跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 7594


1#
發表於 08-2-6 02:25 |只看該作者
最近成日都好夜先訓...好晏先起身...3:00訓 中午12:00先起身...
ng知第日小b 会ng会都一様夜夜都ng訓,朝早又ng願起身!
不過就算訓倒個時間都不会太長,因為一定要去尿尿幾次同埋要轉身...腰又痛...大脾2邊舊骨又痛...真係難已訓得長...:-(

下個月0既今日lee個鐘数我可能已経在feed 緊奶了 大家緊張ma??
lee個星期我發了2~3次左右,過夢都係有bb 出現的,不知是不是日有所思?
我仲有一大袋bb 3 未洗...
希望星期四開始真的有太陽la... 可以係年初二開始洗...
仲有如果有太陽便可以曬下張bb 被...bb 張床褥...

預産期越近,就越來越驚陣痛...
[img]http://www.magicalkingdoms.com/timers/tickers


珍珠宮

積分: 30556

畀面勳章 hashtag影視迷勳章


2#
發表於 08-2-6 09:07 |只看該作者
你成2點幾都未瞓呀!我已經瞓都成隻豬咁(因為呢幾日都唔夠瞓),而今朝6:30am就要起床返工......

我只係每日數緊仲要返幾多日工先放產假,因為我真係覺得越來越辛苦,唔好話做咩,淨行陀住bb好似搬緊2個西瓜咁...... 而且成日上氣唔接下氣,行得好辛苦!

晚上睡覺越來越困難,轉個身個肚都會痛,要慢慢轉仲要等適應左個position先...... 好在我無尿尿問題,如果唔係都唔知點養足精神第二日返工......

仲有16日(計埋今日),我就開始放產假啦! 到下個月的今日,我就準備入院生bb啦,終於見到我個寶貝仔啦! 一個同我心連心互相依賴左約10個月但未謀面過的寶貝呀!


男爵府

積分: 7594


3#
發表於 08-2-6 10:10 |只看該作者
原文章由 Freesia_cat 於 08-2-6 09:07 發表
你成2點幾都未瞓呀!我已經瞓都成隻豬咁(因為呢幾日都唔夠瞓),而今朝6:30am就要起床返工......

我只係每日數緊仲要返幾多日工先放產假,因為我真係覺得越來越辛苦,唔好話做咩,淨行陀住bb好似搬緊2個西瓜咁...... 而且成日 ...



可能係我訓到11~12:00,同埋下午又訓一陣覚,所以夜晩便訓ng着!

wa~~仲要返多16日先放假?? 辛苦sai !
我希望天気快d 好d,等我可以落街行下...否則都不知到時点生??
我都想快d 同我個 little bb 見面!
[img]http://www.magicalkingdoms.com/timers/tickers


珍珠宮

積分: 30556

畀面勳章 hashtag影視迷勳章


4#
發表於 08-2-6 13:30 |只看該作者
仲剩16日就可以放假算好啦!至少叫做望到盡頭呀!而且計埋要放去公立做產檢的半日半日,又可以少返幾日工!

不過我都好想天氣暖d呀!呢幾日真係冷到我唔想起床返工啦! 放假又邊度都唔想去...... 但最緊要係bb出世後天氣要暖,如果唔係半夜起床餵奶真係對我對佢都係無陰公......



瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


5#
發表於 08-2-6 21:23 |只看該作者
去到下個禮拜仲係凍冰冰咁既....


等待驗證會員

積分: 145


6#
發表於 08-2-6 21:57 |只看該作者
係呀! 我晚晚都係訓三/四個鍾,半夜去完小便就很難再睡得好!不過,bb很快就出來, 好開心!


別墅

積分: 694


7#
發表於 08-2-6 23:42 |只看該作者
Me too!

我都係訓幾個鐘, 就要起身去厠所, 但係又唔係好多尿尿.
之後有時都訓唔番, 可能我訓得唔好, 小b成晚都郁郁下,
陪我唔駛訓


大宅

積分: 1273


8#
發表於 08-2-7 00:16 |只看該作者
我通常12點半入睡, 但到4點就會自然起身, 6點再入睡, 8點半起床,, 每日都好疲倦地工作,,,


大宅

積分: 3717


9#
發表於 08-2-7 00:52 |只看該作者
我都訓得唔好........
好彩係我平時可以訓, 要返工既媽媽一定好辛苦
我坐完台北【一個無腳的的士司機】之分享! (有圖)

http://forum.baby-kingdom.com/thread-2442319-1-1.html


男爵府

積分: 7772

好媽媽勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 08-2-7 00:55 |只看該作者
我而家都係瞓唔到, 條腰骨同脾骨都好痛, 半夜起身去尿尿後就一直眼光光瞓唔返, 每次一瞓返就夠鐘起身返工, 今日仲衰望到天光添, 日日返工對眼同個人都好攰, 再係咁落去我會變人乾了


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


11#
發表於 08-2-7 01:45 |只看該作者
你地個鼻尖有冇紅到? 我個鼻近排紅左, d 人就話我就黎生喎... 其實應該係少少紅, 不過我有時手痕唧暗瘡, 搞到紅紅腫腫之麻...


男爵府

積分: 7594


12#
發表於 08-2-7 02:03 |只看該作者
原文章由 bosch 於 08-2-7 01:45 發表
你地個鼻尖有冇紅到? 我個鼻近排紅左, d 人就話我就黎生喎... 其實應該係少少紅, 不過我有時手痕唧暗瘡, 搞到紅紅腫腫之麻...


関事0既0羊?? 我真係未聴過鼻紅即生得...


原來個個都無覚好訓...要返工的mama真係辛苦都不得了ba~~不過仲有一個月左右ja~~ 努力ar~~~ aza aza fighting !!

我又訓ng着la,頭先仲煎左d 年糕 蘿白糕食ar~~
聴朝仲要去99度拜年...
[img]http://www.magicalkingdoms.com/timers/tickers


大宅

積分: 3717


13#
發表於 08-2-7 02:24 |只看該作者
原文章由 jo@pong 於 08-2-7 02:03 發表


関事0既0羊?? 我真係未聴過鼻紅即生得...


原來個個都無覚好訓...要返工的mama真係辛苦都不得了ba~~不過仲有一個月左右ja~~ 努力ar~~~ aza aza fighting !!

我又訓ng着la,頭先仲煎左d 年糕 蘿白糕食ar ...


我就等緊洗完床單...:mrgreen: 今年無買新既
要等佢乾埋至得

關於鼻紅.....我唔係好信......因為未聽過呀
我坐完台北【一個無腳的的士司機】之分享! (有圖)

http://forum.baby-kingdom.com/thread-2442319-1-1.html


別墅

積分: 598


14#
發表於 08-2-7 02:29 |只看該作者
>..<我又訓唔著了...
天日仲要去拜年架..>.<
又要帶埋兩個罵眼圈去了..
頭先我去行花市都ok多人..
行唔夠10分仲...洛雨..
激死..我今年行左兩個花市
但係一樣野都買唔到..
有d失望:tongue:
http://hk.myblog.yahoo.com/kwankwan_fish


大宅

積分: 3717


15#
發表於 08-2-7 02:35 |只看該作者
原文章由 yeekwan 於 08-2-7 02:29 發表
>...<
又要帶埋兩個罵眼圈去了..
頭先我去行花市都ok多人..
行唔夠10分仲...洛雨..
激死..我今年行左兩個花市
但係一樣野都買唔到..
有d失望:tongue:


行左2個咁勁? 自問真係無本事
我坐完台北【一個無腳的的士司機】之分享! (有圖)

http://forum.baby-kingdom.com/thread-2442319-1-1.html


別墅

積分: 598


16#
發表於 08-2-7 08:38 |只看該作者
係行左兩個勁細的...
我想買d花ma...
但係都買唔到...
http://hk.myblog.yahoo.com/kwankwan_fish


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


17#
發表於 08-2-7 12:24 |只看該作者
D人話我呢排個鼻紅紅腫腫, 塊面又有水腫喎, 咪話我就生囉. 我麻麻地信. 我諗我係肥左同埋天氣凍既關係.

返多一個禮拜工就放假啦, 都唔知係好定唔好.... 我真係唔係咁想生住..


大宅

積分: 1273


18#
發表於 08-2-7 22:39 |只看該作者
人地話 3 腫 3 消 後就生得, 你地聽過未

即隻腳腫3次 消3次腫 後就 差不多入院了

我今日拜年, 都有人比埋利是我個b 呀:-P


男爵府

積分: 7594


19#
發表於 08-2-8 15:18 |只看該作者
原文章由 yauyau08 於 08-2-7 22:39 發表
人地話 3 腫 3 消 後就生得, 你地聽過未

即隻腳腫3次 消3次腫 後就 差不多入院了

我今日拜年, 都有人比埋利是我個b 呀:-P


hoho~我小b 都有ar~~
[img]http://www.magicalkingdoms.com/timers/tickers


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


20#
發表於 08-2-8 16:43 |只看該作者
我都聽過 3 腫 3 消... 唔知係咪真呢? :lol

我仲未有人俾利是俾我個 b 呀...

今日係我 day1 咁計既預產期, 好明顯bb 仲未想出黎住. :lol

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo