跳至

首頁
12

尾頁
   0


洋房

積分: 64


1#
發表於 08-3-19 23:45 |只看該作者
我個仔﹐ 佢訓覺個陳﹐ 成日都要gum樣訓
個頭同個身成90度
好奇怪﹐ 移番正佢﹐一陳佢有要訓番gum樣
我驚對佢條頸吾好


別墅

積分: 646

BK Milk勳章


2#
發表於 08-3-20 00:12 |只看該作者
我翹仔最近都係咁呀,之前唔係架,都係近呢兩星期,好奇怪,開始好似大人咁鍾意打側身訓,雖然驚整到條頸,但見到佢咁樣訓真係好好笑
原文章由 idaidawong 於 08-3-19 23:45 發表
我個仔﹐ 佢訓覺個陳﹐ 成日都要gum樣訓
個頭同個身成90度
好奇怪﹐ 移番正佢﹐一陳佢有要訓番gum樣
我驚對佢條頸吾好
[/ur1]


複式洋房

積分: 246


3#
發表於 08-3-20 01:26 |只看該作者
我小吉"大字型"灘係度瞓架.....


大宅

積分: 1891


4#
發表於 08-3-20 09:30 |只看該作者
阿包最鍾意扒住瞓mouth:


複式洋房

積分: 485


5#
發表於 08-3-20 09:40 |只看該作者
我仔仔最近都係咁,打側瞓頭同身成90度, 十分攪笑。但係夜晚通常都係"大字型"瞓
原文章由 waiheung1231 於 08-3-20 00:12 發表
我翹仔最近都係咁呀,之前唔係架,都係近呢兩星期,好奇怪,開始好似大人咁鍾意打側身訓,雖然驚整到條頸,但見到佢咁樣訓真係好好笑


大宅

積分: 2703


6#
發表於 08-3-20 10:27 |只看該作者

回覆 #1 idaidawong 的文章

佢個姿勢好可愛呀!

我個仔開始時係"大"字, 但係都幾反瞓, 瞓醒時已經成個打斜, 個頭跌出pillow, 頭貼右邊床欄, 腳踢左邊床欄!
十月變形記: http://hk.myblog.yahoo.com/bibu-fish


複式洋房

積分: 198


7#
發表於 08-3-20 10:35 |只看該作者
原文章由 idaidawong 於 08-3-19 23:45 發表
我個仔﹐ 佢訓覺個陳﹐ 成日都要gum樣訓
個頭同個身成90度
好奇怪﹐ 移番正佢﹐一陳佢有要訓番gum樣
我驚對佢條頸吾好


望住你仔仔幅相, 就好似見到我仔仔咁, 佢好耐之前已經係咁樣訓, 有人話可能係代表bb熱, 但後來我覺得唔係, 應該係佢想用個頭頂或者塊面仔"頂"住d床圍/枕頭攞安全感. 最初都驚對佢條頸唔好, 但係每次幫佢移番正, 無耐佢又係咁, 而且夜晚係無辦法因為我都訓左. e+我諗咁樣訓應該問題不大, 佢咁耐發展都好好, 而且好奇怪最近又少左咁嘅睡姿.


大宅

積分: 1314


8#
發表於 08-3-20 11:10 |只看該作者
行行都係近呢2個星期由大字型變打側瞓,瞓瞓下又左碌右碌.....


大宅

積分: 1512


9#
發表於 08-3-20 11:18 |只看該作者
原文章由 idaidawong 於 08-3-19 23:45 發表
我個仔﹐ 佢訓覺個陳﹐ 成日都要gum樣訓
個頭同個身成90度
好奇怪﹐ 移番正佢﹐一陳佢有要訓番gum樣
我驚對佢條頸吾好



Wahha... this is exactally what Lucas's favour sleep position is.

However, he loves to 扒住瞓 recently. Have to move him back to face up all the time.


大宅

積分: 3812


10#
發表於 08-3-20 11:22 |只看該作者
我個囡和你個囝一樣,開頭好地地"大"字形,跟住踢走晒d被之後,就成個打斜,個頭跌出pillow, 頭貼右邊床欄, 腳踢左邊床欄 !真是好鬼粗魯



原文章由 十月變形記 於 08-3-20 10:27 發表
佢個姿勢好可愛呀!

我個仔開始時係"大"字, 但係都幾反瞓, 瞓醒時已經成個打斜, 個頭跌出pillow, 頭貼右邊床欄, 腳踢左邊床欄!


大宅

積分: 3115


11#
發表於 08-3-20 13:07 |只看該作者
原文章由 idaidawong 於 08-3-19 23:45 發表
我個仔﹐ 佢訓覺個陳﹐ 成日都要gum樣訓
個頭同個身成90度
好奇怪﹐ 移番正佢﹐一陳佢有要訓番gum樣
我驚對佢條頸吾好


我個仔都係,面要貼住枕頭,都唔知會唔會焗親


洋房

積分: 220


12#
發表於 08-3-20 13:27 |只看該作者
我個女都鍾意好似大人咁打側瞓, 好得意


洋房

積分: 64


13#
發表於 08-3-20 14:41 |只看該作者
哈哈﹐ 原來咁多 B都係鐘意E個姿勢訓﹐ 好搞笑!


大宅

積分: 1660


14#
發表於 08-3-20 15:01 |只看該作者
yes yes yes...Andrew仔原本好地地大字咁訓...踢走D被就一直係standard動作,幫佢蓋好又"yang"走o西~~~

近呢2weeks勁鍾意打側身訓,瞓瞓下又左碌右碌,碌到離開o西個枕頭,成個打斜到90度,誇張到無人信...

呢兩晚仲玩埋趴住瞓,驚壓住心口仔會幫佢反番身,佢就會嘈~~~
mouth: mouth: mouth:
總之佢出世咁耐我都無晚好訓過

原文章由 oojj 於 08-3-20 09:30 發表
阿包最鍾意扒住瞓mouth:
My lovely boy Andrew was born!
He is a July piggy!

viv-viv = andrew-mama


子爵府

積分: 14669


15#
發表於 08-3-20 16:03 |只看該作者
我個女都係好中意大字形咁訓,一路踢走D被,同佢整好佢又踢,一晚要同佢整至少30次! 佢仲要好似夢遊咁,踢完被就玩腳但佢係合埋眼架!真係比佢激死呀!


別墅

積分: 810


16#
發表於 08-3-20 16:12 |只看該作者
我個女最先會打側瞓,瞓瞓下就會左碌右碌。到最後會變左扒係度瞓, patpat gut起, 然後對腳交叉疊住。個款有少少似瑜珈既嬰孩式。佢咁樣反而瞓得最lum。

如果大字瞓, 佢都唔鐘意come被,會yang走。

哈哈, 原來個個BB都唔鐘意come被。


大宅

積分: 1051


17#
發表於 08-3-20 16:36 |只看該作者

回覆 #13 idaidawong 的文章

我個囡有時都會咁訓架, 可能呢個就代表佢地開始長大了, 因佢之前唔係咁訓架


別墅

積分: 1000

好媽媽勳章


18#
發表於 08-3-20 17:27 |只看該作者
哈哈, 我個囡都鍾意咁訓同埋側訓。佢依家連抱住"暗"佢訓的時候有時佢自己要move來move去, 直到佢做到依個post為止, 抱住都要依個post都幾高難度嫁。


洋房

積分: 125


19#
發表於 08-3-21 08:05 |只看該作者
原文章由 小吉媽 於 08-3-20 01:26 發表
我小吉"大字型"灘係度瞓架.....


我個囡都係咁訓..hehe


男爵府

積分: 6846

好媽媽勳章 畀面勳章 叻叻勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 育兒性格勳章


20#
發表於 08-3-21 09:13 |只看該作者
佢衣家仲意左側訓啦, 之前再BBd個陣會大字型咁訓,
但係訓訓下會成個人轉左90度~ 即係雙腳會向著長d果邊床圍, 頭仔就向另一面長d果邊床圍。雖然頂住左, 但係佢都係可以繼續做爛訓豬, 一於好少理~


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo