自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


複式洋房

積分: 210


1#
發表於 07-12-25 23:47 |只看該作者
Merry Christmas !! 雖然今天是 Christmas, 但係發生一件不愉快事件.

今天下午我和阿仔去葵芳百X匯去睇蜜蜂電影,因座位和 Screen 的安排並不完善,以致我個仔被前面一對年輕 couple 遮住睇唔到 (因為兩位仁兄常作連體嬰示範), 故此我個仔要用腳撐住前面座椅令自己可坐高少少睇. 但那位女士竟然向我仔仔說 : "唔好再用腳撐張椅啦." 於是我個仔便向她說 : "但係你0地成日連埋一齊,我睇唔到喎."但係o個位女士竟然沒有作出改善,並說:”咁都唔駛撐張椅o架..”然後我叫阿仔唔好出聲,唔好再張椅.但可能行與行之間o既空位實在太窄,所以我個仔隻腳有時都會撞到前面.於是個女人又向我個仔投訴,並說會叫職員過來o架.但我想只是一個八歲細蚊仔,何況今日全院都 full, 很是擠擁.但係佢次次向後擰都講同一番說話,故此我都嬲嬲地,並向她說:對唔住,但如果覺得叫人o黎好o的,我無問題.”之後,佢就無出聲啦.

之後我個仔又係衰o既,曾有一次學佢o地個個女(大約三至四歲)o既說話.佢個阿爸即刻擰轉頭向我個仔講:”唔好咁寸喎,細路!”我即刻 stop我個仔,叫佢唔好再學人啦,依度o的人好惡o架.然後,個男人仲話”都唔知醜o架,唔好以為”黑媽媽”我唔敢玩o野呀,我一樣照玩o架...”我個仔仲問我點解佢咁講o既,我見到我個仔o個表情仲有o的驚 tim....”我叫佢唔好理佢,繼續睇戲.

到了散場,我為免大家有不必要o既 argue,所以拉我個仔快o的走.我行前,同拖住我個仔(佢行係後面).突然,我聽到有人急急起身向前走,但我估以為係其他人,所以沒有擰轉頭看.到了出了戲院,入了商場,我個仔同我講,佢條褲後面濕晒,我看一看,好明顯係有人用水潑向佢條褲度,我即時想到,頭先所聽到有人急急起身向前走o既聲音就係o個個男人,跑向前在我o個仔後面潑水.雖然我沒有將這件事告訴我個仔,但我心想佢都有仔女o架,點解要係自己o既細路面前用依種說話和處理方法去教訓另一個細路呢.


大宅

積分: 3993


2#
發表於 07-12-26 00:01 |只看該作者
d人真係好無品!
影衰我地d 香港人 :tongue:


男爵府

積分: 6915

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3#
發表於 07-12-26 00:09 |只看該作者
你真係好笨 !!

比我 !!


報警啦




why??

(玩o野)<-----我覺得係三合會術語 (法律上係容許啦)



唔好咁寸喎<------ 係呢句話都有恐嚇成份 (我覺得好怕喎)


到時邊個 pk

[ 本文章最後由 金兔 於 07-12-26 00:11 編輯 ]


侯爵府

積分: 22640


4#
發表於 07-12-26 00:10 |只看該作者
原文章由 patgan 於 07-12-25 23:47 發表
Merry Christmas !! 雖然今天是 Christmas, 但係發生一件不愉快事件.

今天下午我和阿仔去葵芳百X匯去睇蜜蜂電影,因座位和 Screen 的安排並不完善,以致我個仔被前面一對年輕 couple 遮住睇唔到 (因為兩位仁兄常作 ...


"好人" 點同d "爛人" 鬥呢! 算吧啦, 教教個仔千祈唔好學呢d人囉! Merry X'mas!


水晶宮

積分: 63613

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章


5#
發表於 07-12-26 00:11 |只看該作者
唉....E+D人真係.....

類似既CASE, 我都試過....
曾經同FD在旺角行街, 好多人,突然有個男人話我踩到佢, 但我一聲對唔住都無,用粗口問候完我,重提膝撞我!之後走了....但其實我FEEL唔到我自己踩到人....就算係, 唔洗打呀?! 我當時好無奈....又無人幫我, 連我朋友居然都話睇唔到佢膝撞我....周圍D人就更加唔幫我啦....

唉....呢件事, 到E+我都好記得.....恐怖陰影....只怪自己唔好彩,撞到D變態老粗....
Childhood is journey, not a race.


伯爵府

積分: 17062

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 07-12-26 00:27 |只看該作者
雖然我都好唔鐘意d人用腳去撐我的椅背, 但o個個人用水潑個小朋友又真係好過份
,


男爵府

積分: 7478


7#
發表於 07-12-26 00:43 |只看該作者
D人真係痴線, 精神病

你做得好好呀, 同呢D"爛人"真係鬥唔過, 聽到都好嬲呀, 正衰人

原文章由 mum-LCC 於 07-12-26 00:10 發表


"好人" 點同d "爛人" 鬥呢! 算吧啦, 教教個仔千祈唔好學呢d人囉! Merry X'mas!


男爵府

積分: 7478


8#
發表於 07-12-26 00:46 |只看該作者
patgan,
好好安慰仔仔, 呢D咁GE"爛仔"好快比差人叔叔拉嫁LA

原文章由 patgan 於 07-12-25 23:47 發表
Merry Christmas !! 雖然今天是 Christmas, 但係發生一件不愉快事件.

今天下午我和阿仔去葵芳百X匯去睇蜜蜂電影,因座位和 Screen 的安排並不完善,以致我個仔被前面一對年輕 couple 遮住睇唔到 (因為兩位仁兄常作 ...


男爵府

積分: 6915

好媽媽勳章 醒目開學勳章


9#
發表於 07-12-26 00:48 |只看該作者
原文章由 LMCK 於 07-12-26 00:27 發表
雖然我都好唔鐘意d人用腳去撐我的椅背, 但o個個人用水小朋友又真係好過份



如果係我知道佢潑水 ??

我立即叫內子除曬犬兒的衣服

我就大叫有人淋 (強水) 和報警

之後打到佢七角一皮 (只係用手)

[ 本文章最後由 金兔 於 07-12-26 00:51 編輯 ]


別墅

積分: 746


10#
發表於 07-12-26 00:49 |只看該作者
原文章由 mum-LCC 於 07-12-26 00:10 發表


"好人" 點同d "爛人" 鬥呢! 算吧啦, 教教個仔千祈唔好學呢d人囉!


Agree! 變態老粗"ha" little kid, go to hell la!


子爵府

積分: 13627

玩具勳章 睛靈勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 07-12-26 01:26 |只看該作者
唔好唔開心啦,父母親是孩子的榜樣,孩子活在這樣的世界裹,有樣學樣,將來......他們一定有同樣的感受!
原文章由 patgan 於 07-12-25 23:47 發表
Merry Christmas !! 雖然今天是 Christmas, 但係發生一件不愉快事件.

今天下午我和阿仔去葵芳百X匯去睇蜜蜂電影,因座位和 Screen 的安排並不完善,以致我個仔被前面一對年輕 couple 遮住睇唔到 (因為兩位仁兄常作 ...


水晶宮

積分: 70432

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章


12#
發表於 07-12-26 01:51 |只看該作者
如果係我個仔,佢一定即時出聲.我同佢死過.


大宅

積分: 1211


13#
發表於 07-12-26 04:16 |只看該作者
個男人好黑心wor


洋房

積分: 335


14#
發表於 07-12-26 05:41 |只看該作者


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


15#
發表於 07-12-26 08:05 |只看該作者
d人報復心理咁強既!好得人驚喎!呢D人遲出事!


伯爵府

積分: 18078

畀面勳章


16#
發表於 07-12-26 09:09 |只看該作者


禁止訪問

積分: 398


17#
發表於 07-12-26 09:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18456


18#
發表於 07-12-26 09:26 |只看該作者
咁無品架!所以要以身作則。
世間最美妙的事情,就是擁有一個溫馨的家庭。我們可自然從容地回到家中,無拘無束地被家庭接納為其中的成員。 ;-) (維斯各特)


公爵府

積分: 27320


19#
發表於 07-12-26 09:37 |只看該作者
個男人好無品呀,簡直不知所謂


男爵府

積分: 6946


20#
發表於 07-12-26 09:59 |只看該作者
世風日下,人係愈來愈自私同冇品

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo