家庭理財

跳至

首頁
12

尾頁
   1


公爵府

積分: 25137

hashtag影視迷勳章 醒目開學勳章


1#
發表於 14-6-23 12:07 |只看該作者
本帖最後由 myww 於 14-7-4 09:38 編輯

有無人可以比下意見? tks

補充: 大家分享下, 不需要PM貴公司的產品給我, 謝謝!


公爵府

積分: 28858


2#
發表於 14-6-24 23:29 |只看該作者

引用:有無人可以比下意見?+tks

原帖由 myww 於 14-06-23 發表
有無人可以比下意見? tks
中國銀行




公爵府

積分: 28858


3#
發表於 14-6-24 23:29 |只看該作者

引用:有無人可以比下意見?+tks

原帖由 myww 於 14-06-23 發表
有無人可以比下意見? tks
中國銀行




公爵府

積分: 28858


4#
發表於 14-6-24 23:30 |只看該作者

引用:有無人可以比下意見?+tks

原帖由 myww 於 14-06-23 發表
有無人可以比下意見? tks
中國銀行





公爵府

積分: 28858


5#
發表於 14-6-24 23:31 |只看該作者

引用:有無人可以比下意見?+tks

原帖由 myww 於 14-06-23 發表
有無人可以比下意見? tks
中國銀行




男爵府

積分: 9788


6#
發表於 14-6-26 17:50 |只看該作者
中國銀行, 垃圾, 騙人的, 果次問, 3年供10萬, 5年可拿回11萬, 但睇回張紙, 沒有10000息, 同口說的不一樣
禁止在戶名,頭像相片,自定義頭銜,個人簽名,使用帶有 商業 / 個人 / 團體 廣告或宣傳推介成份之字句 / 圖片 / 超連結


子爵府

積分: 10234

BK Milk勳章 畀面勳章


7#
發表於 14-6-26 17:54 |只看該作者
交通...我重有一年可以拿$了.....

點評

emilymui  我都係交通, 做3年, 放6年有5%  發表於 14-7-2 01:32


大宅

積分: 3667


8#
發表於 14-6-30 02:01 |只看該作者

回覆:myww 的帖子

中國人壽啦


象牙宮

積分: 222735

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


9#
發表於 14-6-30 07:58 |只看該作者

引用:中國銀行, 垃圾, 騙人的, 果次問, 3年供10

原帖由 smile_e 於 14-06-26 發表
中國銀行, 垃圾, 騙人的, 果次問, 3年供10萬, 5年可拿回11萬, 但睇回張紙, 沒有10000息, 同口說的不一樣 ...
銀行這些呃人長期儲蓄/年金,一般都誇大 不保証 回報,等人落答~

大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


子爵府

積分: 10164


10#
發表於 14-6-30 11:19 |只看該作者
大力大力 發表於 14-6-30 07:58
銀行這些呃人長期儲蓄/年金,一般都誇大 不保証 回報,等人落答~

...
銀行都真係鍾意搵C9如我去「傾投資」!

話說我一向都在中銀做人民幣定期,一向都係自己網上續期,唔駛煩。咁近來有一筆到左期,就罕有地收到職員電話通知,話宜家網上續期的利率無咁好,要落分行做先有好D的利率。我臨收線都話,我淨係做定期咋喎,佢都話明白!

咁星期六我就落分行,今次竟然要入房仔傾,都知無好嘢,咁我一坐低就話我趕時間去家長日,要半小時內離開。佢就把握呢短短十幾分鐘,話不如長期儲錢,五六年咁,回報有六七厘,比做定期好好多喎,咁我話,若要做,我只會做零存整付,全程簡直係雞同鴨講。最重要係,佢無同我解釋過點樣為之長期儲,有無保險、基金成分在內。


咁當佢知道我只會做定期,就請番我出去櫃枱,有其他人幫我。而我臨走都問另一位職員,宜家係咪真係要落行做先至會有好些少的rate,佢就話,以前網上做續期,利率會好些,宜家就調轉。


我諗,銀行要咁樣令到多些客到分行,多些人比到投資經理去sell!


好彩我都有來呢個forum學下嘢,多謝各位指教!




點評

Adam媽媽    發表於 14-7-16 21:30
Adam媽媽    發表於 14-7-16 21:30


珊瑚宮

積分: 119442

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 hashtag旅遊勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


11#
發表於 14-7-1 10:17 |只看該作者

引用:Quote:大力大力+發表於+14-6-30+07:58+銀行

原帖由 summertown 於 14-06-30 發表
銀行都真係鍾意搵C9如我去「傾投資」!

話說我一向都在中銀做人民幣定期,一向都係自己網上續期,唔駛煩。 ...
係呀,陷阱不少 ,D年期長一長,真是要小心




子爵府

積分: 12205


12#
發表於 14-7-3 03:00 |只看該作者

回覆:summertown 的帖子

Sell都唔緊要..最慘唔夠專業..扮都唔似樣..好心做戲做全套.今曰無幫襯唔代表曰後無機會.跟手幫埋續期唔駛咁現實吓嘩!所以一向經驗話比我知對中資銀行unlike...


公爵府

積分: 25137

hashtag影視迷勳章 醒目開學勳章


13#
發表於 14-7-3 09:34 |只看該作者
summertown 發表於 14-6-30 11:19
銀行都真係鍾意搵C9如我去「傾投資」!

話說我一向都在中銀做人民幣定期,一向都係自己網上續期,唔駛煩。 ...
我同亞囡去銀行開saving ac, 都可以捉我傾一大餐. 重sell我囡做d x x 儲蓄計劃


大宅

積分: 2042


14#
發表於 14-7-3 10:56 |只看該作者
回覆 myww 的帖子

其實你係想買銀行股,還是存去邊間銀行投資?一般銀行都係賣人地既基金或者掛勾產品。如果你買銀行股,你自己做月供或者分段買入股票放3-8年時間都可以。 當然買股票或者其他投資產品可升可跌。

安全D就做港元/人仔定期或者投資本地大公司債券(好似要50萬至100萬入場)。
不要發私人訊息給我sell保險或其他理財產品。


公爵府

積分: 25137

hashtag影視迷勳章 醒目開學勳章


15#
發表於 14-7-3 11:07 |只看該作者
mytiger 發表於 14-7-3 10:56
回覆 myww 的帖子

其實你係想買銀行股,還是存去邊間銀行投資?一般銀行都係賣人地既基金或者掛勾產品。如 ...
我不想投資, 只想儲蓄和有息, 要保本.

我曾經買過恒生儲3年, 8年可以攞錢, 但亦可以滾存那種, 其實係保險儲蓄計劃.





大宅

積分: 2042


16#
發表於 14-7-3 11:14 |只看該作者
myww 發表於 14-7-3 11:07
我不想投資, 只想儲蓄和有息, 要保本.

我曾經買過恒生儲3年, 8年可以攞錢, 但亦可以滾存那種, 其實係保險 ...

儲蓄保險我無幫親過,所以吾知佢回報如何。年回報有多少?
不要發私人訊息給我sell保險或其他理財產品。


大宅

積分: 4271


17#
發表於 14-7-3 13:24 |只看該作者
回覆 myww 的帖子

Me too at Hang Seng, pay 3 years and save 5 years, total 8 years.
If you wanted to save money with safety method, I think it is the best choice la.



公爵府

積分: 25137

hashtag影視迷勳章 醒目開學勳章


18#
發表於 14-7-4 09:41 |只看該作者
謝謝JM們的分享. 謝謝

我有了決定.

所以, 不需要PM貴公司的產品給我, 謝謝!


大宅

積分: 2260


19#
發表於 14-7-4 11:21 |只看該作者

回覆:summertown 的帖子

係! 我剛做HSBC premium Account 人仔定期,落行係高過上綱續期law!!!!




複式洋房

積分: 462


20#
發表於 14-7-4 16:01 |只看該作者

回覆:mytiger 的帖子

吾同產品同年期回報率都吾同架


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo