自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


公爵府

積分: 25097

好媽媽勳章


1#
發表於 07-12-25 13:45 |只看該作者
今天去探三太婆(80幾歲的獨居婆婆),幫她換了個室內電話(好大個制那種),才知他用PCCW但每月要$110,又無優惠,又無贈品。
有冇人知點可以幫她申請優惠?
Thx:D
[img align=right][/img]


伯爵府

積分: 18961

畀面勳章


2#
發表於 07-12-25 14:06 |只看該作者
原文章由 yanfaifai 於 07-12-25 13:45 發表
今天去探三太婆(80幾歲的獨居婆婆),幫她換了個室內電話(好大個制那種),才知他用PCCW但每月要$110,又無優惠,又無贈品。
有冇人知點可以幫她申請優惠?
Thx:D ...
佢合約完未呀?以我所知,之前如果獨居長者你可以幫佢申請免費的,你試下幫個老人家打去問下,仲有提醒佢如果有人打俾佢話送乜送乜都唔好再應承,因為如果一應承再簽左約又起碼要等一年先有得平傢喇!:)


公爵府

積分: 25097

好媽媽勳章


3#
發表於 07-12-25 14:37 |只看該作者
Catmummum,
Thx
But how to 申請免費?
Where?
Do you have Tel no?
Thx

原文章由 catmummum 於 07-12-25 14:06 發表
佢合約完未呀?以我所知,之前如果獨居長者你可以幫佢的,你試下幫個老人家打去問下,仲有提醒佢如果有人打俾佢話送乜送乜都唔好再應承,因為如果一應承再簽左約又起碼要等一年先有得平傢喇!:) ...
[img align=right][/img]


伯爵府

積分: 18961

畀面勳章


4#
發表於 07-12-25 14:53 |只看該作者
原文章由 yanfaifai 於 07-12-25 14:37 發表
Catmummum,
Thx
But how to 申請免費?
Where?
Do you have Tel no?
Thx
yanfaifai ,唔好客氣!其實我係之前做義工時識左d老人家再幫老人家問過而知道的,我o個陣係照打去1000問,不過我記得一定要係獨居長者同要交Supporting,但已經係2-3年前的事,你不妨幫老人家打去問問,預備埋老人家身份證No.因為佢地可能會問你,你有乜野唔明再問睇下我幫唔幫到你或者睇下我知唔知丫,希望我可以幫到你啦

[ 本文章最後由 catmummum 於 07-12-25 14:54 編輯 ]


公爵府

積分: 25097

好媽媽勳章


5#
發表於 07-12-25 22:01 |只看該作者
who has other suggestion?
[img align=right][/img]


公爵府

積分: 25097

好媽媽勳章


6#
發表於 07-12-27 09:30 |只看該作者
? Who can help?
[img align=right][/img]


禁止訪問

積分: 33575


7#
發表於 07-12-27 09:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo