親子旅遊

跳至

首頁
1

尾頁
   2


複式洋房

積分: 357


1#
發表於 15-1-21 11:05 |只看該作者
各位知唔知大阪京都邊度有日版reebok insta pumpfury 啱6歲size




大宅

積分: 2304


2#
發表於 15-1-21 11:40 |只看該作者

引用:各位知唔知大阪京都邊度有日版reebok+insta

原帖由 mag331 於 15-01-21 發表
各位知唔知大阪京都邊度有日版reebok insta pumpfury 啱6歲size
我都想知,我都搵唔到,只知官網有,但只收日本信用卡,或者去到日本銀行付現金,但未必趕到走之前收到貨,我估要搵代購,留意尺碼偏細,要買大一個碼。

利申:我唔係代購!




複式洋房

積分: 357


3#
發表於 15-1-21 11:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mag331+於+15-01-21+發表各位

原帖由 Eanma 於 15-01-21 發表
我都想知,我都搵唔到,只知官網有,但只收日本信用卡,或者去到日本銀行付現金,但未必趕到走之前收到貨, ...
有冇link可以睇下?大阪有冇reebok專門店呢




大宅

積分: 2304


4#
發表於 15-1-21 21:32 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Eanma+於+15-01-21+發表我都

原帖由 mag331 於 15-01-21 發表
有冇link可以睇下?大阪有冇reebok專門店呢
自己google, 關鍵字 reebok japan,你之答案全部自己跳出來了!





大宅

積分: 3369


5#
發表於 15-1-21 23:16 |只看該作者

回覆:有冇人知大阪買reebok insta pump fury

哩對我今日係大阪美國村間face to face 到買既…不過得16cm…我個仔就黎3歲…所以岩著…佢最大得16cm…就冇6歲咁大既size
1421853264191.jpg


複式洋房

積分: 357


6#
發表於 15-1-22 10:00 |只看該作者

引用:哩對我今日係大阪美國村間face+to+face+到

原帖由 kathysin119 於 15-01-21 發表
哩對我今日係大阪美國村間face to face 到買既…不過得16cm…我個仔就黎3歲…所以岩著…佢最大得16cm…就冇 ...
請問幾錢?有冇店地址?唔該哂




侯爵府

積分: 21130


7#
發表於 15-1-22 12:30 |只看該作者

回覆:有冇人知大阪買reebok insta pump fury

我都想買
Pump 真係好型


別墅

積分: 761


8#
發表於 15-1-22 14:04 |只看該作者

引用:哩對我今日係大阪美國村間face to face 到

原帖由 kathysin119 於 15-01-21 發表
哩對我今日係大阪美國村間face to face 到買既…不過得16cm…我個仔就黎3歲…所以岩著…佢最大得16cm…就冇 ...
請問幾錢?多唔多色選?


大宅

積分: 3369


9#
發表於 15-1-22 14:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 kathysin119 於 15-01-21 發

原帖由 mag331 於 15-01-22 發表
請問幾錢?有冇店地址?唔該哂
我冇詳細地址…只係行行下街見到有…你可以上網search face to face 就有分店名…對鞋4800yen再加税…


大宅

積分: 3369


10#
發表於 15-1-22 14:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 kathysin119 於 15-01-21 發

原帖由 loversze 於 15-01-22 發表
請問幾錢?多唔多色選?
4800yen再加税…有5隻色…不過唔齊碼
我首選個對冇碼…
1421907474439.jpg


複式洋房

積分: 357


11#
發表於 15-1-22 16:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+loversze+於+15-01-22+發表請

原帖由 kathysin119 於 15-01-22 發表
4800yen再加税…有5隻色…不過唔齊碼
我首選個對冇碼…
等我睇下先,thx




複式洋房

積分: 107


12#
發表於 15-1-22 19:03 |只看該作者

回覆:kathysin119 的帖子

請問有冇女裝reebok pump 見到?




子爵府

積分: 10065

BK Milk勳章


13#
發表於 15-1-22 20:47 |只看該作者

引用:請問有冇女裝reebok+pump+見到? +

原帖由 minirose 於 15-01-22 發表
請問有冇女裝reebok pump 見到?
我都想知




大宅

積分: 3369


14#
發表於 15-1-22 21:45 |只看該作者

引用:請問有冇女裝reebok pump 見到

原帖由 minirose 於 15-01-22 發表
請問有冇女裝reebok pump 見到?
有…都係係美國村~詳細地址唔清楚…因為我係咁岩經過入去睇下…位置係心齋橋apple store 後面…希望幫到你


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo