時政擂台

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2732


1#
發表於 14-9-8 18:09 |只看該作者
造D野真係幾似文革時代、又睇下企幾時比人鬥番先?!
****Mighty****
love you for you
自分に負けるな!!


禁止訪問

積分: 5685


2#
發表於 14-9-8 19:55 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2732


3#
發表於 14-9-8 20:37 |只看該作者
可以埋堆、亦明白人人都想、不過我就好奇下、幾多野到手呢? 我老媽子受尽文革時代GE気、她説的、我会信、企話NEE個人D動作、同当時無分別。只是手段先進了。
****Mighty****
love you for you
自分に負けるな!!


禁止訪問

積分: 93097


4#
發表於 14-9-8 21:02 |只看該作者

回覆:親中派比左姜容幾多JETSO?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6714


5#
發表於 14-9-8 21:09 |只看該作者
Mighty 發表於 14-9-8 18:09
造D野真係幾似文革時代、又睇下企幾時比人鬥番先?!

咁國教關注組在反國教時期開晒有推行國教既學校名出黎算唔算文革時代行為?

點評

siutsunboy  同意  發表於 14-9-10 11:50
MC媽  D人兩套標準  發表於 14-9-9 15:53
woodpecker  係喎!  發表於 14-9-9 06:41
ungoobee    發表於 14-9-9 03:03


大宅

積分: 2732


6#
發表於 14-9-8 22:08 |只看該作者
我吾係想左企発財、只是好奇這種行為有多少JETSO JE。 是銭、権力、地位?
****Mighty****
love you for you
自分に負けるな!!


禁止訪問

積分: 5685


7#
發表於 14-9-8 22:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2732


8#
發表於 14-9-8 22:35 |只看該作者
譚惠珠范徐麗泰NEE D又吾同流WOR,話SAAI企地都係政府GUM耐、但阿姜就無MAAK関係架、但突然出SAAI位親政府、親中、当中利益、、、、、?
****Mighty****
love you for you
自分に負けるな!!


禁止訪問

積分: 3190


9#
發表於 14-9-9 10:54 |只看該作者

引用:造D野真係幾似文革時代、又睇下企幾時比人

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2732


10#
發表於 14-9-9 12:08 |只看該作者
jonwu 發表於 14-9-8 16:09
咁國教關注組在反國教時期開晒有推行國教既學校名出黎算唔算文革時代行為?

...
我覚得是2馬子事、今次是針対個人、況且学生都会徴同家長同意先可以做、由家長処理便是了、阿姜以MAAK身分来打小報告? BY THE WAY,我自己也不賛成中学生参予罷課、因覚得他門同大学的教育不同、比較難罷課不罷学(大学生就[size=14.3999996185303px]做到)、如果我D仔女要参加、我会解釈為何不賛同、不用姜容指指点点LOR. 以前我成日聴姜容D PHONE IN 節目、当時的他不是今日的他了!!
****Mighty****
love you for you
自分に負けるな!!


男爵府

積分: 6714


11#
發表於 14-9-9 17:23 |只看該作者
Mighty 發表於 14-9-9 12:08
我覚得是2馬子事、今次是針対個人、況且学生都会徴同家長同意先可以做、由家長処理便是了、阿姜以MAAK ...


咁點解當日反國教時候唔話人地學童家長同意間學校有國教咪 ok o羅喎?


複式洋房

積分: 464


12#
發表於 14-9-9 22:59 |只看該作者

回覆:親中派比左姜容幾多JETSO?

我都覺得今次唔同反國教,上次國教學民班友都只係有學校教國教名單,要間學校本身有無國教其實都係一些公開資料。學民只係做一個統籌角色。
但今次周融唔係只收集學校list. 佢係收學生個人資料include 名,班級,學校名etc。雖則佢只係公開學校名,但無人知佢收左學生名同其他個人資料有咩用。佢會唔會將呢個list交俾政府無人知。若有佢係咪要呢d學生負上真正嘅政治代價?會唔會日後呢d學生無法做公務員,無法入中資機構做嘢,甚至返唔到大陸?
公開學校名事少,學生資料被如何利用事大!!而且佢又如何知道我報個名嘅真偽?如果純粹有班同學好憎一個同學,個同學雖無罷課都被通報,咁點呢?呢個被欺凌嘅同學無啦啦要負上代價咁咪好無辜??

我唔支持中學生罷課,但我覺得個熱線更有問題


珍珠宮

積分: 34011

2018復活節勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 親子王國15週年勳章


13#
發表於 14-9-10 04:22 |只看該作者

回覆:親中派比左姜容幾多JETSO?

我唔理 姜容 收幾多 jetso~

總之~俾我知道有人叫我個女去罷課,我就一定會打去熱線㗎。

理得人哋話我 五毛定共產黨 喇!點我個女去做爛頭卒就世係假。


子爵府

積分: 12010


14#
發表於 14-9-10 05:47 |只看該作者
winyb 發表於 14-9-9 22:59

如果純粹有班同學好憎一個同學,個同學雖無罷課都被通報,咁點呢?呢個被欺凌嘅同學無啦啦要負上代價咁咪好無辜??

這個絕對有可能 !

我亦唔支持中學生罷課, 其實由校方自行處理, 可能會較好.




點評

winyb  agree  發表於 14-9-10 09:59


珍珠宮

積分: 47775

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


15#
發表於 14-9-10 07:47 |只看該作者

回覆:親中派比左姜容幾多JETSO?

公佈有咩問題?佢地自己都公佈有咩學校參加啦

乜佢地唔係光明正大,做乜要閃閃縮縮?
敢做唔敢認嗎?





天朗氣清


禁止訪問

積分: 93097


16#
發表於 14-9-10 08:44 |只看該作者

回覆:親中派比左姜容幾多JETSO?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16268


17#
發表於 14-9-10 09:14 |只看該作者
兩套標準嘛嘛,收佐錢要做野,剃下頭毛下毛眉毛,喊幾聲口號,體諒下吧!


複式洋房

積分: 464


18#
發表於 14-9-10 11:32 |只看該作者

回覆:tinlong22 的帖子

人地咪公開左學校名囉。
任何人都唔想自己個人資料係唔知情下被通報,正如你好討厭d cold call.
又或如果你自己都唔想自己或屋企人個人資料無啦啦俾人落左係蘋果度之後你以後都入唔到美國境


伯爵府

積分: 15357


19#
發表於 14-9-10 11:49 |只看該作者

回覆:親中派比左姜容幾多JETSO?

唔知周融幾多jetso,不過我知泛民人收左肥佬好多jetso
其實我唔同意搞熱綫,呢d係學生,家長及學校之間問題,唔到外人去管,除非間學校校長,敎師鼓勵學生佔中,咁我同意公開校名俾我地做家長嘅注意下
有d人成日文革文革,其實係之前你地班民主紅衞兵搞起先㗎,唔反國教,唔反政府就惡言相向及侮辱他人,有人支持你唔認同嘅嘢就唱衰人,起人底咁滯,當日支持嘅人根本冇資格講批評人地所為係文革來臨,唔該搞清楚係你地先撩者賤




別墅

積分: 942


20#
發表於 14-9-10 17:50 |只看該作者

回覆:親中派比左姜容幾多JETSO?

熱線完全打吾通,吾通太多人叫外賣?





首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo