親子旅遊

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4086

畀面勳章


1#
發表於 14-7-16 22:15 |只看該作者
去滑雪場要否穿厚身褲?因台灣好熱,怕玩完熱到暈!另外,要否穿毛帽及手套?謝謝!感激!


大宅

積分: 4851

開心吸收勳章


2#
發表於 14-7-18 13:17 |只看該作者
evayanyan 發表於 14-7-16 22:15
去滑雪場要否穿厚身褲?因台灣好熱,怕玩完熱到暈!另外,要否穿毛帽及手套?謝謝!感激!

...

我4月去過, 入面好凍, 要著長褲(厚身仲好),一定要帶手套,小朋友要帶厚褸.
大人唔怕的話, 有得借褸,我要著2件(但不是很乾淨,我自已著薄外套打底),另大人有水鞋提供,因為入面不可著涼鞋,拖鞋,所以自己帶sock去.
另滑雪外面有dd可以玩水地方, 如玩水,小朋友帶多套衫換(我們無預計有水玩,好彩是自駕遊,所以可以上車先換衫)
得閒入來看看"雙妹嘜"啦......
http://hk.myblog.yahoo.com/jessjuli088


大宅

積分: 4086

畀面勳章


3#
發表於 14-7-18 18:59 |只看該作者

回覆:kpbb 的帖子

多謝回覆!小朋友也可以借鞋嗎?


大宅

積分: 4851

開心吸收勳章


4#
發表於 14-7-21 13:15 |只看該作者
evayanyan 發表於 14-7-18 18:59
多謝回覆!小朋友也可以借鞋嗎?

我記得好似沒有小朋友size, 著波鞋都ok的

得閒入來看看"雙妹嘜"啦......
http://hk.myblog.yahoo.com/jessjuli088


大宅

積分: 4086

畀面勳章


5#
發表於 14-7-21 15:47 |只看該作者

回覆:kpbb 的帖子

謝謝!


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo