跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5301

認識瑞士牛牛第一回 好媽媽勳章 醒目開學勳章 睛靈勳章


1#
發表於 08-1-15 12:23 |只看該作者
我一直都有濕疹,但係都係痕下無咩大礙,但係早幾日唔知做咩隻手掌,同d腳趾出左d水泡,好痕,於是我去睇中醫,佢話我係主婦手wor,佢只係開d藥比我浸,叫我唔好食藥,但我梗係覺得會唔會係陀左bb咁耐,d濕熱積下積下又無飲涼茶,所以一次過爆出黎,想請問大家知唔知有咩涼茶我地可以飲又唔會影響bb??菊花茶,廿四味得唔得架??


大宅

積分: 4264


2#
發表於 08-1-15 12:44 |只看該作者
我都發濕疹... 不過我未睇中醫.. 西醫睇左2次.. 加埋尋日做產檢... 叫做睇左3次西醫... 個個都話我係妊娠后期荷爾蒙改變所以咁... 開埋d 爛鬼lotion比我... 無用...

我打算今晚去睇中醫....

不過... 我由32周開始有飲許留山o個d 五花茶... 但係廿四味呢... 就唔敢飲... 因為我陪同事去買涼茶... 涼茶舖d人叫我唔好飲廿四味... 只係飲五花茶.. 菊花茶o個d好了....


男爵府

積分: 5301

認識瑞士牛牛第一回 好媽媽勳章 醒目開學勳章 睛靈勳章


3#
發表於 08-1-15 17:24 |只看該作者
係呀,西醫開既都係類固醇,搽得多對bb都唔好,所以我先睇中醫,以前未有bb我都試過一次,個時睇中醫佢開d中藥飲左2劑d水泡"謝"晒,但今次個中醫話唔比飲,就算要飲都要等bb斷奶(因為我餵人奶),雖然浸完d中藥無咁痕但係d手會乾晒好似d阿婆手咁


民房

積分: 74


4#
發表於 08-1-17 05:03 |只看該作者
我食龜靈膏清胎毒,約2wk1次


大宅

積分: 4264


5#
發表於 08-1-17 10:22 |只看該作者
原文章由 tiktiktmlkl 於 08-1-15 17:24 發表
係呀,西醫開既都係類固醇,搽得多對bb都唔好,所以我先睇中醫,以前未有bb我都試過一次,個時睇中醫佢開d中藥飲左2劑d水泡"謝"晒,但今次個中醫話唔比飲,就算要飲都要等bb斷奶(因為我餵人奶),雖然浸完d中藥無咁痕但係d手 ...


我去睇2個中醫.. 2個都唔敢開藥比我煲呀...
只係執左d 野比我返去煲來洗下.... 不過洗左2日又好似好返d


複式洋房

積分: 239


6#
發表於 08-1-17 10:44 |只看該作者
我都是有濕疹,我睇過中醫西醫都唔得,因為有BB唔可以亂食亂塗藥膏,好彩有個朋友介紹隻CREAM給我,宜家好左好多。
EMULSIFYING OINTMENT B.P-FOR BATH 好有效(GREEN)
AQUEOUS CREAM B.P-FOR BODY(BLUE BB都用得)
我朋友係護士,佢CHECK過書又問過醫生,所以放心使用,有時我會連面都塗,但效果都OK無咁乾。


大宅

積分: 4264


7#
發表於 08-1-17 11:00 |只看該作者
原文章由 Tammychan48 於 08-1-17 10:44 發表
我都是有濕疹,我睇過中醫西醫都唔得,因為有BB唔可以亂食亂塗藥膏,好彩有個朋友介紹隻CREAM給我,宜家好左好多。
EMULSIFYING OINTMENT B.P-FOR BATH 好有效(GREEN)
AQUEOUS CREAM B.P-FOR BODY(BLUE BB都用得)
我朋友係護 ...


豬油膏同a cream我都有用... 不過唔得...


男爵府

積分: 5301

認識瑞士牛牛第一回 好媽媽勳章 醒目開學勳章 睛靈勳章


8#
發表於 08-1-17 11:28 |只看該作者
唔係唔好食龜靈膏咩??
我都有諗過買哩2隻cream用,不過我諗住好返先搽,好似我依家咁起個d"水port",真係搽咩都無用~~
不過唔知坐月個時有咩方法可以醫好埋d濕疹呢?如果坐完月之後唔再有濕疹就發達lu~~


大宅

積分: 4264


9#
發表於 08-1-17 13:45 |只看該作者
原文章由 tiktiktmlkl 於 08-1-17 11:28 發表
唔係唔好食龜靈膏咩??
我都有諗過買哩2隻cream用,不過我諗住好返先搽,好似我依家咁起個d"水port",真係搽咩都無用~~
不過唔知坐月個時有咩方法可以醫好埋d濕疹呢?如果坐完月之後唔再有濕疹就發達lu~~ ...


我覺得愈搽cream愈痕... 我哩2日用d中藥洗完之后.... 由得d皮膚乾... 係都唔搽野.... 咩都唔搽... 好似唔痕同埋d水泡收晒...


複式洋房

積分: 239


10#
發表於 08-1-18 10:40 |只看該作者
咁你有無介口,我宜家介得好清,羊、牛、蛋、凍飲都要介。


大宅

積分: 4264


11#
發表於 08-1-18 11:48 |只看該作者
原文章由 Tammychan48 於 08-1-18 10:40 發表
咁你有無介口,我宜家介得好清,羊、牛、蛋、凍飲都要介。


羊就一知有左都無食過...
我都介晒牛, 旦, 海鮮.... d 熱毒野都無食...
凍飲醫生又無叫介喎.... 不過冬天我多數飲熱野....


男爵府

積分: 5301

認識瑞士牛牛第一回 好媽媽勳章 醒目開學勳章 睛靈勳章


12#
發表於 08-1-18 11:55 |只看該作者
我依家d水port都謝晒lu,終於唔洗再左搔右搔,
羊我唔食ca.有bb之後牛同海鮮都無咩點食,雞蛋就有,我對雞蛋無敏感對bb又有益,咩唔可以食既咩?


大宅

積分: 4264


13#
發表於 08-1-18 12:00 |只看該作者
原文章由 tiktiktmlkl 於 08-1-18 11:55 發表
我依家d水port都謝晒lu,終於唔洗再左搔右搔,
羊我唔食ca.有bb之後牛同海鮮都無咩點食,雞蛋就有,我對雞蛋無敏感對bb又有益,咩唔可以食既咩?


我d 水port 都無左好多... 不過仲有少少痕... 尋晚睡夢中 "R" 左幾野... 今朝又有少少痕返... 我諗要再洗多2次先好...

旦呢... 會令d傷口發... 所以都要介埋... 如果無晒d濕疹都可以食返啦~


複式洋房

積分: 239


14#
發表於 08-1-19 08:02 |只看該作者
以前我睇過中醫蛋係最唔好,濕疹好易發。


男爵府

積分: 5301

認識瑞士牛牛第一回 好媽媽勳章 醒目開學勳章 睛靈勳章


15#
發表於 08-1-19 11:22 |只看該作者
哎呀~~仲等我日日食雞蛋添

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo