親子旅遊

跳至

首頁
1

尾頁
   0


侯爵府

積分: 23238

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


1#
發表於 07-12-28 15:42 |只看該作者
我知由漢溪地鐵站E出口有免費穿梭巴士去四海一家,但想問下:
咁由長隆點去地鐵站??
可以行去定有SHUTTLE??
大概由酒店到地鐵需時幾耐??
由地鐵到四海一家好似係AROUND 5-7 分鐘 ?-(
由四海一家走...去大馬戲又有無快捷D 0既方法??


因為我係打算第一晚去食dinner buffet 後睇大馬戲,我打算17:30 就開始食架啦,但唔知有無車可以match 到時間返去地鐵再去酒店OR 直接到大馬戲


侯爵府

積分: 23238

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


2#
發表於 07-12-28 17:34 |只看該作者
明天出發,有無人可以答我


大宅

積分: 1769


3#
發表於 07-12-28 19:44 |只看該作者
Hi March ,

有無 shutlle bus 去, 我就吾清楚, 但25號去睇大馬戲時經過, 雖然佢系長隆附近, 但若系長隆行過去都好遠, 若果酒店無 shuttle bus 去, 就叫酒店幫你叫車去啦, 夜掹 掹, 又人生路熟, 無謂週圍摸, 果日, 我見出咗長隆, 條街, 人都吾多個, 係條馬路, 的士都吾覺有! 你叫車由長隆去甘近, 都系人仔15.00度, 安全d!

原文章由 March 於 07-12-28 17:34 發表
明天出發,有無人可以答我


大宅

積分: 1769


4#
發表於 07-12-28 20:04 |只看該作者
Hi March,

再補充一吓, 果日, 我地末到7點去到大馬戲都無嘜位剩, 若果你食咗自助歺(你果度坐低食, 無幾耐就要叫埋單嗱, 吾係就趕吾切睇 show) 先去就好忘急嗱

由四海一家走...去大馬戲: 要行嘅話, 都要行好耐, 搭車: 我估要 4分鐘.

原文章由 March 於 07-12-28 15:42 發表
我知由漢溪地鐵站E出口有免費穿梭巴士去四海一家,但想問下:
咁由長隆點去地鐵站??
可以行去定有SHUTTLE??
大概由酒店到地鐵需時幾耐??
由地鐵到四海一家好似係AROUND 5-7 分鐘 ?-(
由四海一家走...去大馬戲又有無 ...


大宅

積分: 3007


5#
發表於 07-12-28 21:51 |只看該作者
March,

我於23/12食過,我是由酒店call車去,rmb20.00,車程5分鐘,我個人唔建設食完睇馬戲太趕了,我個日係7:00食到9:00左右,聽白牌車司機講係8:50分開始停入場,唔再出野食,我個日見9:10左右已經準備收野,另23/12個日我6:00call車(由酒店)都難搵車,可能個日多人掛,我23/12食就rmb168.00一位,希望幫到你啦,



原文章由 March 於 07-12-28 15:42 發表
我知由漢溪地鐵站E出口有免費穿梭巴士去四海一家,但想問下:
咁由長隆點去地鐵站??
可以行去定有SHUTTLE??
大概由酒店到地鐵需時幾耐??
由地鐵到四海一家好似係AROUND 5-7 分鐘 ?-(
由四海一家走...去大馬戲又有無 ...


大宅

積分: 4060


6#
發表於 07-12-28 22:56 |只看該作者
March,

你講的個幾個地方, 坐車就好近(5-8分鐘), 行路你千其唔好諗, 就算最近果段長隆酒店行去地鉄站都要行15-20分鐘, 你仲要咁轉折, 你唔好以為好似香港咁, 一出門口有車坐, 長隆是自城一角, 離大馬路都好遠吓, 四週無車過, 就算有Shuttle Bus我估你都有排等, 你咁去方法一來一回都唔知要幾耐, 我建議你一是坐的士來回, 或坐白牌車, 點到點, 7分鐘左右路程, 幾十元攪惦, 千其不要好似你咁講轉來轉去, 我怕你食唔到Buffet又看不到Circus, 大陸唔同香港, 我在那兒試過 2 分鐘的車程, 折唔到車, 要摸黑行咗半個幾鐘 !

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo