jonwu 發表於 14-9-8 16:09 
咁國教關注組在反國教時期開晒有推行國教既學校名出黎算唔算文革時代行為?
...
我覚得是2馬子事、今次是針対個人、況且学生都会徴同家長同意先可以做、由家長処理便是了、阿姜以MAAK身分来打小報告? BY THE WAY,我自己也不賛成中学生参予罷課、因覚得他門同大学的教育不同、比較難罷課不罷学(大学生就[size=14.3999996185303px]做到)、如果我D仔女要参加、我会解釈為何不賛同、不用姜容指指点点LOR. 以前我成日聴姜容D PHONE IN 節目、当時的他不是今日的他了!!
****Mighty****
love you for you
自分に負けるな!!