6個月-1歲

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2278


1#
發表於 14-10-8 22:44 |只看該作者
張相懞左d,我囝囝差唔多十個月,無食錯野(因為都係蕃薯,紅羅白,米糊,粥,之前食過無事的),但呢兩日都係痾好水既便便,同平時一樣一日痾兩次,只不過係水左d,會唔會係吽牙屎,我見佢無扭計又玩得訓得,係唔係好肯食同有時會嘔(出世已經成日嘔),,要唔要睇醫生?
1412775535888.jpg


珍珠宮

積分: 35821


2#
發表於 14-10-8 22:51 |只看該作者
再觀察下次數,如果擔心,可以自己俾要佢食,仲痾就睇醫生


大宅

積分: 2278


3#
發表於 14-10-9 10:33 |只看該作者

引用:再觀察下次數,如果擔心,可以自己俾要佢食

原帖由 夢裡人 於 14-10-08 發表
再觀察下次數,如果擔心,可以自己俾要佢食,仲痾就睇醫生
Ok,睇埋呢兩日先


大宅

積分: 1450


4#
發表於 14-10-9 20:59 |只看該作者

回覆:tracy499 的帖子

應該喺吽牙仔 我仔仔呢排都喺咁



公爵府

積分: 27735


5#
發表於 14-10-9 21:29 |只看該作者

引用:張相懞左d,我囝囝差唔多十個月,無食錯野(

原帖由 tracy499 於 14-10-08 發表
張相懞左d,我囝囝差唔多十個月,無食錯野(因為都係蕃薯,紅羅白,米糊,粥,之前食過無事的),但呢兩日都 ...
會唔會食濟啊?或者出牙仔亂咬野搞到肚仔屙


珍珠宮

積分: 48089

BB防敏心得分享勳章


6#
發表於 14-10-9 22:59 |只看該作者
你睇下佢牙肉有冇發白喇,如果系就出牙仔,如果唔確定就去睇醫生喇


大宅

積分: 2278


7#
發表於 14-10-10 13:59 |只看該作者

回覆:便便好水(有圖慎入)

今日無痾水啦,唔該哂大家


首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo