嬰兒用品

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1848

好媽媽勳章


1#
發表於 07-12-16 22:16 |只看該作者
我想請問 cooking mama 2, 在過關時取到5粒星, 之後有禮物取, 取到後唔知在那裡看得番, 又唔知點用??? 請指教.


大宅

積分: 3665


2#
發表於 07-12-21 16:49 |只看該作者
有幾樣野會得到 服裝/飾物/背景/平面裝飾

服裝/飾物/背景--會係主頁"第二行右面果格",入到去之後.....
1左=服裝,1右=飾物
2左=廚具,2右=廚櫃
3左=背景,3右=Back

平面裝飾係主頁"第三行左面果格(Diary)",
如果你有save個菜色,就會用到~~


點樣放入就就自己試下啦~~~~

  


大宅

積分: 1848

好媽媽勳章


3#
發表於 07-12-21 22:51 |只看該作者
原文章由 Jackievv 於 07-12-21 16:49 發表
有幾樣野會得到 服裝/飾物/背景/平面裝飾

服裝/飾物/背景--會係主頁"第二行右面果格",入到去之後.....
1左=服裝,1右=飾物
2左=廚具,2右=廚櫃
3左=背景,3右=Back

平面裝飾係主頁"第三行左面果格(Diary)",
如果你有 ...



好多謝你呀. 唔該哂.


男爵府

積分: 6269


4#
發表於 07-12-31 15:36 |只看該作者
唔係cooking比賽果d先有得用咩?用五粒星果d好似冇架?


大宅

積分: 3665


5#
發表於 08-1-1 03:12 |只看該作者
原文章由 kaboBB 於 07-12-31 15:36 發表
唔係cooking比賽果d先有得用咩?用五粒星果d好似冇架?


唔係呀!!

係普通cooking都可以有,不過佢有d條件先會有星星俾你...

有d要係一半時間之內完成,就會有星...
有d要要成個過程冇出錯就會有....

  

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo