跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 17618


1#
發表於 08-1-1 01:59 |只看該作者
Happy New Year!!!
新一年新一頁啦


[ 本文章最後由 ritaor66 於 08-1-1 02:01 編輯 ]


琥珀宮

積分: 165356


2#
發表於 08-1-1 12:10 |只看該作者


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


3#
發表於 08-1-1 18:44 |只看該作者
:lol :lol :lol :lol


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


4#
發表於 08-1-1 18:45 |只看該作者
sze...你反野咩...家下係鬼佬新年bor ...你反d咁ge野...我以為出街要派利是ga:lol :lol
原文章由 SZEYUEN 於 08-1-1 12:10 發表


珍珠宮

積分: 43437


5#
發表於 08-1-2 09:14 |只看該作者
早晨....新年快樂 !!!


琥珀宮

積分: 165356


6#
發表於 08-1-2 09:35 |只看該作者
各位親愛的......早晨呀


琥珀宮

積分: 165356


7#
發表於 08-1-2 09:36 |只看該作者
唏.....都仲有1個月就到啦

原文章由 portiabb 於 08-1-1 18:45 發表
sze...你反野咩...家下係鬼佬新年bor ...你反d咁ge野...我以為出街要派利是ga:lol :lol


琥珀宮

積分: 165356


8#
發表於 08-1-2 09:42 |只看該作者
31/12個日我off
公司原來有得收早4:30
今朝有條賤男過來晒比我聽:evil: :evil:
我咪同佢講係呀我放假你先有得放早


珍珠宮

積分: 43437


9#
發表於 08-1-2 09:47 |只看該作者
sze,

算啦, 我覺得你一啲都無蝕 bor. 你收 5:30, 果日先放早一粒鐘, 真係豪俾佢啦. 1日同1個鐘的分別, 都唔駛我講啦呱.

果日又咁凍, 真係 zzz 晏咗都底返哂啦, 況且又可以接 anson 返學放學, 賺哂啦.

原文章由 SZEYUEN 於 08-1-2 09:42 發表
31/12個日我off
公司原來有得收早4:30
今朝有條賤男過來晒比我聽:evil: :evil:
我咪同佢講係呀我放假你先有得放早


琥珀宮

積分: 165356


10#
發表於 08-1-2 09:48 |只看該作者
2008年第1件事就係
返工食開嘰飯堂全線加$2


珍珠宮

積分: 43437


11#
發表於 08-1-2 09:49 |只看該作者
sze,

你舖引返咗o黎啦, 而家放假都上 bk, 游一游.


琥珀宮

積分: 165356


12#
發表於 08-1-2 09:50 |只看該作者
我預左佢地係咁
學妳話我個日真係好happy
anson就梗加5洗講啦

原文章由 CherylMaMa 於 08-1-2 09:47 發表
sze,

算啦, 我覺得你一啲都無蝕 bor. 你收 5:30, 果日先放早一粒鐘, 真係豪俾佢啦. 1日同1個鐘的分別, 都唔駛我講啦呱.

果日又咁凍, 真係 zzz 晏咗都底返哂啦, 況且又可 ...


琥珀宮

積分: 165356


13#
發表於 08-1-2 09:51 |只看該作者
睇情況啦

原文章由 CherylMaMa 於 08-1-2 09:49 發表
sze,

你舖引返咗o黎啦, 而家放假都上 bk, 游一游.


珍珠宮

積分: 43437


14#
發表於 08-1-2 09:52 |只看該作者
哎.....真係樣樣都 +, 份人工就越來越縮.


原文章由 SZEYUEN 於 08-1-2 09:48 發表
2008年第1件事就係
返工食開嘰飯堂全線加$2


琥珀宮

積分: 165356


15#
發表於 08-1-2 09:55 |只看該作者
係囉....攪到今朝我都同茶客咁講

原文章由 CherylMaMa 於 08-1-2 09:52 發表
哎.....真係樣樣都 +, 份人工就越來越縮.


水晶宮

積分: 56663


16#
發表於 08-1-2 09:56 |只看該作者
早晨:lol :lol :lol
祝新年快樂
各位小朋友快高長大


珍珠宮

積分: 43437


17#
發表於 08-1-2 09:57 |只看該作者
31果晚, 最後都去咗 fd 屋企 10 吓 10 吓就算.

都好開心呀, 好多o野食. 返到屋企成點鐘, cheryl 可能真係好 happy, 半夜3點半, 醒呀.

原文章由 SZEYUEN 於 08-1-2 09:50 發表
我預左佢地係咁
學妳話我個日真係好happy
anson就梗加5洗講啦


侯爵府

積分: 23951


18#
發表於 08-1-2 09:58 |只看該作者


琥珀宮

積分: 165356


19#
發表於 08-1-2 09:58 |只看該作者


原文章由 lokwai 於 08-1-2 09:56 發表
早晨:lol :lol :lol
祝新年快樂
各位小朋友快高長大


琥珀宮

積分: 165356


20#
發表於 08-1-2 10:02 |只看該作者
去fd家10下10下正喎
大又大玩細又細玩5洗煩:lol :lol

我29/12係馬交fd家都玩到好夜
anson都成12點係fd家瞓左1粒多d
比我係床到摷醒起身→都好殘人
佢真係好乖只係"嘰"左幾聲都冇扭
返到hotel仲沖埋亮先瞓


原文章由 CherylMaMa 於 08-1-2 09:57 發表
31果晚, 最後都去咗 fd 屋企 10 吓 10 吓就算.

都好開心呀, 好多o野食. 返到屋企成點鐘, cheryl 可能真係好 happy, 半夜3點半, 醒呀.
...

[ 本文章最後由 SZEYUEN 於 08-1-2 10:03 編輯 ]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo