自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3139


1#
發表於 07-12-25 19:14 |只看該作者
而家103..... 食左藥?咁今晚仲食唔食得飯? 如果唔得, 咁食粥得唔得? 如果粥都唔得, 可以食咩?


水晶宮

積分: 63613

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章


2#
發表於 07-12-25 19:15 |只看該作者
發燒好似通常會「膽拖」無胃口....不如俾粥或者「爛飯仔」佢食。
Childhood is journey, not a race.


珊瑚宮

積分: 104756


3#
發表於 07-12-25 19:15 |只看該作者
原文章由 ballball411 於 07-12-25 19:14 發表
而家103..... 食左藥?咁今晚仲食唔食得飯? 如果唔得, 咁食粥得唔得? 如果粥都唔得, 可以食咩?

飯就唔好啦粥都係白粥好啦


子爵府

積分: 11564

好媽媽勳章 畀面勳章


4#
發表於 07-12-25 19:20 |只看該作者
係咪蔚蔚病左?你可以煲白粥比佢食~

原文章由 ballball411 於 07-12-25 19:14 發表
而家103..... 食左藥?咁今晚仲食唔食得飯? 如果唔得, 咁食粥得唔得? 如果粥都唔得, 可以食咩?


珍珠宮

積分: 32052


5#
發表於 07-12-25 19:25 |只看該作者
係唔係小朋友病左呀? 103就只好食白粥, 煲多d粥水, 飲粥水都好好的, 唔好食飯, 會頂住個胃的.


大宅

積分: 3139


6#
發表於 07-12-25 19:40 |只看該作者
唔該曬大家

係呀 :-( , 落小小肉或者江瑤柱 調下味得唔得? 驚白粥佢唔肯食

原文章由 janetngan2 於 07-12-25 19:20 發表
係咪蔚蔚病左?你可以煲白粥比佢食~


珊瑚宮

積分: 104756


7#
發表於 07-12-25 19:45 |只看該作者
原文章由 ballball411 於 07-12-25 19:40 發表
唔該曬大家

係呀 :-( , 落小小肉或者江瑤柱 調下味得唔得? 驚白粥佢唔肯食

可能就唔多好啦,因為肉就怕有油呀


子爵府

積分: 11564

好媽媽勳章 畀面勳章


8#
發表於 07-12-25 19:50 |只看該作者
唔好:-( , 希望佢快些好番~
唔好落肉喇, 你落少少江瑤柱比較好~

原文章由 ballball411 於 07-12-25 19:40 發表
唔該曬大家

係呀 :-( , 落小小肉或者江瑤柱 調下味得唔得? 驚白粥佢唔肯食


大宅

積分: 3139


9#
發表於 07-12-25 19:51 |只看該作者
OK, 唔該曬呀 :-(


珊瑚宮

積分: 104756


10#
發表於 07-12-25 19:55 |只看該作者
原文章由 ballball411 於 07-12-25 19:51 發表
OK, 唔該曬呀 :-(

唔好:-( 啦,個個小朋友都會唔舒服,最緊要快d好番呀


大宅

積分: 3139


11#
發表於 07-12-25 20:05 |只看該作者
因為第一次燒到咁高, 都有d驚驚地囉........... 平時最多都係38.幾, 頭先一探成39.幾, 嚇死我

原文章由 phoebelamlam 於 07-12-25 19:55 發表

唔好:-( 啦,個個小朋友都會唔舒服,最緊要快d好番呀


珊瑚宮

積分: 104756


12#
發表於 07-12-25 20:14 |只看該作者
原文章由 ballball411 於 07-12-25 20:05 發表
因為第一次燒到咁高, 都有d驚驚地囉........... 平時最多都係38.幾, 頭先一探成39.幾, 嚇死我

唔怕,最緊要佢識退,同埋精神唔太差,
如果唔退就真係要小心d啦

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo