自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 10210


1#
發表於 07-12-25 00:50 |只看該作者
我今日陪爸爸同男家果邊傾關於妹妹婚事........男家個長老劈頭一句 "我地俾5萬蚊全包, 我地乜都吾買架啦, 但係你地要回乜回物" . . .當時我, 我老豆, 甚至我細妹即時面黑 . . . .為左我細妹只好死忍 =(
其實好吾開心, 大佬呀...5萬蚊包禮金包酒席包餅包過大禮包雜項 . . . .仲要我地回利是.....係5萬咁大把吾係50萬, 仲要起晒貢好似屈佢錢咁 . . .仲要話俾左錢你地, 你地有你地攪我地有我地攪 . . .
仲話如果細妹佢地旅行結婚連5萬蚊都吾洗俾 . . . .我覺得好PK.....最慘係兩個後生夾在中間

[ 本文章最後由 tabotabo 於 07-12-25 00:52 編輯 ]


大宅

積分: 3358


2#
發表於 07-12-25 00:59 |只看該作者
5萬蚊包禮金包酒席
擺得幾多圍
咁收左唔擺酒得唔得
我結婚都無擺酒架
原文章由 tabotabo 於 07-12-25 00:50 發表
我今日陪爸爸同男家果邊傾關於妹妹婚事........男家個長老劈頭一句 "我地俾5萬蚊全包, 我地乜都吾買架啦, 但係你地要回乜回物" . . .當時我, 我老豆, 甚至我細妹即時面黑 . . . .為左我細妹只好死忍 =(
其實好吾開 ...


子爵府

積分: 10218

醒目開學勳章


3#
發表於 07-12-25 01:03 |只看該作者
eat banana


禁止訪問

積分: 371


4#
發表於 07-12-25 01:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18645


5#
發表於 07-12-25 01:07 |只看該作者
男家有男家收禮,女家有女家收禮金囉
男家俾番幾圍佢咪算囉(講到好似入聚咁 )


禁止訪問

積分: 2701


6#
發表於 07-12-25 01:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4329

好媽媽勳章


7#
發表於 07-12-25 01:08 |只看該作者
?-( 五萬蚊全包:tongue: , 得罪講句, 佢地係未好窮, 所以睇到個五萬咁大. 真係替你細妹慘, 將來條路一定難行.


別墅

積分: 606


8#
發表於 07-12-25 01:12 |只看該作者
原文章由 tabotabo 於 07-12-25 00:50 發表
5萬蚊包禮金包酒席包餅包過大禮包雜項 . . . .仲要我地回利是.....


佢地short嫁???
你個妹第日嫁左過去點算呀???


子爵府

積分: 10210


9#
發表於 07-12-25 01:16 |只看該作者
其實我並吾係咁0既意思, 只係佢地態度好有問題 . . .
原文章由 新加入國民 於 07-12-25 01:04 發表
只怪你妹妹沒有條件找有本事的男朋友了,
結婚也要男家科款,他朝入門,定不好受了!!


子爵府

積分: 10210


10#
發表於 07-12-25 01:24 |只看該作者
其實講真個男仔對我細妹好好, 個男仔本質都好好, 只係佢地長老級的咀臉比較吋, 一副"我俾左錢就大X晒"咁 . . . 其實我地都無咩要求, 只希望佢地開開心心之麻
但結婚一生人一次, 個男又係長子, 吾明佢地點解咁樣
原文章由 elee332 於 07-12-25 01:12 發表


佢地short嫁???
你個妹第日嫁左過去點算呀???


子爵府

積分: 11581


11#
發表於 07-12-25 01:26 |只看該作者
全包,5萬可以好多咩!未來老爺睇果錢銀天咁大,妳妹他朝入門都有排受,未過門都咁擺款,d心態好差。
你吾好介意,妳妹係咪好細過、同埋有咗

[ 本文章最後由 bbq2006 於 07-12-25 01:34 編輯 ]


別墅

積分: 606


12#
發表於 07-12-25 01:29 |只看該作者
原文章由 tabotabo 於 07-12-25 01:24 發表
其實講真個男仔對我細妹好好, 個男仔本質都好好, 只係佢地長老級的咀臉比較吋, 一副"我俾左錢就大X晒"咁 . . . 其實我地都無咩要求, 只希望佢地開開心心之麻
但結婚一生人一次, 個男又係長子, 吾明佢地點解咁樣
...


咁個男仔而家點???
但你亞妹遲d都要對住d"長老", 點頂呀...


男爵府

積分: 8757


13#
發表於 07-12-25 01:29 |只看該作者
如果係我~我會唔嫁~~~
未結婚都甘對自己~~ 結左婚仲有位企?
隨時俾500蚊家用當5000俾你~~
如果唔係奉子成婚~~
都係考慮清楚先好~~


別墅

積分: 606


14#
發表於 07-12-25 01:36 |只看該作者
原文章由 tabotabo 於 07-12-25 01:24 發表
其實講真個男仔對我細妹好好, 個男仔本質都好好, 只係佢地長老級的咀臉比較吋, 一副"我俾左錢就大X晒"咁 . . . 其實我地都無咩要求, 只希望佢地開開心心之麻
但結婚一生人一次, 個男又係長子, 吾明佢地點解咁樣
...


個男仔會唔會好聽屋企話嫁, 係就死喇....


翡翠宮

積分: 90932


15#
發表於 07-12-25 01:39 |只看該作者
原文章由 tabotabo 於 07-12-25 01:16 發表
其實我並吾係咁0既意思, 只係佢地態度好有問題 . . .


正確...冇錢唔係最大問題(只要開心見誠講出嚟,為著個女下半世幸福著想我會吞聲忍氣勉強接受,如果有錢貼埋又點話!)...不過而家睇到:
1)男朋友無主見無權力亦都保護唔到女方(及其家人感受)
2)男朋友本身可能都冇乜錢
3)男家幾囂張、或者不太喜歡未來媳婦

咁...嫁左肯定比而家更難受(假定男友三五年間唔可以出人頭地吐氣揚眉依然受制肘...)...點保證個女有幸福?

如非非君不嫁,我就唔會畀個女嫁佢!
如果非君不嫁,我就留定一間房畀佢!


男爵府

積分: 6545

好媽媽勳章


16#
發表於 07-12-25 02:34 |只看該作者
原文章由 tabotabo 於 07-12-25 01:16 發表
其實我並吾係咁0既意思, 只係佢地態度好有問題 . . .


我都係咁諗, 唔係錢0既問題, 係態度問題, 個男仔有無出聲禁住所謂長輩把口, 唔係驚錢小, 只係驚個妹嫁過去無定企, 個老公又唔幫自己要死忍咋.


複式洋房

積分: 360


17#
發表於 07-12-25 02:35 |只看該作者
我結婚男家家長都冇話過比錢,餅卡都冇話比, 都好, 第日我講野都響D, 所有野係老公同自己比, 如果你妹妹有能力, 一毫子都唔好拿佢地架, 依家已經發神經, 拿了將來一定不好受~~


別墅

積分: 746


18#
發表於 07-12-25 05:43 |只看該作者
原文章由 櫺囹桼 於 07-12-25 01:39 發表


正確...冇錢唔係最大問題(只要開心見誠講出嚟,為著個女下半世幸福著想我會吞聲忍氣勉強接受,如果有錢貼埋又點話!)...不過而家睇到:
1)男朋友無主見無權力亦都保護唔到女方(及其家人感受)
2)男朋友本身可能都冇乜錢
3) ...


Agree!

Is your sister need to live w/ them in future? If yes, only can say "Good Luck" to her. Coz her boyfriend seems no power in his family, and 男家 is very 吾 respect 女家!


大宅

積分: 1211


19#
發表於 07-12-25 10:31 |只看該作者
而家興過大禮用紙筆畫隻雞呀 ,畫鮑魚呀 ,
畫酒呀 , 回禮d長老要什麼 , 你哋就畫返
50 萬銀禮比佢哋囉 , 唔好少呀呢d !
最好用彩影啦真實d麻 , 而家d金升o左好
多 , 畫十條金條回禮比佢哋 , 你哋"金"
有誠意一定歡喜啦


禁止訪問

積分: 5390


20#
發表於 07-12-25 10:38 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo