跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 6983

畀面勳章 環保接龍勳章


1#
發表於 08-2-26 09:35 |只看該作者
可以比d議見我嗎?事原我做了全職媽咪都3個月,在這段日子個女星期一到星期四係99度,星期五晚就自己揍回家,因星期六我都要返工好彩我老豆放假佢都可以幫我揍到就同我個女同我姑媽一家人周圍去玩,而我媽咪都係要反工,但佢又好想逢星期六我個女可以去到佢屋企瞓一晚到第二日同佢飲完茶下午3-4點先同個女回來,到星期一早我又揍個女回99度,就因為咁,我老公極到不满意,話我亞媽成日同佢周圍去,佢仲見得個女多個佢自己,而我亞媽又好錫我個女,我末生個女之前我同我媽咪感情極錯,一年都見唔多過3次,但自從我生咗後我同媽咪ga感情好咗好多(提起都有d想 ),因但又係真ga,我同老公同個女都好似冇家庭日就萛同個女一齊,都係有不同ga親戚係身邊,想開開心心只有我地三口字係屋企玩吓都好少機會,就因這個問題,我識我老公咁來佢都末同我嘈過,就因為個女成日不在身邊到我地放假我亞媽就個個星期日都要同佢去同我個邊d屋企人飲茶(我自己親戚都係一個星期日先可以同我個女見一次),但又要記得邊個逢星期六幫我地睇住個女呀??有陣時我都唔想令我亞媽難做,但我又好難做呀,就來星期五la,我媽咪都會打來問比唔比迪迪去佢到過夜,我又唔知點同我老公開口,又要扮好聲好氣,冇令兩可,自己又見得少個女.................

點好呀.........................就得個老公時又唔想媽咪唔開心............(好很..............................煩)比我"辛"吓,唔好意思大家,又要ready返工出門口,呀仲有如果星期日係同99個邊飲茶我老公又好地地,咁我都有亞媽架..................:-( :-( :-( :-( :-(


禁止訪問

積分: 22268

好媽媽勳章


2#
發表於 08-2-26 10:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17062

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 08-2-26 11:04 |只看該作者

回覆 #2 wolimo 的文章

我都有差不多的問題, 我老公都唔多鐘意我帶啟衡返我媽咪度, 又嫌太夜開飯, 又嫌我屋企人多好嘈

我諗唯有同你媽咪傾下, 同埋可以同你老公講爺爺嫲嫲可以成日見到廸廸, 但係外婆就唔可以, 睇下你老公有咩反應. 我成日都係咁同我老公講嫁, 因為我老爺奶奶住o係隔離座大廈.
,


子爵府

積分: 10647


4#
發表於 08-2-26 11:50 |只看該作者
老實講我覺得你老公咋型好合理,個囡係自己點會吾想見多幾面呀,我2星期看一晚夜老公見吾到一晚都顛la,你老公都好好la,加上bb細想多d一家3口時間都合理呀,我係你就會:
星期六吾會比迪迪去外婆到,同婆婆講一個月去一晚去住,但會每星期六早上去同佢同親人飲茶,下午就一家3口時間,我唸你mami會有d吾開心,但佢會好快接受,你老公就吾同佢好少同你嘈,如果佢出左聲即係佢己經好不滿la,你要做d野安撫下佢la,同埋你都想一家3口多d,家庭感情好d la


男爵府

積分: 6247


5#
發表於 08-2-26 12:04 |只看該作者
wolimo,

可唔可以星期五晚就揍去婆婆度瞓一晚? 星期六晚同婆婆 dinner .. 就自己揍回家... 星期日就 一家3口周圍去玩 or 同99 or婆婆飲茶 ~~ flexible d?

自己放假都好想同 BB 開開心心玩吓 & 周圍去 la~


原文章由 wolimo 於 08-2-26 09:35 發表
可以比d議見我嗎?事原我做了全職媽咪都3個月,在這段日子個女星期一到星期四係99度,星期五晚就自己揍回家,因星期六我都要返工好彩我老豆放假佢都可以幫我揍到就同我個女同我姑媽一家人周圍去玩,而我媽咪都係要反工,但 ...


男爵府

積分: 6983

畀面勳章 環保接龍勳章


6#
發表於 08-2-26 16:54 |只看該作者
原文章由 LMCK 於 08-2-26 11:04 發表
我都有差不多的問題, 我老公都唔多鐘意我帶啟衡返我媽咪度, 又嫌太夜開飯, 又嫌我屋企人多好嘈

我諗唯有同你媽咪傾下, 同埋可以同你老公講爺爺嫲嫲可以成日見到廸廸, 但係外婆就唔可以, 睇下你老公有咩反 ...


我老公會講佢地平日放工後可以去我99家睇迪迪喎,(佢唔會覺得唔好意思架)


男爵府

積分: 6983

畀面勳章 環保接龍勳章


7#
發表於 08-2-26 17:02 |只看該作者
原文章由 伴伴me 於 08-2-26 11:50 發表
老實講我覺得你老公咋型好合理,個囡係自己點會吾想見多幾面呀,我2星期看一晚夜老公見吾到一晚都顛la,你老公都好好la,加上bb細想多d一家3口時間都合理呀,我係你就會:
星期六吾會比迪迪去外婆到,同婆婆講一個月去一晚去住,但會 ...



你講得冇錯,我老公份人一出聲就係好不滿,我亞媽如果一個月先去佢一次屋企,我又唔like,有時我都覺得我媽好奇怪,個女係我,佢就成日買d bb嘢同樣3份,好似bb厠所板,99一個,我1個,佢自己屋企一個,佢當正我個女係佢個女一樣架,可能我亞媽同我玩任老豆冇bb,所以你見到佢地時仲一家三口好似好幸福咁........


男爵府

積分: 6983

畀面勳章 環保接龍勳章


8#
發表於 08-2-26 17:04 |只看該作者
原文章由 eshiro 於 08-2-26 12:04 發表
wolimo,

可唔可以星期五晚就揍去婆婆度瞓一晚? 星期六晚同婆婆 dinner .. 就自己揍回家... 星期日就 一家3口周圍去玩 or 同99 or婆婆飲茶 ~~ flexible d?

自己放假都好想同 BB 開開心心玩吓 & 周圍去 la~


...


唔得呀,因我mum都要返工又係放星期日一天...........


子爵府

積分: 10647


9#
發表於 08-2-26 18:49 |只看該作者
原文章由 wolimo 於 08-2-26 17:02 發表



你講得冇錯,我老公份人一出聲就係好不滿,我亞媽如果一個月先去佢一次屋企,我又唔like,有時我都覺得我媽好奇怪,個女係我,佢就成日買d bb嘢同樣3份,好似bb厠所板,99一個,我1個,佢自己屋企一個,佢當正我個女係佢個女 ...

對得多有感情呀,迪迪又精靈係多人錫la


大宅

積分: 1553


10#
發表於 08-2-27 01:35 |只看該作者
我都覺得應該就老公多d!見爸爸時間太少對bb都唔好!
28DEC2006 BIRTH


男爵府

積分: 6983

畀面勳章 環保接龍勳章


11#
發表於 08-2-27 07:39 |只看該作者
多謝大家比d議建我, 我估都係要"就"我老公多d.............


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo