懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3709

好媽媽勳章


1#
發表於 08-1-30 13:30 |只看該作者


大宅

積分: 2425


2#
發表於 08-1-30 13:42 |只看該作者
原文章由 R_P0505 於 08-1-30 13:30 發表


我五年前生大女果陣係食S26, 而家唔知有無轉, 我2月9日預產期, 都係響東區生, 到時話你知。


大宅

積分: 3709

好媽媽勳章


3#
發表於 08-1-30 14:14 |只看該作者
原文章由 leungrain 於 08-1-30 13:42 發表


我五年前生大女果陣係食S26, 而家唔知有無轉, 我2月9日預產期, 都係響東區生, 到時話你知。

好呀,唔該哂 我15號預產期呀,唔知會唔會有機會見到你呢


大宅

積分: 2471


4#
發表於 08-1-30 14:26 |只看該作者

回覆 #1 R_P0505 的文章

姑娘話每季不同, 對供應商公平d, 今期美贊臣, 所以佢叫不用買住


大宅

積分: 2425


5#
發表於 08-2-13 16:01 |只看該作者
原文章由 R_P0505 於 08-1-30 14:14 發表

好呀,唔該哂 我15號預產期呀,唔知會唔會有機會見到你呢


我2月7日生左啦, 你生左未呀? 東區呢期係食"皇牌心美力"。


大宅

積分: 3709

好媽媽勳章


6#
發表於 08-2-13 17:36 |只看該作者
原文章由 leungrain 於 08-2-13 16:01 發表


我2月7日生左啦, 你生左未呀? 東區呢期係食"皇牌心美力"。

我仲未生呀 我個肚太好住,天氣又凍,我妹妹唔肯出黎呀 醫生話如果22號仲未出黎就要催生喇:-(


大宅

積分: 3709

好媽媽勳章


7#
發表於 08-2-13 17:37 |只看該作者
原文章由 leungrain 於 08-2-13 16:01 發表


我2月7日生左啦, 你生左未呀? 東區呢期係食"皇牌心美力"。

唔記得恭喜你添,:恭: :喜: :恭: :喜:


大宅

積分: 2425


8#
發表於 08-2-13 18:07 |只看該作者
原文章由 R_P0505 於 08-2-13 17:37 發表

唔記得恭喜你添,:恭: :喜: :恭: :喜:


多謝。東區d護士好好人。 你老公會陪你生嗎?
我有些少提示, 入產房時帶埋潤唇膏,可能係吸果d笑氣, 我覺得個嘴唇好乾, 要老公幫手查好幾次先無甘乾咋。

你既預產期就到啦, 預早祝你事事順利, 加油呀!


大宅

積分: 3709

好媽媽勳章


9#
發表於 08-2-13 21:33 |只看該作者
原文章由 leungrain 於 08-2-13 18:07 發表


多謝。東區d護士好好人。 你老公會陪你生嗎?
我有些少提示, 入產房時帶埋潤唇膏,可能係吸果d笑氣, 我覺得個嘴唇好乾, 要老公幫手查好幾次先無甘乾咋。

你既預產期就到啦, 預早祝你事事順利, 加油呀! ...

多謝哂,我會加油架喇 我老公會陪我生呀,我已經聽你講放左一枝潤唇膏落走佬袋喇:lol 係呢…你住院果陣多大陸人嗎?


大宅

積分: 2425


10#
發表於 08-2-15 00:16 |只看該作者
因為我老公係公務員, 所以我住特別房, 全房只有3個BB, 無大陸人, 但我之前係東區產檢時都見有大陸人。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo