論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 7097


1#
發表於 08-3-5 17:37 |只看該作者
因她額外放假!
[


子爵府

積分: 14001


2#
發表於 08-3-5 18:17 |只看該作者
$3480x12除365=114.40
原文章由 sleepingbo 於 08-3-5 17:37 發表
因她額外放假!


大宅

積分: 4336


3#
發表於 08-3-5 23:57 |只看該作者
我都係咁計ga

原文章由 pollybell 於 5 3 2008 18:17 發表
$3480x12除365=114.40


男爵府

積分: 5678

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


4#
發表於 08-3-6 12:44 |只看該作者
你叫工人簽收人工果陣,記得講明系放多左假,所以要扣人工,費事比工人話你 underpay :;pppp: ﹝如果佢仲有大假,就可以考慮扣﹞。
多人問句,你工人額外放假,你有無叫佢寫張紙同你申請呀 = 我地放假都要申請,等老細 approved 先可以放。

原文章由 sleepingbo 於 08-3-5 17:37 發表
因她額外放假!


珍珠宮

積分: 38078

好媽媽勳章


5#
發表於 08-3-6 14:22 |只看該作者
原文章由 pollybell 於 08-3-5 18:17 發表
$3480x12除365=114.40

噢, 我用左個冇咁好的計法添, 一路都係計錯添, 只係用月薪除30. 不過我的計法工人有著數, 因為咁樣計日薪計出來多少少, 我係補sunday ot錢俾佢.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo