跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 7057

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1#
發表於 08-1-17 15:12 |只看該作者
呢個問題是否好蠢? 但我又怕, 所以問下各位的意見。你知啦, 呢兩樣野色數都好多架埋。


大宅

積分: 1251


2#
發表於 08-1-17 15:44 |只看該作者
我想不好飲太多,因為兩種飲品都甜,容易過肥及有糖尿病,懷孕時容易懷糖尿病。


複式洋房

積分: 175


3#
發表於 08-1-17 16:31 |只看該作者
但係我呢個月日日都飲柯華田,因為我見到佢有好多種對人體好既物質,所以先日日飲


王國長老

積分: 38614

2018復活節勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章 王國長老 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


4#
發表於 08-1-17 16:43 |只看該作者
之前我作嘔得犀利...
又飲唔到水...醫生都叫我可以飲利賓納或者檸檬水....
不過因為我肥...醫生都叫我溝淡d利賓納, 只係吊下味咁囉...
我都有留意利賓納上面既色素...佢話係天然色素喎?
但仲有防腐劑囉...
我都有每日飲一杯....酸酸甜甜咁...飲左開胃d


別墅

積分: 576


5#
發表於 08-1-17 17:30 |只看該作者
我日日都有飲柯華田架喎!今日重飲左兩杯添!


子爵府

積分: 11426

睛靈勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 08-1-17 17:36 |只看該作者
我有飲利賓賓+好立克.覺得冇咩問題.
爆愛車縫作


洋房

積分: 285


7#
發表於 08-1-17 18:49 |只看該作者
原文章由 小丑魚 於 08-1-17 15:12 發表
呢個問題是否好蠢? 但我又怕, 所以問下各位的意見。你知啦, 呢兩樣野色數都好多架埋。


雖然唔係咁天然,不過我都飲得好密,因為飲唔倒水,應該唔緊要既。:-P 因為佢D成份都OK,肯定好過薯片,我D朋友勁食薯片阿B都咁健康,柯華田冇理由有問題既,RIGHT! :)


子爵府

積分: 12486

好媽媽勳章 畀面勳章


8#
發表於 08-1-17 18:56 |只看該作者
我好多時都會飲利賓納, 醫生話唔怕嘅...
只要唔好飲咁多咁甜就OK la...


大宅

積分: 2957


9#
發表於 08-1-18 12:23 |只看該作者
我朝朝早都飲檸賓/好立克/阿華田架,不過全部都唔會再加糖水,要溝稀D飲~:mrgreen:


禁止訪問

積分: 3421


10#
發表於 08-1-18 14:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7057

好媽媽勳章 醒目開學勳章


11#
發表於 08-1-18 15:08 |只看該作者
點解我有呢個問題, 皆因我朋友在臨尾幾個月就成日食朱古力(佢話都介左好耐應該冇事), 點知佢個小朋友出生時真係黑d(佢倆公婆皮膚是白雪雪), 最近我見呢個小朋友(5歲)d皮膚先白番d。


大宅

積分: 2624


12#
發表於 08-1-18 16:17 |只看該作者
本來我朝早都飲阿華田or 朱古力架, 不過阿媽話唔好飲深色嘢, 所以轉飲好立克
怕阿be會黑d


子爵府

積分: 11426

睛靈勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


13#
發表於 08-1-18 22:02 |只看該作者

回覆 #2 小丑魚 的文章

我都唔係咁受得大(有咗之後)但飲即沖嗰隻好立克營與美就ok喎!佢係比效淡味的..
爆愛車縫作


大宅

積分: 2044


14#
發表於 08-1-18 23:29 |只看該作者
我間唔中出街會飲好立克, 柯華田D人話燥D喎, 不過最鍾意飲無糖豆漿, 又對BB肯定有益麻


複式洋房

積分: 498


15#
發表於 08-1-19 09:51 |只看該作者
我差不多日日都飲, 阿媽每日都沖給我飲. 由於我不飲奶的關係, 所以阿媽沖好立克和阿華田比我飲呢..


大宅

積分: 3020


16#
發表於 08-1-19 10:58 |只看該作者
早排嘔得勁, 飲水都嘔, 返而飲華田好D. 所以果排我日日兩杯華田, 而家嘔少左, 咁就飲少D羅.

如果你唔加糖入我估都無麥問題既. 加糖係怕糖份高羅.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo