自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 18063

虎到金來勳章


1#
發表於 14-10-3 11:43 |只看該作者
剛睇新聞提要,政總員工要返工,好似乞咁,阿婆要返工都唔比,係米傻架,你地食飽飯無事做去示威,人地手停口停呀,人地唔係靠政府,係靠雙手呀!!!


唔該呢班人快d走啦,各位爸媽,勸下你地d仔女,唔好做埋呢d陰公事,阿婆無得食,係米學聯養佢,係米佔中三子養佢

點評

pbpk03845784    發表於 14-10-3 12:35


子爵府

積分: 12252

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


2#
發表於 14-10-3 11:49 |只看該作者


子爵府

積分: 11325


3#
發表於 14-10-3 11:56 |只看該作者

回覆:你地唔使搵食,人地要架

算吧啦,呢班人話唔聽,佢地有父母俾零用錢,點會知人既慘狀

黑心果句,鬼唔望佢地父母有日同佢講,因為佔中關係,佢地被炒,或公司要倒閉


男爵府

積分: 7449


4#
發表於 14-10-3 12:01 |只看該作者
回覆 mirandalaw 的帖子

原本我覺得警方用催淚彈唔啱,但睇今朝示威人仕唔比人返工就覺得用得啱,呢D係暴民,唔該快D清場

點評

myaisha0435  X2  發表於 14-10-3 12:34


男爵府

積分: 9611


5#
發表於 14-10-3 12:04 |只看該作者
佢地班人壞咗腦, 超級黑人憎


珍珠宮

積分: 40111

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


6#
發表於 14-10-3 12:09 |只看該作者

引用:剛睇新聞提要,政總員工要返工,好似乞咁,

原帖由 k_wong7 於 14-10-03 發表
剛睇新聞提要,政總員工要返工,好似乞咁,阿婆要返工都唔比,係米傻架,你地食飽飯無事做去示威,人地手停 ...
睇見d嬸嬸喊,好心酸!唔知係咪外判工,無工開可能會扣糧,手停口停



點評

wcpcelia    發表於 14-10-3 13:59
myaisha0435  應該係  發表於 14-10-3 12:35


侯爵府

積分: 22569

DHA勳章


7#
發表於 14-10-3 12:10 |只看該作者
示威完唔好問搵錢既屋企人囉錢我就話佢叻


大宅

積分: 3423


8#
發表於 14-10-3 12:11 |只看該作者

回覆:你地唔使搵食,人地要架

我係不恥一些人,口口聲聲話佔中其實唔係好影響生活,但自己就繼續有工開有飯食,想怨兩句影響生活,就嚴正言辭講人地自私,五毛,維穏........

如果有革命既決心,就唔該言行一致,做全職佔領人士,我會為妳既勇氣鼓掌





點評

cherrie_q  agree  發表於 14-10-3 13:04
tsuitung  Agree  發表於 14-10-3 12:19


珍珠宮

積分: 36657

hashtag影視迷勳章 玩具勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 14-10-3 12:12 |只看該作者
Angel_BB 發表於 14-10-3 12:09
睇見d嬸嬸喊,好心酸!唔知係咪外判工,無工開可能會扣糧,手停口停



...
唔出奇架,好多都係外判
http://www.baby-kingdom.com/static/image/stamp/004.gif


大宅

積分: 1595


10#
發表於 14-10-3 12:12 |只看該作者

回覆:你地唔使搵食,人地要架

你要阿婆想返工唔係罷工,想返工都要阻止,有冇過份啲呀!


珍珠宮

積分: 36319


11#
發表於 14-10-3 12:12 |只看該作者

Angel_BB 發表於 14-10-3 12:09
睇見d嬸嬸喊,好心酸!唔知係咪外判工,無工開可能會扣糧,手停口停



...

外判工多數日工, 果日唔返就無糧出
菩提自性本來清淨,但用此心直了成佛。


公爵府

積分: 25102


12#
發表於 14-10-3 12:13 |只看該作者


珍珠宮

積分: 34140

BK Milk勳章 畀面勳章


13#
發表於 14-10-3 12:14 |只看該作者
chitchitmum 發表於 14-10-3 12:11
我係不恥一些人,口口聲聲話佔中其實唔係好影響生活,但自己就繼續有工開有飯食,想怨兩句影響生活,就嚴正 ...

仲有, 唔好鍾意就去坐陣, 跟住返屋企抖一輪再去過.


男爵府

積分: 6954


14#
發表於 14-10-3 12:14 |只看該作者

回覆:你地唔使搵食,人地要架

人地民主戰士好偉大架!!之後回你一句:係要犧牲下架啦!!


男爵府

積分: 6334


15#
發表於 14-10-3 12:15 |只看該作者


禁止訪問

積分: 15530


16#
發表於 14-10-3 12:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 78137

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


17#
發表於 14-10-3 12:19 |只看該作者

回覆:你地唔使搵食,人地要架

黃巾黨開始神憎鬼厭

香港撒瑪利亞防止自殺會熱線:23892222
撒瑪利亞會熱線(多種語言)︰28960000
生命熱線︰23820000
東華三院芷若園熱線︰18281
社會福利署熱線︰23432255
醫院管理局精神健康專線(24小時精神健康熱線諮詢服務):24667350
明愛向晴熱線:18288


男爵府

積分: 6327


18#
發表於 14-10-3 12:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+k_wong7+於+14-10-03+發表剛

原帖由 Angel_BB 於 14-10-03 發表
睇見d嬸嬸喊,好心酸!唔知係咪外判工,無工開可能會扣糧,手停口停



...
睇見都覺得慘




伯爵府

積分: 15077


19#
發表於 14-10-3 12:21 |只看該作者
回覆 k_wong7 的帖子

我今朝FB 見到有個成年人話, 佢地令到D 地產霸權, 大企業開唔到門, 影響唔到小商戶喎 .....
其實我想問, D 大企業少左生意要cut 人, 最後影響到邊個?

重申, 我支持只佔領一個地方, 唔好遍地開花, 影響民生 !



大宅

積分: 1399


20#
發表於 14-10-3 12:22 |只看該作者

引用:算吧啦,呢班人話唔聽,佢地有父母俾零用錢

原帖由 mirandalaw 於 14-10-03 發表
算吧啦,呢班人話唔聽,佢地有父母俾零用錢,點會知人既慘狀

黑心果句,鬼唔望佢地父母有日同佢講,因為佔 ...
Agrer


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo