立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 2667
珍珠宮
積分: 35965
王國長老
積分: 89582
侯爵府
積分: 21372
積分: 3807
原文章由 麟媽媽 於 08-2-26 15:56 發表 死囉!我以往濕布抹吓就浸架喇, 我媽話掂過水會發mo 喎......
積分: 4650
禁止訪問
積分: 24499
積分: 12333
男爵府
積分: 6891
原文章由 sally314 於 08-2-26 17:51 發表 慘啦!我早幾日跟apple daily教方法去浸,咁味唔要得:-( 先用熱水冲洗,蒸5-6分鐘,然後一層salt、一層桔,一層salt再一層桔。 咁我D桔係味唔要得,唔該話我知:-( ...
積分: 30558
原文章由 B301 於 08-2-26 10:28 PM 發表 我上年都浸鹹金桔,洗完風乾就入樽,今年攞出嚟又冇咩野,冲水飲好正. D人話要浸2年先好食,係咪真o架?
積分: 6253
積分: 4238
積分: 8757
水晶宮
積分: 70436
原文章由 B301 於 08-2-26 22:28 發表 我上年都浸鹹金桔,洗完風乾就入樽,今年攞出嚟又冇咩野,冲水飲好正. D人話要浸2年先好食,係咪真o架?
積分: 19394
原文章由 火石 於 08-2-28 10:19 發表 為何要蒸過佢?? 蒸完豈非很軟身囉?
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy