跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 13105


1#
發表於 08-1-9 11:47 |只看該作者
昨晚有个朋友剛剛生咗个女,好可愛:loveliness: :loveliness: 佢地有个仔啦, just 1个好字

你地想生仔定女 我想多个仔2兄弟開心d, 又唔会有人同我爭寵 仲可以少间房,he he.....


別墅

積分: 678

睛靈勳章


2#
發表於 08-1-9 12:06 |只看該作者
原文章由 chunyatmama 於 08-1-9 11:47 發表
昨晚有个朋友剛剛生咗个女,好可愛:loveliness: :loveliness: 佢地有个仔啦, just 1个好字

你地想生仔定女 我想多个仔2兄弟開心d, 又唔会有人同我爭寵 仲可以少间房,he he..... ...


我之前好想生女,但照倒囝囝時都好開心,因為無咁大壓力(c6係獨仔)

依家都仲想生女,始終覺得女可愛d. 不過生仔就有你講的好處.

是但啦!隨遇而安,神俾o羊就要o羊,總之最多兩個收工.:)


大宅

積分: 1229


3#
發表於 08-1-9 12:13 |只看該作者
我仔女都無所謂!想生多個架, 不過c6唔肯呢!


王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


4#
發表於 08-1-9 12:17 |只看該作者
生女的話, 預買衫買窮嚟囉
呢度好多人版

            


大宅

積分: 1771


5#
發表於 08-1-9 12:20 |只看該作者
如果有機會生的話,我想生女,不過~~~都幾渺芒,因為c6話一個就夠晒數:-|


珍珠宮

積分: 35196


6#
發表於 08-1-9 12:21 |只看該作者
我都鍾意囡多啲....c6成日想我生多個,但我就想遲啲先


伯爵府

積分: 18610

醒目開學勳章 BK Milk勳章


7#
發表於 08-1-9 12:21 |只看該作者
女!
我都買咗好多衫俾呢隻仔!
不過講下就易.. 都唔知幾時先係時候


侯爵府

積分: 20529

叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 醒目開學勳章 親子達人勳章 畀面勳章


8#
發表於 08-1-9 12:23 |只看該作者
我係人版啦~~~
淨買衫都用0左幾千蚊for1至6個月大
弟二胎更想生囡啦, 0的衫咁靚, 益下個妹都好呀~~
再加上我係鍚囡多0的~~~


王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


9#
發表於 08-1-9 12:48 |只看該作者
原文章由 ankle 於 08-1-9 12:23 發表
我係人版啦~~~
淨買衫都用0左幾千蚊for1至6個月大
弟二胎更想生囡啦, 0的衫咁靚, 益下個妹都好呀~~
再加上我係鍚囡多0的~~~


如果男仔有靚衫, 我諗我都好癲
衰在係無咩款咋 :tongue::tongue::tongue:
            


男爵府

積分: 5839


10#
發表於 08-1-9 12:56 |只看該作者
我係人版2號

不過第二個我希望係囝囝, 因為C6係獨仔, 要同62/99"交代".(雖然我想生多個囡):tongue::tongue:


公爵府

積分: 25532


11#
發表於 08-1-9 13:13 |只看該作者
原文章由 小倩 於 08-1-9 12:17 發表
生女的話, 預買衫買窮嚟囉
呢度好多人版

:(
不過有好多想生囡的ee買比晴晴, 囡衫好靚


伯爵府

積分: 18610

醒目開學勳章 BK Milk勳章


12#
發表於 08-1-9 13:45 |只看該作者
雖然話女仔衫靚靚
但係e+都有好多型仔衫
我買到停唔到手! 已經宣布唔買1歲衫,
買緊18mth for summer
24 mth for winter!


子爵府

積分: 10105


13#
發表於 08-1-9 13:55 |只看該作者
一直都恨女,有咗豬仔都好担心唔識教,但而家見到咁可愛,之前嘅擔憂又無咗lu
我都想有2個小朋友,但呢個係我一廂情願嘅諗法,:cry:


子爵府

積分: 10105


14#
發表於 08-1-9 13:57 |只看該作者
妳係咪有d失控呢


原文章由 kerkermui 於 08-1-9 13:45 發表
雖然話女仔衫靚靚
但係e+都有好多型仔衫
我買到停唔到手! 已經宣布唔買1歲衫,
買緊18mth for summer
24 mth for winter!


伯爵府

積分: 18610

醒目開學勳章 BK Milk勳章


15#
發表於 08-1-9 13:58 |只看該作者
原文章由 EMILYYWN 於 08-1-9 13:57 發表
妳係咪有d失控呢

少少咁啦!


伯爵府

積分: 18610

醒目開學勳章 BK Milk勳章


16#
發表於 08-1-9 14:00 |只看該作者
原文章由 EMILYYWN 於 08-1-9 13:55 發表
一直都恨女,有咗豬仔都好担心唔識教,但而家見到咁可愛,之前嘅擔憂又無咗lu
我都想有2個小朋友,但呢個係我一廂情願嘅諗法,:cry:

我都好恨女架!
e+計劃可能有變.. 唔知仲生唔生好.. 年尾再算!


子爵府

積分: 13105


17#
發表於 08-1-9 14:02 |只看該作者
原文章由 kerkermui 於 08-1-9 13:45 發表
雖然話女仔衫靚靚
但係e+都有好多型仔衫
我買到停唔到手! 已經宣布唔買1歲衫,
買緊18mth for summer
24 mth for winter!


CY cannot wear clothes for 9 months baby. He wears at least 12-18months. I buy him clothes for 2 years old boy for CNY Yet, I am not out of control. For girl, too many clothes to buy la. Those clothes for girls are very very cute and pretty:loveliness: For the health of my wallet, one more boy


男爵府

積分: 5906

好媽媽勳章 醒目開學勳章


18#
發表於 08-1-9 14:28 |只看該作者
里個問題尋晚都有諗過.......唔.....以前我想有一仔一女,bb出世後,覺得原來生仔女都無所謂,對住bb已經好滿足la!:loveliness:


男爵府

積分: 6472


19#
發表於 08-1-9 14:30 |只看該作者
我要女女女女女女女女女女女女女女女


王國長老

積分: 51809

至尊種植勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 爸B勳章 王國長老 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 魅力王子 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


20#
發表於 08-1-9 15:43 |只看該作者
原文章由 碟碟 於 08-1-9 12:56 發表
我係人版2號

不過第二個我希望係囝囝, 因為C6係獨仔, 要同62/99"交代".(雖然我想生多個囡):tongue::tongue:

二十一世紀嘞喎


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo