烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 14151


1#
發表於 08-1-31 10:32 |只看該作者
其實我要返工,都係叫工人煮,日日都係3送1湯,其實我都知好悶,因為日日都係食雞翼,但係我本身唔識煮飯,放工返屋企都冇野買,所以多數都係買定雪藏食物,有冇人可以教下我呀


伯爵府

積分: 15560


2#
發表於 08-1-31 10:49 |只看該作者
http://www.wretch.cc/blog/acintl


男爵府

積分: 8001

大廚勳章


3#
發表於 08-1-31 11:07 |只看該作者
我都要返工,時間也不多,但因為怕悶都會日日煮唔同餸,
下面我的BLOG,有很多餸都很簡單的,希望幫到你
http://hk.myblog.yahoo.com/iam-funpucca


子爵府

積分: 14151


4#
發表於 08-1-31 11:19 |只看該作者
你地d送真係好吸引呀:) ,我會多d參考下,


複式洋房

積分: 226


5#
發表於 08-1-31 22:55 |只看該作者
hi funpucca,

你煮d 食送 好有創意~ thanks!

原文章由 funpucca 於 08-1-31 11:07 發表
我都要返工,時間也不多,但因為怕悶都會日日煮唔同餸,
下面我的BLOG,有很多餸都很簡單的,希望幫到你
http://hk.myblog.yahoo.com/iam-funpucca


男爵府

積分: 8001

大廚勳章


6#
發表於 08-1-31 23:06 |只看該作者
原文章由 happysheep 於 08-1-31 22:55 發表
hi funpucca,

你煮d 食送 好有創意~ thanks!

thanks ! 多謝你的讚賞


男爵府

積分: 5880


7#
發表於 08-1-31 23:19 |只看該作者
原文章由 acintl 於 08-1-31 10:49 發表
http://www.wretch.cc/blog/acintl




[ 本文章最後由 焯楠仔 於 08-1-31 23:21 編輯 ]


男爵府

積分: 6253


8#
發表於 08-1-31 23:50 |只看該作者


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


9#
發表於 08-2-1 00:43 |只看該作者
叫佢煮丫..... :mrgreen: 其實煮送唔易架... 以前我都成日嫌阿媽煮 d 送好悶, 但到自己要煮飯時, 至知去街巿買送都好難揀買咩送.


伯爵府

積分: 17545


10#
發表於 08-2-1 03:23 |只看該作者
甘 你 應 該 同 你 老 公 講
我 都 煮 到 好 悶﹐ 不 如 由 今 日 開 始 你 煮 拉


別墅

積分: 776


11#
發表於 08-2-1 07:36 |只看該作者
原文章由 大豬既老婆 於 08-2-1 03:23 發表
甘 你 應 該 同 你 老 公 講
我 都 煮 到 好 悶﹐ 不 如 由 今 日 開 始 你 煮 拉



我都係咁話,"主埋過你食仲"yam3yam4",少丙:mrgreen: :mrgreen:
http://hk.myblog.yahoo.com/monmon-chin


侯爵府

積分: 21412

2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 開心吸收勳章


12#
發表於 08-2-1 15:43 |只看該作者
咁似我ga:mrgreen: :mrgreen: 我通常比工人買餸.... 有時都好悶/唔好食, 但我同老公都唔會投訴 我老公成日話, 好食食多d, 唔好食咪食小dlaw, 日日諗買餸都好辛苦架......

唔好成日食雞翼, 好多激素架, 最多一星期食一次好la

原文章由 LittleMiyo 於 08-1-31 10:32 發表
其實我要返工,都係叫工人煮,日日都係3送1湯,其實我都知好悶,因為日日都係食雞翼,但係我本身唔識煮飯,放工返屋企都冇野買,所以多數都係買定雪藏食物,有冇人可以教下我呀 ...


禁止訪問

積分: 24331

好媽媽勳章 畀面勳章


13#
發表於 08-2-2 16:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 245


14#
發表於 08-2-2 16:59 |只看該作者
原文章由 大豬既老婆 於 08-2-1 03:23 發表
甘 你 應 該 同 你 老 公 講
我 都 煮 到 好 悶﹐ 不 如 由 今 日 開 始 你 煮 拉

呢句幾好


複式洋房

積分: 484


15#
發表於 08-2-5 14:35 |只看該作者
原文章由 LittleMiyo 於 08-1-31 10:32 發表
其實我要返工,都係叫工人煮,日日都係3送1湯,其實我都知好悶,因為日日都係食雞翼,但係我本身唔識煮飯,放工返屋企都冇野買,所以多數都係買定雪藏食物,有冇人可以教下我呀 ...

同你老公講,問佢係唔係丙得小
放左工仲要去街市買餸已經好辛苦嫁喇!仲要諗食咩都唔易
一係叫佢講埋食咩,唔好只係曉話食呢d野好悶 吼吼吼吼
我早排先鬧完阿囡,事關佢又係咁話成日都係食呢d,問佢想食咩佢又up唔出

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo