自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


洋房

積分: 523


1#
發表於 08-2-6 10:19 |只看該作者
因為明天一早飛,所以需要今日之內買到

另外想再問,新年o係吉隆坡會唔會同香港一樣乜野舖頭都唔開呢?


Thx


子爵府

積分: 10005


2#
發表於 08-2-6 10:34 |只看該作者
原文章由 於 08-2-6 10:19 發表
因為明天一早飛,所以需要今日之內買到

另外想再問,新年o係吉隆坡會唔會同香港一樣乜野舖頭都唔開呢?

Thx


不用買,馬來西亞的插蘇同香港完全一樣,是三腳方插。


洋房

積分: 523


3#
發表於 08-2-6 11:07 |只看該作者



唔該晒

新年o係吉隆坡會唔會同香港一樣乜野舖頭都唔開呢?


我都好想知! 如果同香港一樣,咁咪冇野好買

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo