想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2685


1#
發表於 14-8-6 00:07 |只看該作者
m期過左4日...今日用排卵紙睇下,見到有2條線...點解咁快有排卵.由於老公在大陸工作,可否等到星期六我老公返來再做排卵,大家幫忙睇下,小妹不太懂.




大宅

積分: 1911


2#
發表於 14-8-6 00:18 |只看該作者

回覆:排卵期問題幫忙解決

排卵試紙係2條線一樣咁深先至係positive wor。你繼續驗先啦,應該等得切你c6返黎




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo