


4#
發表於 14-6-30 18:59 |只看該作者

引用:+本帖最後由+mytiger+於+14-6-30+17:11+編

原帖由 mytiger 於 14-06-30 發表
本帖最後由 mytiger 於 14-6-30 17:11 編輯

首先,我不是賣基金的。
咁點解不作特別自願性供款mpf度呀亦不收認購費和贖回費的





大宅

積分: 2042


5#
發表於 14-6-30 19:22 |只看該作者
ip52165 發表於 14-6-30 18:59
咁點解不作特別自願性供款mpf度呀亦不收認購費和贖回費的
我無mpf,我仲系orso,所以吾多知道mpf吾收認購費。
不要發私人訊息給我sell保險或其他理財產品。


男爵府

積分: 8044


6#
發表於 14-6-30 20:09 |只看該作者

引用:Quote:ip52165+發表於+14-6-30+18:59+咁點

原帖由 mytiger 於 14-06-30 發表
我無mpf,我仲系orso,所以吾多知道mpf吾收認購費。
請問咩係ORSO?邊度有得供呢?


別墅

積分: 791


7#
發表於 14-6-30 20:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mytiger+於+14-06-30+發表我

原帖由 ismandy 於 14-06-30 發表
請問咩係ORSO?邊度有得供呢?
即係公積金 出面冇得買係公司計劃




男爵府

積分: 8044


8#
發表於 14-6-30 20:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ismandy+於+14-06-30+發表請

原帖由 ip52165 於 14-06-30 發表
即係公積金 出面冇得買係公司計劃
明白,唔該晒


大宅

積分: 2042


9#
發表於 14-6-30 20:25 |只看該作者
回覆 ismandy 的帖子

orso 系mpf未有之前既退休保障,你google search下就知。mpf 實施之後,新加入公司同事就要供mpf,只有實施mpf前先可以選擇orso定mpf。
不要發私人訊息給我sell保險或其他理財產品。


大宅

積分: 2042


10#
發表於 14-6-30 20:29 |只看該作者
本帖最後由 mytiger 於 14-6-30 20:33 編輯

回覆 大力大力 的帖子

你睇楚我寫咩先出post,當年我响discuss寫月供股票,你開始都系甘寫,最後你用左我個post周圍share。
月供股票同月供基金,我做左十年以上,我用過覺得好,當然未必系最好,我先會同人分享。當年我寫月供股票推介用中銀,有人問我系吾系中銀職員。

我答佢,我系IT人,吾系銀行,保險或基金職員。
不要發私人訊息給我sell保險或其他理財產品。


子爵府

積分: 12892


11#
發表於 14-6-30 21:14 |只看該作者
mytiger 發表於 14-6-30 20:29
回覆 大力大力 的帖子

你睇楚我寫咩先出post,當年我响discuss寫月供股票,你開始都系甘寫,最後你用左我 ...
你係BIG TIGER?


男爵府

積分: 8044


12#
發表於 14-6-30 21:23 |只看該作者

引用:回覆 ismandy 的帖子orso 系mpf未有之前既

原帖由 mytiger 於 14-06-30 發表
回覆 ismandy 的帖子

orso 系mpf未有之前既退休保障,你google search下就知。mpf 實施之後,新加入公司同 ...
明白,唔該曬


大宅

積分: 2042


13#
發表於 14-6-30 22:11 |只看該作者
本帖最後由 mytiger 於 14-6-30 22:47 編輯

回覆 bbshop_bb 的帖子

yes,呢度我遲登記,用吾返個名。
不要發私人訊息給我sell保險或其他理財產品。


大宅

積分: 1362


14#
發表於 14-7-1 01:22 |只看該作者
我的月供基金三年都有15%增長,我覺得ok(我係响MPF on top再供多4000蚊,可以好flexible,隨時withdraw)


象牙宮

積分: 222727

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


15#
發表於 14-7-1 01:58 |只看該作者

引用:我的月供基金三年都有15�,我覺得ok(我

原帖由 wellristra 於 14-07-01 發表
我的月供基金三年都有15%增長,我覺得ok(我係响MPF on top再供多4000蚊,可以好flexible,隨時withdraw) ...
那個是假數,你試一下打去CS 話cut 單,包你蝕死~

點評

aliensss2008  點解?買賣差價?  發表於 14-7-1 02:23
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


珍珠宮

積分: 30976


16#
發表於 14-7-1 02:22 |只看該作者

回覆:月供基金 (直接幫襯基金公司)

我自己無供
但有朋友直接同基金公司買
總之唔係link落保險會好d


男爵府

積分: 8044


17#
發表於 14-7-1 10:24 |只看該作者

引用:我的月供基金三年都有15%增長,我覺得ok(我

原帖由 wellristra 於 14-07-01 發表
我的月供基金三年都有15%增長,我覺得ok(我係响MPF on top再供多4000蚊,可以好flexible,隨時withdraw) ...
厲害,咁即係三年供15萬,自願供款部分帳面有17萬五千?


男爵府

積分: 9007


18#
發表於 14-7-1 16:07 |只看該作者

引用:+本帖最後由+mytiger+於+14-6-30+20:33+編

原帖由 mytiger 於 14-06-30 發表
本帖最後由 mytiger 於 14-6-30 20:33 編輯

回覆 大力大力 的帖子
月供基金我無興趣,MPF十幾年先賺到7萬(現balance 88萬),完全唔知自己買左D乜。

可以分享多D月供股票嗎?




翡翠宮

積分: 91056

2025勳章蛇年勳章


19#
發表於 14-7-1 17:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 wellristra 於 14-07-01 發表

原帖由 大力大力 於 14-07-01 發表
那個是假數,你試一下打去CS 話cut 單,包你蝕死~
我都試過月供基金幾年,不過後來做左ftm就停左,最近先攞番D$出黎,賺左3x%


子爵府

積分: 14830


20#
發表於 14-7-1 17:59 |只看該作者
welristra 發表於 14-7-1 01:22
我的月供基金三年都有15%增長,我覺得ok(我係响MPF on top再供多4000蚊,可以好flexible,隨時withdraw) ...
點買到

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo