跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3799


1#
發表於 08-2-27 13:07 |只看該作者
聽人講早d幫bb買保險會抵d (可cover多d野),話最好拎左出世紙就買。
但我驚坐月時無時間搵,所以想而家睇定。
我諗住幫bb買:
1. 人壽+危疾
2. 意外
3. 住院

唔知你地會買邊隻?
知唔知邊間好?
大家分享下呀!
(想賣廣告者請勿留言,謝!)


大宅

積分: 1158

好媽媽勳章


2#
發表於 08-2-27 13:09 |只看該作者
我會同BBjoin 我公司的醫療保險


伯爵府

積分: 16535

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 牛年勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 開心吸收勳章


3#
發表於 08-2-27 13:54 |只看該作者
我姑仔做保險架(大新銀行),有興趣可以打去問下,電話:6028 0287(Carrie Wan)


大宅

積分: 3233


4#
發表於 08-2-27 14:17 |只看該作者
hi,

我既組合如下:

其實在小b一歲前買保險,價錢是無分別架, 不過”住院”,越早買越好, 因小b二歲前容易病,有咩事都可以立刻同佢入c+醫院check

原文章由 winwinlam 於 08-2-27 13:07 發表
聽人講早d幫bb買保險會抵d (可cover多d野),話最好拎左出世紙就買。
但我驚坐月時無時間搵,所以想而家睇定。
我諗住幫bb買:
1. 人壽+危疾
(我在保x保險買了份只供十年的人壽+儲蓄給大仔, 相信細仔會跟哥哥一樣)
2. 意外 (因老公是公務員, 所以有些很平的plan可買)
3. 住院 (在hsbc買, 一年大概14XX, 年年續的,但亦在公務員plan買了小小,是終身的....)

唔知你地會買邊隻?
知唔知邊間好?
大家分享下呀!
(想賣廣告者請勿 ...


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo