在職全職

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3346


1#
發表於 08-3-15 14:26 |只看該作者
各位

因為我都有10年無轉工了, 因此想問吓大家意見.

一份Part-time Job (半職), 9 am - 1 pm, 5-day work, clerical / secretarial job duties, $4000-5000 per month, OK嗎? 人工ok嗎? 我本身是大學畢業的.

此外, 找一份Part-time Job (半職)有什麼要注意的呢? Annual leave? Paid sick leave? MPF? 有什麼要事前問清楚的呢? I really have no idea on part-time job.

As I would like to spend more time with my son, I am now looking for a part-time job (half day only). I find the above offer recently.

Thanks a lot!


伯爵府

積分: 17505


2#
發表於 08-3-15 15:56 |只看該作者
原文章由 dorislin 於 08-3-15 14:26 發表
各位

因為我都有10年無轉工了, 因此想問吓大家意見.

一份Part-time Job (半職), 9 am - 1 pm, 5-day work, clerical / secretarial job duties, $4000-5000 per month, OK嗎? 人工ok嗎? 我本身是大學畢業的.

此 ...


我覺得很不好,因為每天要去返工,乘車時間都很多,很不化算。如果你每星期返二日全日(8小時),一個月返8日,可以有
約7000元,平均為約105元1小時,比半職為高人工。我現在都時做兼職,如果小朋友有事或考試,我就可以不返,而且我多數要agent給我返我家對面的老人院,很方便。
8331


大宅

積分: 3346


3#
發表於 08-3-16 01:08 |只看該作者
多謝你的意見, 計埋車$和時間, 返半日真的不化算. 但若果一星期只返兩天, 這樣是否計日薪or時薪?

Only work for 2 days per week, can earn around $7,000? So much? Really? Where can I find this kind of job? Through agent? Can you recommend your agent to me?

Thanks a lot!


伯爵府

積分: 17505


4#
發表於 08-3-16 20:14 |只看該作者
原文章由 dorislin 於 08-3-16 01:08 發表
多謝你的意見, 計埋車$和時間, 返半日真的不化算. 但若果一星期只返兩天, 這樣是否計日薪or時薪?

Only work for 2 days per week, can earn around $7,000? So much? Really? Where can I find this kind of jo ...


我是做好護士的,是計日薪的。

8331


大宅

積分: 3346


5#
發表於 08-3-17 10:36 |只看該作者
Oh, I see. Nurse is a professional and there is great demand in the job market. Then how much do you think for a clerk or secretary per day? Thanks!


禁止訪問

積分: 33575


6#
發表於 08-3-17 10:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3346


7#
發表於 08-3-17 14:26 |只看該作者
Then 如果計日薪又大約有幾錢呢? 可以有$500日嗎? Thanks!


原文章由 貓姐 於 08-3-17 10:47 發表
如果文職半day part-time有4-5k其實已經好好傢喇
宜家文職full-time, 都係around 7-9k傢咋


禁止訪問

積分: 33575


8#
發表於 08-3-17 14:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18807

2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 hashtag影視迷勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 08-3-17 16:47 |只看該作者
大學畢業 + 10年經驗...
應該點都唔止搵9k 呀 ?

其實如果5k個月 ,返半日, 真係唔化算....又無mpf...假期 ...
除非好近屋企... 其實做開文職... 去做診所姑娘有無人請呢 ? 果d多算半day


禁止訪問

積分: 33575


10#
發表於 08-3-17 16:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 33575


11#
發表於 08-3-17 16:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18807

2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 hashtag影視迷勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


12#
發表於 08-3-19 10:26 |只看該作者
原文章由 貓姐 於 08-3-17 16:56 發表
差唔多喇
我新年後搵工, 我仲有15年admin經驗, 9成公司都係開8千比我之麻
仲話宜家好多大學畢業, 少d經驗, 開價6k都有呀


唔係呀嘛..... 咁你叫價幾多先 ? 你如果叫12k, 佢無理由出8k 都叫你去interview遮....
同埋搵乜野post ?
我都搵緊工.... 今個月開始搵....


伯爵府

積分: 18807

2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 hashtag影視迷勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


13#
發表於 08-3-19 10:27 |只看該作者
原文章由 貓姐 於 08-3-17 16:57 發表
診所登記nurse多數要返weekend喎


有d診所星期日都休息既 ...


大宅

積分: 3346


14#
發表於 08-3-21 14:07 |只看該作者
Thanks for all's comments & information.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo