立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 3709
積分: 2425
原文章由 R_P0505 於 08-1-30 13:30 發表
原文章由 leungrain 於 08-1-30 13:42 發表 我五年前生大女果陣係食S26, 而家唔知有無轉, 我2月9日預產期, 都係響東區生, 到時話你知。
積分: 2471
原文章由 R_P0505 於 08-1-30 14:14 發表 好呀,唔該哂 我15號預產期呀,唔知會唔會有機會見到你呢
原文章由 leungrain 於 08-2-13 16:01 發表 我2月7日生左啦, 你生左未呀? 東區呢期係食"皇牌心美力"。
原文章由 R_P0505 於 08-2-13 17:37 發表 唔記得恭喜你添,:恭: :喜: :恭: :喜:
原文章由 leungrain 於 08-2-13 18:07 發表 多謝。東區d護士好好人。 你老公會陪你生嗎? 我有些少提示, 入產房時帶埋潤唇膏,可能係吸果d笑氣, 我覺得個嘴唇好乾, 要老公幫手查好幾次先無甘乾咋。 你既預產期就到啦, 預早祝你事事順利, 加油呀! ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy