自由報料

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5827


1#
發表於 07-12-11 16:04 |只看該作者
如題。因不想小朋友看太多無線節目, 但不知裝有線好定NOW TV好, 因一安裝便要簽約>>>>正苦腦, 有沒有媽咪可提意一下。非常感謝!!!!!


洋房

積分: 152


2#
發表於 07-12-11 16:08 |只看該作者
now 有個迪士尼台
有d 卡通係有d 互動的
都幾好 有線就唔知


男爵府

積分: 5033


3#
發表於 07-12-11 16:13 |只看該作者
我覺得now tv好過有線.
因為佢地既playhouse台播既卡通好多都係我地會出街買黎比佢小朋友睇既.我join左之後唔洗再買vcd喇.
[img align=right]http://mud.mm-a7.yimg.com/image/3857997831[/img]


禁止訪問

積分: 36506

好媽媽勳章 畀面勳章


4#
發表於 07-12-11 16:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5827


5#
發表於 07-12-11 16:18 |只看該作者
多謝您們的意見

原文章由 atta 於 07-12-11 16:13 發表
我覺得now tv好過有線.
因為佢地既playhouse台播既卡通好多都係我地會出街買黎比佢小朋友睇既.我join左之後唔洗再買vcd喇.


男爵府

積分: 6412


6#
發表於 07-12-11 16:18 |只看該作者
我2個台都有, 如果係for 小朋友, 就一定係now, 有米奇, 班尼, bob builder, 愛因斯坦, 全部都有教育意義.

有線我無俾小朋友睇, 都係一般卡通片..


男爵府

積分: 5827


7#
發表於 07-12-11 16:24 |只看該作者
我小孩一個6歲, 一個2歲。因我覺得現在的電視實在太多粗言及暴力, 我囝之前看了黃子華的電視劇(好像一個月前, 我不知叫什麼名, 好像黃師傅), 之後就整天唱那主題曲及說一些粗話。

原文章由 曲曲 於 07-12-11 16:18 發表
小孩幾大?
now有448 baby tv, 441 disney channel, 442 playhouse disney channel

阿仔喜歡睇米奇妙妙屋(有互動)


子爵府

積分: 11530

貓狗褓姆


8#
發表於 07-12-11 16:45 |只看該作者
NOW TV 勁正!!


別墅

積分: 613


9#
發表於 07-12-11 17:08 |只看該作者
如只是給小朋友, 我覺得 now 好 d


別墅

積分: 841


10#
發表於 07-12-11 17:11 |只看該作者

如想給小朋友, 看卡通學英文, 請問是有線好些定NOW TV 好些?

Now TV ~ #442 playhouse disney channel really good.


大宅

積分: 3958


11#
發表於 07-12-11 20:33 |只看該作者
NOW is better than CABLE TV. all programmes are suitable for toddlers~


男爵府

積分: 7925


12#
發表於 07-12-12 10:39 |只看該作者
CABLE AND NOW TV 兩個台都有 NICKELODEON 和 CARTOON NETWORK 的 CHANNEL, 基本上都冇乜所謂的.


大宅

積分: 4664


13#
發表於 07-12-12 11:14 |只看該作者
NOW好d.
因為442果個台真係好好睇.
之前果一年簽左約但只得441同443,幾個月前加左442.
我個女而家日日都睇,應該442好睇d啦~
我老公唔睇卡通,但都話好睇!起碼而家會陪個女睇電視.haha!
不過英文唔多wor,中文多d,但d卡通公仔好吸引~
可以考慮下~
我絕對讚成唔好睇咁多tvb,太粗喇~


禁止訪問

積分: 36506

好媽媽勳章 畀面勳章


14#
發表於 07-12-12 11:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 28761

醒目開學勳章 畀面勳章 貢獻勳章


15#
發表於 07-12-12 11:29 |只看該作者
agreed :mrgreen:
my daughter like watching channel 442
原文章由 joey122 於 07-12-12 11:14 發表
NOW好d.
因為442果個台真係好好睇.
節錄: 將進酒~李白
人生得意須盡歡,莫使金樽空對月,
天生我材必有用,千金散盡還復來。
烹羊宰牛且為樂,會須一飲三百杯。
岑夫子,丹丘生,將進酒,杯莫停。
與君歌一曲,請君為我傾耳聽。
鐘鼓饌玉不足貴,但願長醉不復醒。
古來聖賢皆寂寞,惟有飲者留其名。


別墅

積分: 756


16#
發表於 07-12-12 11:46 |只看該作者
同意呀..now 有好多小朋友喜歡cartoon人物

mickey, thomas, sesame street, nody, banrey..總會有一個啱佢地睇.


原文章由 monkey妹 於 07-12-12 11:29 發表
agreed :mrgreen:
my daughter like watching channel 442


子爵府

積分: 11788


17#
發表於 07-12-12 14:03 |只看該作者
想問下大家, 兒童台要幾多錢月費 ? 包括什麼台呢, 如果小朋友都十歲大,唔知仲啱唔啱睇呢? 謝謝.

Melodykitty
Melodykitty


複式洋房

積分: 396


18#
發表於 07-12-13 10:56 |只看該作者
I prefer NOW, they got Disney Channel for kids and they got Play TV ,especially for baby. My baby loves it very much.
我家的寶貝叫熹彤Matilda,2006年11月14日聖德肋撒醫院出世,生肖屬狗,星座天蠍座,出世重7.5lbs。 :-D


大宅

積分: 4590

好媽媽勳章


19#
發表於 07-12-13 14:14 |只看該作者
我個囡9歲, 鍾意睇 NOW. 441 (Disney Channel)

原文章由 melodykitty 於 07-12-12 14:03 發表
想問下大家, 兒童台要幾多錢月費 ? 包括什麼台呢, 如果小朋友都十歲大,唔知仲啱唔啱睇呢? 謝謝.

Melodykitty


別墅

積分: 888


20#
發表於 07-12-13 14:23 |只看該作者
我個女三歲, 好鍾意睇442台Playhouse Disney Channel, 佢播好多節目其實都有DVD賣. 如果買齊晒所有DVD會好貴, 所以我覺得睇442台好抵睇

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo