跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 3579


1#
發表於 08-1-25 22:44 |只看該作者
我b女依家食3-4安,每次都差不多要用成個鐘餵奶(計埋掃風),有時還要用成個半鐘:tongue: 。我都想知你地的bb係咪又係飲咁耐嫁?


別墅

積分: 606


2#
發表於 08-1-25 22:54 |只看該作者

你地的bb用幾耐時間飲奶?

一樣啦!佢哋好似意大利人吖,食一餐要成個幾鐘...........


大宅

積分: 1463


3#
發表於 08-1-25 23:13 |只看該作者
我個女4個月大,上個2個月佢飲奶都要成粒鍾 ,
現在20-30分鍾飲完&掃風


大宅

積分: 3579


4#
發表於 08-1-25 23:23 |只看該作者
我老公成日話個女飲得慢,佢話見過大多數bb都可以15分鐘飲晒,攪到我以為個女有問題/或者我有問題!


大宅

積分: 4420


5#
發表於 08-1-26 00:02 |只看該作者
我亞b差唔多兩個月,每次食4.5oz奶,連埋掃風要25分鐘左右!!


複式洋房

積分: 222


6#
發表於 08-1-26 00:14 |只看該作者
我個女食6安要成1個鐘


別墅

積分: 577


7#
發表於 08-1-26 01:37 |只看該作者
6安,咁犀利,我嗰個食4安咋,不過5分鐘食完,掃風好快,有時食完坐直自己ur氣,掃風通常5-10mins

原文章由 siuwin 於 08-1-26 00:14 發表
我個女食6安要成1個鐘


禁止訪問

積分: 450


8#
發表於 08-1-26 10:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5454


9#
發表於 08-1-26 10:55 |只看該作者
嘩.......5分鐘食完咁怏?
我個b女啱啱滿月,食 3-4 安奶都要食成粒鐘呀!有時b女食食吓瞓着咗連埋掃風要成粒幾兩粒鐘呀!有時仲要掃唔到d風&嘔奶呀!
真頭痛!:;pppp:

你地有無人都係咁呀?
究竟有咩方法先可以令b女食怏d呢?


原文章由 siukiuma 於 08-1-26 01:37 發表
6安,咁犀利,我嗰個食4安咋,不過5分鐘食完,掃風好快,有時食完坐直自己ur氣,掃風通常5-10mins


男爵府

積分: 5502


10#
發表於 08-1-26 11:53 |只看該作者
我個b個半月大食5-5.5oz, 通常10分鐘食完, 食完我會不停同佢掃風同坐下, 大約維持20分鐘度先放低佢。


侯爵府

積分: 24223

好媽媽勳章 畀面勳章


11#
發表於 08-1-26 12:15 |只看該作者
我阿仔就快2個月大,而家食5安至5安半奶包埋掃風都要半個鐘喎, 點解你地阿B咁好野10分鐘食完奶架, 好羨慕呀


複式洋房

積分: 311


12#
發表於 08-1-26 15:57 |只看該作者
我個女食緊5安半奶,連埋掃風30分鐘一定攪掂...佢都係一坐直就會ur氣,不過都會同佢再掃多陣...
http://irisricky414.spaces.live.com/


民房

積分: 87


13#
發表於 08-1-27 00:33 |只看該作者
我個BB而家食緊美素佳兒,6oz,每餐食20min連掃風,食得幾好,便便都好正常。而家佢地有著數呀,去登記同推薦朋友登記,可以贏迪士尼樂園酒店水療假期套票,或者$500玩具反斗城禮券!但要快D,優惠就黎做完。

http://www.friso.com.hk/campaign/numberone/index.jsp


子爵府

積分: 12424

15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


14#
發表於 08-1-27 09:27 |只看該作者
10-15分鐘飲奶, 掃完風大概20-30min


別墅

積分: 647


15#
發表於 08-1-27 14:55 |只看該作者
每餐飲6oz,分兩次飲和掃風,半個鐘內一定完成!


大宅

積分: 3579


16#
發表於 08-1-27 17:20 |只看該作者
真係好羨慕你地d仔仔女女可以咁快飲完奶,唔知幾時我個女先至可以?


複式洋房

積分: 137


17#
發表於 08-1-29 03:43 |只看該作者
我個B 個半月大先食3-5安,食30-45分鐘,佢已經係食人地話既肥仔奶粉 S26, 但我就唔覺得佢肥喇...


別墅

積分: 824


18#
發表於 08-1-29 10:27 |只看該作者
我個b女就要分兩次, 兩次加埋連埋掃風接近45分鐘, 好麻煩:tongue:
阿仔細個時, 係一口氣飲晒支奶(只需5分鐘), 仲要飲得好多, 連埋掃風, 唔會超過10分鐘


禁止訪問

積分: 64


19#
發表於 08-2-3 00:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3815


20#
發表於 08-2-4 16:34 |只看該作者
may I ask what brand of bottles you use to feed your baby? I use Nuk and it takes my B 1 hour every time to drink 4 oz.

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo