跳至

首頁
1

尾頁
   0


已刪除用户

積分: 194079

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 08-1-7 16:03 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 112


2#
發表於 08-1-7 22:39 |只看該作者
原文章由 小傑媽媽 於 08-1-7 16:03 發表
昨日我哋去蝴蝶邨商場既「聯益大藥房」(虹橋對面嗰間)買「橙樹化痰素」,本來我哋要一盒裝既,咁個男職員話賣晒,攞左d散裝既比我哋,咁呢間藥房係我哋一直都幫襯開既,年中都唔知幫襯佢幾多錢啦,於是咪信任佢,買左d散裝返屋企囉 ...




係呀! 有一次我係果間藥房買嘢時, 有一個婆婆同老闆女講要買 "樂信提子味咳水" 點知老闆女比咗另一枝咳水亞婆, 亞婆話同我買開唔同樣war, 老闆女不停講係呢枝啦....., 當我想開口講唔係時,亞婆已經話唔同樣我唔買住呀,你地話係唔係分明呃亞婆唔識字, 好彩亞婆都精明冇比人呃.

因為藥房買有品牌的藥賺得少, 如果佢地介紹d藥賺成一半利潤, 所以通常你地叫藥房介紹藥時未必是真正有效,可能藥房只看賺多少而介紹我地.

我對這藥房的感覺都好差.


別墅

積分: 869


3#
發表於 08-1-8 12:22 |只看該作者
我都覺得聯益啲貨又多塵又汚糟, 所以我多數幫襯另外兩間.


大宅

積分: 4653


4#
發表於 08-1-8 12:25 |只看該作者
原文章由 chihinmom 於 08-1-8 12:22 發表
我都覺得聯益啲貨又多塵又汚糟, 所以我多數幫襯另外兩間.

但另外兩間有好多係水貨嚟噃?-(


洋房

積分: 96


5#
發表於 08-1-8 12:49 |只看該作者
我都成日係佢度買野架, 而且算係老字號, 係蝴蝶村已經好幾十年, 估唔到而家變成咁


禁止訪問

積分: 1567


6#
發表於 08-1-8 12:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 570


7#
發表於 08-1-8 13:39 |只看該作者
平時我都係個度買奶粉架!!!! 真係要睇真D喇


已刪除用户

積分: 194079

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 08-1-8 23:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 112


9#
發表於 08-1-8 23:51 |只看該作者
原文章由 小傑媽媽 於 08-1-8 23:37 發表
係呀,汲取左今次教訓,令我學到除左自己之外,真係唔好相信其他人呀 !我哋幫襯左佢咁耐,比左咁多錢佢賺,估唔到佢咁樣明呃我哋 :-( !佢哋換比我既貨,話就話係剛剛返既新貨,但到期日係2009年,同我一年前買嗰盒既到期日 ...


上次親眼見到佢呃個婆婆之後都冇再去買嘢, 而家改咗去市中心這邊買, 拉架車去一次過買, 有某d嘢比聯益平, 都補回車費.


別墅

積分: 651


10#
發表於 08-1-8 23:51 |只看該作者
我都覺得佢哋職員態度好差,尤其是嗰個高大嘅男人,我都試過買羊奶片時比佢介紹咗買多另一款BB維他命,佢話羊奶片好容易註牙,但係我心諗羊奶片係個醫生介紹嘅點都有權威過你講啦,你唔好吹得就吹喎,不過最後我都有兩隻都有買到,當比呀女試吓新口味囉.
樂兒+穎兒


大宅

積分: 1042


11#
發表於 08-1-9 23:40 |只看該作者
原文章由 小傑媽媽 於 08-1-7 16:03 發表
昨日我哋去屯門蝴蝶邨商場既「聯益中西藥房」(虹橋對面嗰間)買「橙樹化痰素」,本來我哋要一盒裝既,咁個男職員話賣晒,攞左d散裝既比我哋,咁呢間藥房係我哋一直都幫襯開既,年中都唔知幫襯佢幾多錢啦,於是咪信任佢,買左d散裝返 ...



請問呃你個男sales係唔係四眼高大又肥個個呀~!
佢買野好衰嫁喎~見佢前面憎佢後面
hi~我有2個囡囡~~venus&chloe~~</b></i>


已刪除用户

積分: 194079

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


12#
發表於 08-1-10 00:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo