嬰兒用品

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 838


1#
發表於 08-2-25 11:11 |只看該作者
有冇媽咪用緊呢款手推車呀?可以比d意見嗎?

我考慮緊唔知買唔買好呢!


大宅

積分: 1684


2#
發表於 08-2-25 11:45 |只看該作者
P3 好重, 不過 for 初生就好好, 佢個被震好好, BB 會瞓得好舒服.


珍珠宮

積分: 46902

畀面勳章


3#
發表於 08-2-25 12:12 |只看該作者
p3真係會好重,一個人出街就唔得


男爵府

積分: 5794

睛靈勳章


4#
發表於 08-2-25 12:14 |只看該作者
原文章由 Agnetako 於 08-2-25 11:45 發表
P3 好重, 不過 for 初生就好好, 佢個被震好好, BB 會瞓得好舒服.
係真係好重,但車籠裹面好濶好長,阿b瞓得好舒服,出街可以連續瞓成4個鐘都唔醒 ,仲要又上斜落斜喎,不過bb就舒服我就好辛苦,尤其係推斜路上嗰陣真係好嗦氣 ,佢個手柄都頗為高,如果你係細細粒既mama就真係要騐清楚呀!


大宅

積分: 2363


5#
發表於 08-2-25 14:32 |只看該作者
原文章由 happybady 於 08-2-25 11:11 發表
有冇媽咪用緊呢款手推車呀?可以比d意見嗎?

我考慮緊唔知買唔買好呢!



我用緊....夠闊落同埋真係好穩陣!! BB坐得好舒服, 仲成日坐坐吓瞓着左!!

我覺得1個人出街無咩問題, 因為好多地方都有lift...我覺得最緊要BB坐得舒服同埋鐘意坐


大宅

積分: 4344

好媽媽勳章


6#
發表於 08-2-25 16:13 |只看該作者
都係覺得好重, 上落樓梯好麻煩,
但我就覺得好穏陣, 麻煩d都無辦法!:;pppp:


別墅

積分: 838


7#
發表於 08-2-26 16:06 |只看該作者
多謝大家既意見!

想去睇下實物先,唔知邊度有得賣呢?價錢如何?


男爵府

積分: 7447

畀面勳章


8#
發表於 08-2-26 16:44 |只看該作者
你可以去0/3 baby, 我0個時買係響吉之島買, 唔知而家吉之島仲有無!

原文章由 happybady 於 08-2-26 16:06 發表
多謝大家既意見!

想去睇下實物先,唔知邊度有得賣呢?價錢如何?


大宅

積分: 4098


9#
發表於 08-2-26 16:54 |只看該作者
好重, 上落樓梯好麻煩. 我買
C38-P3-CR49CG59
P3 MT STROLLER - MOD ROSSO
HKD 2,990.00
Addz

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo