自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 7613


1#
發表於 08-2-5 13:22 |只看該作者
比幾多封利是比大廈看更?如果比兩封,每封10元會不會好
cheap?除了看更仲有什麼特別人要比?


大宅

積分: 3218


2#
發表於 08-2-5 13:26 |只看該作者
利是多少不成問題, 最緊要是"意頭"啫! 還有清潔工人...

:恭: :喜:


原文章由 BabayMarrie 於 08-2-5 13:22 發表
比幾多封利是比大廈看更?如果比兩封,每封10元會不會好
cheap?除了看更仲有什麼特別人要比?
tigerboy - born in october 1998 - i'm proud to be his mama!


禁止訪問

積分: 20403


3#
發表於 08-2-5 13:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9053

醒目開學勳章


4#
發表於 08-2-5 13:29 |只看該作者
唔cheap~
我都係咁俾ga~
不過,都要睇下同你熟唔熟,
and平時個看更夠唔夠醒目.
我奶奶會俾$50個看更,因為個看更做左好耐,
同埋好鬼醒目ga~
仲有成日見既大廈阿嬸(倒垃圾and拖地).


珍珠宮

積分: 30558

2018復活節勳章 熱血勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 育兒性格勳章 親子王國15週年勳章


5#
發表於 08-2-5 13:32 |只看該作者
原文章由 彤b^^ 於 08-2-5 01:27 PM 發表
我通常都會比,見過未見過既都會比,
但只係比一封,
十蚊唔cheap,邊有人會嫌錢腥

係呀... 十蚊唔 CHEAP, 你唸下一座大廈有幾戶, 一人一封都幾千銀, 仲有 d 係會比多d..... 真係當出雙糧架.....


男爵府

積分: 7613


6#
發表於 08-2-5 13:34 |只看該作者
唔該各位靚媽咪,仲有呀!今日學人買野煮飯,我用了70元買半隻雞及50元買了10粒生晒蠔豉是不是好貴?


珍珠宮

積分: 30558

2018復活節勳章 熱血勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 育兒性格勳章 親子王國15週年勳章


7#
發表於 08-2-5 13:40 |只看該作者
原文章由 BabayMarrie 於 08-2-5 01:34 PM 發表
唔該各位靚媽咪,仲有呀!今日學人買野煮飯,我用了70元買半隻雞及50元買了10粒生晒蠔豉是不是好貴?

差唔多啦... 呢兩日買餸係會貴 d....


翡翠宮

積分: 97287


8#
發表於 08-2-5 13:41 |只看該作者
原文章由 BabayMarrie 於 08-2-5 13:34 發表
唔該各位靚媽咪,仲有呀!今日學人買野煮飯,我用了70元買半隻雞及50元買了10粒生晒蠔豉是不是


好貴


珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


9#
發表於 08-2-5 13:44 |只看該作者
樓下看更..20蚊一封


男爵府

積分: 9053

醒目開學勳章


10#
發表於 08-2-5 13:51 |只看該作者
原文章由 BabayMarrie 於 08-2-5 13:34 發表
唔該各位靚媽咪,仲有呀!今日學人買野煮飯,我用了70元買半隻雞及50元買了10粒生晒蠔豉是不是好貴?



wah~~~~
$70半隻chicken.....
不如去燒味店買,可買成隻,又唔駛自己整.


珍珠宮

積分: 30558

2018復活節勳章 熱血勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 育兒性格勳章 親子王國15週年勳章


11#
發表於 08-2-5 15:08 |只看該作者
原文章由 embrace_dreams 於 08-2-5 01:51 PM 發表



wah~~~~
$70半隻chicken.....
不如去燒味店買,可買成隻,又唔駛自己整.

燒味店個 D 多數都係冰鮮雞黎..... 如果成隻個 D 而家買要過百幾蚊....

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo