自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3729


1#
發表於 08-2-7 13:30 |只看該作者
第一次派左竹園南村x園樓24年樓, 係工字形屋, 人地話第一次派多數都唔太好, 會唔會第二次有新樓呢? 個心十五十六唔知要唔要好, 因為心水係深水步近外家可以幫到手湊對仔女,咁我可以去返工; 又知道呢期派緊幾個新樓盤, 24年樓好舊又人口老化, 同小朋友出入會唔會唔方便呢?; 但話晒都市區/又係18樓/平租, 又好吸引, 個心好亂呀, 要左就有排住, 唔要又唔知下次要等幾耐, 又唔知會唔會比今次仲差......... :ac: :ac: :ac: :ac: 唔該比D意見我丫. :77: :77: :77:


水晶宮

積分: 55493

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


2#
發表於 08-2-7 13:39 |只看該作者
邊座先?我媽住趣園樓,我聽日都會返外家!

派幾大單位比妳呀?幾錢租?
路遙知馬力,日久見人心!


別墅

積分: 625


3#
發表於 08-2-7 13:47 |只看該作者
我99都住果度, 交通ok


水晶宮

積分: 53075

熱血金章 至尊種植勳章 畀面勳章 2011精緻種植勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 08-2-7 13:50 |只看該作者
我親戚住竹園南,我住屯門的。 佢就成日話我屯門隔涉, 出市區好遠。但我就唔係咁睇。

雖則話黃大仙係九龍區, 但其實去一般熱門市區坐車都唔會近過我屯門好多囉。

屯門-->旺角 45mins
竹園南-->旺角 30mins
屯門 --> 尖沙咀 50mins
竹園南 --> 尖沙咀 40mins
屯門 --> 中環 50mins
竹園南 --> 中環 55mins
屯門 --> 荃灣 30mins
竹園南 -- > 荃灣 40mins

我估你考慮埋返工返學多數去邊區, 再決定要唔要竹園啦。


別墅

積分: 719


5#
發表於 08-2-7 14:12 |只看該作者
工字型屋係唔係有"咩仔房"歌隻呀? 如果3個人好多時都係比歌隻架喎,我朋友佢就係住工字型屋既咩仔房,三面都有窗,比人睇晒成間屋,佢都申請緊調屋,你睇清潔個單屋四圍環境先好呀


大宅

積分: 3729


6#
發表於 08-2-7 14:24 |只看該作者
封信只係話係 4室, 無講幾大喎, 租就係千五左右, 我係4人申請既, 唔知會比咩房, 我睇過綱 http://www.hk-place.com/view.php?id=240 有隻單位2房的勁唔好用


別墅

積分: 719


7#
發表於 08-2-7 16:59 |只看該作者
我朋友都係4個人,兩公婆加一仔一女,間屋可以間兩間房,但間左兩間房間屋就丁咁細,不過我朋友話咩仔房通常都係一頭一尾單位,我諗4號應該唔係,不過穩陣d咪上去睇下囉,帶埋小朋友去,睇下佢地鐘唔鐘意,同個環境好唔好


大宅

積分: 3729


8#
發表於 08-2-8 15:09 |只看該作者
公屋大聯盟的綱友話:深水步D公屋仲舊, 而新派的元洲村多數只比蘇屋邨清拆戶,而且元洲村租金貴到嘔晒電,又肯定面積好小,其他村分分鐘仲舊過24年樓添. 無親的決擇

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo