2014年媽媽會

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2620


1#
發表於 14-7-31 15:48 |只看該作者
尋日喺健康院打咗肺炎球菌同白喉四合一兩支針嘅第一針,今日食奶由每3個鐘4安變3安,冇發燒,會唔會係打完針冇胃口呢?有冇JM嘅BB都係咁?




禁止訪問

積分: 4776


2#
發表於 14-7-31 23:21 |只看該作者

引用:尋日喺健康院打咗肺炎球菌同白喉四合一兩支

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2620


3#
發表於 14-8-1 07:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bandc2009+於+14-07-31+發表

原帖由 yoyoxd 於 14-07-31 發表
我個b都係,飲開5安變左飲3安幾,仲要飲得好慢…
打針嗰日下晝佢有發燒,不過第二日退左
可能真係支針搞到佢冇胃口,希望BB們快啲食番正常份量。

你BB燒到幾多度?我尋晚度我嗰個有微燒喇,37.8度,未俾退燒藥佢食,希望佢叻叻,自己退燒〜




禁止訪問

積分: 4776


4#
發表於 14-8-1 10:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 yoyoxd 於 14-07-31 發表我個

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1127

BK Milk勳章


5#
發表於 14-8-1 14:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bandc2009+於+14-08-01+發表

原帖由 yoyoxd 於 14-08-01 發表
38.1度,食左退燒藥第二日好返
係咪退左就唔洗四個鐘後再食呀?




禁止訪問

積分: 4776


6#
發表於 14-8-1 14:32 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 yoyoxd 於 14-08-01 發表38.1

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 714


7#
發表於 14-8-8 05:49 |只看該作者
回覆 yoyoxd 的帖子

我B都是。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo