家事百科

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 200


1#
發表於 07-11-6 11:51 |只看該作者
請問各位如果唔返大陸車窗簾布, 香港有冇邊樹會教便呢??
我去過花園街....勁貴.
有冇人有好介紹嗎??
唔該晒..


侯爵府

積分: 20044

好媽媽勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 07-11-6 13:31 |只看該作者
深水埗北河街


侯爵府

積分: 21395


3#
發表於 07-11-6 17:50 |只看該作者
原文章由 phyche 於 07-11-6 11:51 發表
請問各位如果唔返大陸車窗簾布, 香港有冇邊樹會教便呢??
我去過花園街....勁貴.
有冇人有好介紹嗎??
唔該晒..

我試過去荔枝角橫街一間做............看布價幾多, 我果時做3間房, 一個廳, 但2間房個窗都好大&高, 個廳都多窗, 全部好似吾駛2千元

岩岩做埋遮光布, 但就only做兩間房(晒d), 就6百元攪掂


侯爵府

積分: 21395


4#
發表於 07-11-6 17:51 |只看該作者
講漏左, 包埋上門度車, 路軌 & 裝, 如果返做, 有折 & 會平d 因為吾駛再度呎, 我04年尾時做curtain, 岩岩打去做埋遮光, 佢地都有我record, 打個tel去就得, 吾駛親身再去多一次


大宅

積分: 3449


5#
發表於 07-11-8 16:57 |只看該作者
我之前都去花園街問過,佢比過套餐我,$2000多,但佢話有d客選不同的布料,結果$9000多埋單,嚇c 我
另我看過emax 的大型店,我不記得是叫b&什麼,好似平d,但實際真係要佢quote下價先知,你可以去看看


別墅

積分: 625


6#
發表於 07-11-9 12:28 |只看該作者

回覆 #4 hinhinmummy 的文章

可以俾d資料我嗎, 因我都想換窗簾


子爵府

積分: 14241


7#
發表於 07-11-10 11:47 |只看該作者
我去過ikea 同 b&唔知o 定 q 睇, 但係ikea 好似要自己度尺, 我想係ikea 買配件裝左上wall 同埋響第二度買布.


複式洋房

積分: 200


8#
發表於 07-11-13 10:53 |只看該作者
原文章由 hinhinmummy 於 07-11-6 17:50 發表

我試過去荔枝角橫街一間做............看布價幾多, 我果時做3間房, 一個廳, 但2間房個窗都好大&高, 個廳都多窗, 全部好似吾駛2千元

岩岩做埋遮光布, 但就only做兩間房(晒d), 就6百元攪掂 ...



可唔可以pm資料俾我嗎?? 唔該晒.


大宅

積分: 3449


9#
發表於 07-11-13 11:22 |只看該作者
原文章由 phyche 於 07-11-13 10:53 發表



可唔可以pm資料俾我嗎?? 唔該晒.



我都想知呢!d布新款嗎?


禁止訪問

積分: 217


10#
發表於 07-11-13 12:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 563


11#
發表於 07-11-19 12:58 |只看該作者
Hi hinhinmummy,

可唔可以pm窗簾資料俾我嗎?? Thanks !


複式洋房

積分: 200


12#
發表於 07-11-27 11:22 |只看該作者
唔該晒各位媽咪.

hinhinmummy:
可唔可以pm資料俾我嗎? 唔該晒.


大宅

積分: 1674


13#
發表於 07-11-28 10:39 |只看該作者
hinhinmummy:
可唔可以pm資料俾我


複式洋房

積分: 377


14#
發表於 07-11-28 11:16 |只看該作者

回覆 #1 phyche 的文章

一定唔好去花園街果間花X布藝,我用左$2800,做左3個窗簾,手工好差,又做錯晒,D布又差,攪到我間屋好醜樣,我好唔開心,明天就入伙喇,請問有無媽咪可以介紹一D又平又靚,係香港店鋪:cry:


禁止訪問

積分: 458


15#
發表於 07-11-28 23:03 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7862


16#
發表於 07-11-29 15:40 |只看該作者
我試過在大圍積信街做過,佢所有布都同一價錢,你可以去看看,時代窗x(不憧打tim).


大宅

積分: 1866


17#
發表於 07-11-29 16:10 |只看該作者
從了布藝窗簾 大家有沒有百葉/捲簾的好介紹


男爵府

積分: 5227


18#
發表於 07-11-29 17:30 |只看該作者
我都係係花X布藝做, 成3千幾元, 度完尺又話之前我自己度的SIZE唔o岩, 要我加錢, 我C都唔肯, 之後又話D布無貨, 做完出來手工又差, 真係激C我, 大家千其唔好去呢間!!!!


原文章由 shamapple 於 07-11-28 11:16 發表
一定唔好去花園街果間花X布藝,我用左$2800,做左3個窗簾,手工好差,又做錯晒,D布又差,攪到我間屋好醜樣,我好唔開心,明天就入伙喇,請問有無媽咪可以介紹一D又平又靚,係香港店鋪:cry: ...


大宅

積分: 1763


19#
發表於 07-12-11 13:23 |只看該作者
原文章由 hinhinmummy 於 07-11-6 17:51 發表
講漏左, 包埋上門度車, 路軌 & 裝, 如果返做, 有折 & 會平d 因為吾駛再度呎, 我04年尾時做curtain, 岩岩打去做埋遮光, 佢地都有我record, 打個tel去就得, 吾駛親身再去多一次 ...


hinhinmummy
可以pm資料給我嗎?謝謝!


大宅

積分: 1518


20#
發表於 07-12-19 17:00 |只看該作者
原文章由 hinhinmummy 於 07-11-6 17:51 發表
講漏左, 包埋上門度車, 路軌 & 裝, 如果返做, 有折 & 會平d 因為吾駛再度呎, 我04年尾時做curtain, 岩岩打去做埋遮光, 佢地都有我record, 打個tel去就得, 吾駛親身再去多一次 ...


Kindly give me the tel / full address ?
[email=]'aia-[email protected]'[/email]
MIU公主 :sm:

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo