話說以前讀書做過 part time server,咁有次係做中菜館。間店係會自己整辣椒油,就係乾辣椒碎加其他材料炒香,再加入用剩、炸到無得再炸嘅千年油煮熱。
個時位經理係香港做過好多間大小出名食店。有次傾計講到辣椒油:我就話每次製辣椒油時,成間菜館都會好香。點知佢講咗d 好爆嘅野:呢度d 辣椒油淨都無味唔香,香港間 xxx 佢地整個 d 辣椒油就真係香啦,不過班廚房佬係用抽油煙機d 油煮辣椒油。我聽完真係 o 哂嘴 我問佢係咪講笑?係真的話都幾核突⋯ 之後佢話:d 油唔舊唔污衊唔香架,人地特登留起d 抽油煙機油架,你都唔識野 d 客淨係知好食嘅姐,點知你用咩油。
聽完我都仲係好無奈 出街食飯,有時真係睇唔到就算啦