嬰兒用品

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 223


1#
發表於 08-2-26 15:59 |只看該作者
新買返來的avent奶樽個咀係2號,佢寫2號咀係for 1m+,咁駛唔駛換過哂啲1號0m+咀呢?


水晶宮

積分: 50564

好媽媽勳章 醒目開學勳章 睛靈勳章


2#
發表於 08-2-26 16:09 |只看該作者
原文章由 ilkkeb 於 08-2-25 09:59 PM 發表
新買返來的avent奶樽個咀係2號,佢寫2號咀係for 1m+,咁駛唔駛換過哂啲1號0m+咀呢?



我個女之前都係用avent奶樽,
一出世就用2號咀,1號咀飲奶
飲得好慢,用嚟飲水就OK!
你自己覺得有需要咪換囉 !


伯爵府

積分: 19211


3#
發表於 08-2-26 23:33 |只看該作者
我個囡又係一出世開始用2號咀飲奶...佢又ok喎!!!1號真係會飲得慢d...但係都要睇返你bb既情況先決定囉...因為有d bb飲2號快得滯,驚會濁親嘛!!!你可以開頭比佢飲住1號先...過多1個月先轉2號,睇下佢肯唔肯飲,如果ok冇濁親先轉囉!


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo