自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   12


大宅

積分: 1250


1#
發表於 14-5-7 18:48 |只看該作者
想問香港倉自取, 一定要上傳身份證資料嗎?


大宅

積分: 2559


2#
發表於 14-5-15 14:08 |只看該作者
不需要


大宅

積分: 2782


3#
發表於 14-5-15 14:55 |只看該作者

回覆:fattybb 的帖子

唔洗,但上去攞貨或者叫速遞攞就要當面提供


大宅

積分: 1780


4#
發表於 14-5-15 19:44 |只看該作者
USEX麻麻地!唔見左我件不肯賠!Lola Logistic尖沙咀取貨仲方便!


男爵府

積分: 6148


5#
發表於 14-5-16 02:10 |只看該作者

回覆:helentam_1019 的帖子

請尖沙咀果間幾錢?




瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


6#
發表於 14-5-16 04:26 |只看該作者

引用:USEX麻麻地!唔見左我件不肯賠!Lola+Logis

原帖由 helentam_1019 於 14-05-15 發表
USEX麻麻地!唔見左我件不肯賠!Lola Logistic尖沙咀取貨仲方便!
有興趣,留位




男爵府

積分: 9417

睛靈勳章 BK Milk勳章


7#
發表於 14-5-16 04:43 |只看該作者

回覆:請問有人用過US-EX美國集運嗎

我都有興趣

靚太唔易做!!


琥珀宮

積分: 156834

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


8#
發表於 14-5-16 05:22 |只看該作者

引用:USEX麻麻地!唔見左我件不肯賠!Lola Logis

原帖由 helentam_1019 於 14-05-15 發表
USEX麻麻地!唔見左我件不肯賠!Lola Logistic尖沙咀取貨仲方便!
how much?


子爵府

積分: 12001


9#
發表於 14-5-16 05:26 |只看該作者

回覆:請問有人用過US-EX美國集運嗎

留位


子爵府

積分: 10360

hashtag影視迷勳章


10#
發表於 14-5-16 06:00 |只看該作者

引用:USEX麻麻地!唔見左我件不肯賠!Lola Logis

原帖由 helentam_1019 於 14-05-15 發表
USEX麻麻地!唔見左我件不肯賠!Lola Logistic尖沙咀取貨仲方便!
我都想知幾錢


男爵府

積分: 9691


11#
發表於 14-5-16 07:39 |只看該作者

回覆:請問有人用過US-EX美國集運嗎?可以幫一幫我嗎?

留位




大宅

積分: 1780


12#
發表於 14-5-16 09:22 |只看該作者

回覆:kc 的帖子

HK$35/ lb 只計實重😊USEX有時收埋體積重既費用架




大宅

積分: 1780


13#
發表於 14-5-16 09:24 |只看該作者

回覆:angelapple 的帖子

HK$35/ lb 只計實重
USEX有時收埋體積重既費用架




男爵府

積分: 6148


14#
發表於 14-5-16 09:33 |只看該作者

回覆:helentam_1019 的帖子

但請問點集運,定每次買完一間寄一次甘?




大宅

積分: 1780


15#
發表於 14-5-16 10:07 |只看該作者

回覆:angelapple 的帖子

兩樣都可以!你只要買完,提供你想要合箱的資料給店主便可~

如果唔提供,就買一間寄一間

你可以whtsapp 店主Rachel 96310546




大宅

積分: 1250


16#
發表於 14-5-16 18:42 |只看該作者

回覆:請問有人用過US-EX美國集運嗎

Tks


大宅

積分: 1715


17#
發表於 14-5-17 23:26 |只看該作者
回覆 helentam_1019 的帖子

請問用us ex 大約幾多天寄到香港?同好唔好用?thx


子爵府

積分: 11748


18#
發表於 14-5-17 23:30 |只看該作者

引用:HK$35/+lb+只計實重😊USEX有時收埋

原帖由 helentam_1019 於 14-05-16 發表
HK$35/ lb 只計實重😊USEX有時收埋體積重既費用架
佢最近答我係$24磅,一樣有體積重




大宅

積分: 1780


19#
發表於 14-5-17 23:31 |只看該作者

回覆:請問有人用過US-EX美國集運嗎?可以幫一幫我嗎?

USEX 同Lola Logistic都係七天
問題係USEX唔見件話唔係自己責任,話自己只係代運!話係美國倉責任!一蚊都唔賠(三箱貨共三千幾HKD)! 我湊仔沒空!我有留單!一定會民事訴訟!比官判!




大宅

積分: 1780


20#
發表於 14-5-17 23:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+helentam_1019+於+14-05-16+

原帖由 torotoro 於 14-05-17 發表
佢最近答我係$24磅,一樣有體積重
要話Helen Tam介紹!




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo