evayanyan 發表於 14-7-16 22:15 
去滑雪場要否穿厚身褲?因台灣好熱,怕玩完熱到暈!另外,要否穿毛帽及手套?謝謝!感激!
...
我4月去過, 入面好凍, 要著長褲(厚身仲好),一定要帶手套,小朋友要帶厚褸.
大人唔怕的話, 有得借褸,我要著2件(但不是很乾淨,我自已著薄外套打底),另大人有水鞋提供,因為入面不可著涼鞋,拖鞋,所以自己帶sock去.
另滑雪外面有dd可以玩水地方, 如玩水,小朋友帶多套衫換(我們無預計有水玩,好彩是自駕遊,所以可以上車先換衫)
得閒入來看看"雙妹嘜"啦......
http://hk.myblog.yahoo.com/jessjuli088