母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


洋房

積分: 83


1#
發表於 14-10-17 14:25 |只看該作者
Bb半個月時我入院,停餵奶一星期,之後發現自己無奶,泵奶得一兩安,后来谷友教我两三小时泵奶,最近開始覺得自己再次谷奶,所以白天我會比bb埋身,無再泵奶,bb夜晚系食奶粉,而我每日早上喂bb食一邊,他顶到两小时,十一点先要再食另一邊

两小时后再餵番另一邊,比佢啜到自己放口,但反而不够两小时他又要奶

一个月大bb埋身会食甘密吗? 还是我未上奶?因为我除了早上起身谷奶,白天个胸都好軟,而bb食完早上两餐,下午开始就半小时半小时甘食,我無得休息,他也睡得不好,我应该点做? 有無奶媽分享经验教教我?thx


侯爵府

積分: 24874

瞓得好勳章


2#
發表於 14-10-17 16:56 |只看該作者

引用:Bb半個月時我入院,停餵奶一星期,之後發現

原帖由 christinemsl 於 14-10-17 發表
Bb半個月時我入院,停餵奶一星期,之後發現自己無奶,泵奶得一兩安,后来谷友教我两三小时泵奶,最近開始覺 ...
你餵完要泵 泵出黎就儲或晚上食 你只埋身白天但唔泵 咁好難上奶啦


首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo