自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


侯爵府

積分: 20366


1#
發表於 07-12-13 11:57 |只看該作者
我自從有車之來, 都係入 ExxO 油公司既油, 都有8~9年喇~一直以來都無咩問題~

最近換左架車, 雖然係2手車, 但去過原廠 check 過個 result 係 "內外都保養得好好"~ 點知最近架車既 engine 燈著左, 去返原廠修理都已經4次, 都係一出廠無幾內個engine 燈又會著~ 車廠 check 左好多次都比唔到原因我~ 車廠問我究竟出廠之後我去左邊... 我咪話 "架車無油, 咪去入油囉"

最後建議我轉用其他牌子既油~ 點知一轉就無事~

我好驚訝, 我從來都唔會犯法入 "鬼油", 我一向幫襯ExxO油站... 點解 D 油都會有問題... 真係怕怕~


子爵府

積分: 12210


2#
發表於 07-12-13 13:03 |只看該作者
吓......我老公都係入ExxO 油架!!!


男爵府

積分: 6772

好媽媽勳章 畀面勳章


3#
發表於 07-12-13 14:08 |只看該作者
咁你依家用邊隻ar!
原文章由 RonicaKwok 於 07-12-13 11:57 發表
我自從有車之來, 都係入 ExxO 油公司既油, 都有8~9年喇~一直以來都無咩問題~

最近換左架車, 雖然係2手車, 但去過原廠 check 過個 result 係 "內外都保養得好好"~ 點知最近架車既 engine 燈著左, 去返原廠修理都已經 ...
    


侯爵府

積分: 20366


4#
發表於 07-12-13 14:35 |只看該作者
我轉左用 加X士... 可惜 無 EXXO 禁多 discount... 基本上無咩 jackso 點, 不過只要架車無事, 就夠啦...

真係好炆囉... 我成個月無車用, 仲要下下去車房交車攞車, side 晒自己 D 時間~


珍珠宮

積分: 48921

馬年勳章 畀面勳章


5#
發表於 07-12-13 15:12 |只看該作者
我地入蜆殼....


男爵府

積分: 7152


6#
發表於 07-12-13 15:17 |只看該作者
我老公係用加X士


珍珠宮

積分: 49031

醒目開學勳章 環保接龍勳章


7#
發表於 07-12-13 15:20 |只看該作者
樓主你以前同而家嘅車係咪同一個牌子架? 會唔會唔同牌子嘅車, 用嘅engine 唔同, 會有影響?

我地一般都入Shell, 不過有時會入Esso (因入咗架車power勁d), 不過就唔會用加德士 (試過入完架車上斜冇力).


侯爵府

積分: 20366


8#
發表於 07-12-13 15:43 |只看該作者
其實我都理解唔同牌子嘅車會有唔同既影響...
我以往果4架車有日本車亦有歐洲車... 全部都唔同牌子~ 不過係得呢架出事...

我起初都以為係我架車麻煩, 不過我有問過車廠, 係唔係我架車個牌子麻煩, 但佢地話, 佢地最近返廠修理都有好幾架同我同一樣問題, 而果 D 車都係唔同牌子... 亦有日本車亦有歐洲車~

我只係奇怪, 點解正牌油站都會咁...

算啦, 都係呻下~ 只要唔洗再修理我已經好開心喇~

原文章由 kiki.kiki 於 07-12-13 15:20 發表
樓主你以前同而家嘅車係咪同一個牌子架? 會唔會唔同牌子嘅車, 用嘅engine 唔同, 會有影響?

我地一般都入Shell, 不過有時會入Esso (因入咗架車power勁d), 不過就唔會用加德士 (試過入完架車上斜冇力). ...

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo