親子旅遊

跳至

首頁
1

尾頁
   1


珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


1#
發表於 14-12-23 23:56 |只看該作者
買了藥同壺因為免稅品,passport已有單釘好晒,咁是否不可以pack埋入行李到,要跟身過海關?




大宅

積分: 1217


2#
發表於 14-12-24 00:06 |只看該作者
當職員幫我做緊免稅果陣,問過果D職員,佢地話唔駛啦。


珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


3#
發表於 14-12-24 00:09 |只看該作者

引用:當職員幫我做緊免稅果陣,問過果D職員,佢

原帖由 geokibu 於 14-12-24 發表
當職員幫我做緊免稅果陣,問過果D職員,佢地話唔駛啦。
Thanks




公爵府

積分: 27851

醒目開學勳章 畀面勳章


4#
發表於 14-12-24 00:14 |只看該作者
海關從未問過話要睇


侯爵府

積分: 20621

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章


5#
發表於 14-12-24 01:04 |只看該作者
回覆 kwan0520 的帖子

我全部入喼寄倉,完全無人會理


大宅

積分: 1217


6#
發表於 14-12-24 16:03 |只看該作者
jcstai 發表於 14-12-24 01:04
回覆 kwan0520 的帖子

我全部入喼寄倉,完全無人會理
Yeah.... 如果唔入箱,最後在機場血拼時就唔夠手拿啦。


珍珠宮

積分: 38496

減齡達人勳章


7#
發表於 14-12-24 17:41 |只看該作者

回覆:免稅品是否要跟身

其實應該要跟身!我剛剛星期曰由東京回港, check in 前問地勤使唔使跟身,佢話唔使,但我照跟(因係高島屋做退稅時,個姨姨提我要跟身)。過海關時,冇人問我!但我隔離條隊有問,我見個海関問,但個人不停話No!




男爵府

積分: 8293


8#
發表於 14-12-24 17:43 |只看該作者
FennieMan 發表於 14-12-24 17:41
其實應該要跟身!我剛剛星期曰由東京回港, check in 前問地勤使唔使跟身,佢話唔使,但我照跟(因係高島屋 ...
check in 時同staff講聲就ok大把人冇跟身,水份點算?


男爵府

積分: 8862


9#
發表於 14-12-25 01:38 |只看該作者

回覆:免稅品是否要跟身

一架機最少2百幾人,海關唔會check,你入閘黎千祈唔好行去稅關到就得


侯爵府

積分: 23877

畀面勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 14-12-26 02:17 |只看該作者

回覆:免稅品是否要跟身

我完全無理,向大阪激安買完D野,工作人員包好一袋俾我搞好免税後,番酒店即拆番開袋野,拆埋D包裝盒(為慳行李箱位)就咁放曬入行李箱,去機埸cheak in寄倉
藥房買既野又係拆鬼開曬,仲令左D休足時間,同撒龍巴斯黎用添


子爵府

積分: 14395


11#
發表於 14-12-26 15:30 |只看該作者

回覆:免稅品是否要跟身

海關冇問過



    


男爵府

積分: 7243


12#
發表於 14-12-26 16:01 |只看該作者
昨天剛從東京回來,全部入喼寄倉,完全無check


子爵府

積分: 12612


13#
發表於 14-12-26 16:07 |只看該作者

引用:我完全無理,向大阪激安買完D野,工作人員包

原帖由 Wing03yan18 於 14-12-26 發表
我完全無理,向大阪激安買完D野,工作人員包好一袋俾我搞好免税後,番酒店即拆番開袋野,拆埋D包裝盒(為慳行李 ...
休足係咩用途?見到好多!

我都想即買即用,最後被 c6 stop 我,上个月去完都冇check 过!


珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


14#
發表於 14-12-26 18:04 |只看該作者

回覆:免稅品是否要跟身

多謝各位既意見,我已回港了,所有貨都pack晒落喼,無比人查過....thanks




侯爵府

積分: 23877

畀面勳章 BK Milk勳章


15#
發表於 14-12-28 02:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Wing03yan18 於 14-12-26 發

原帖由 bbqueen 於 14-12-26 發表
休足係咩用途?見到好多!

我都想即買即用,最後被 c6 stop 我,上个月去完都冇check 过!
休足係一盒腳貼黎架,行到腳仔軟夜晚貼向對腳到可以消除疲勞


大宅

積分: 4109


16#
發表於 14-12-28 21:03 |只看該作者

引用:買了藥同壺因為免稅品,passport已有單釘好

原帖由 kwan0520 於 14-12-23 發表
買了藥同壺因為免稅品,passport已有單釘好晒,咁是否不可以pack埋入行李到,要跟身過海關?



...
唔駛跟身,不過正身黎講免税品吾可以拆包裝盒,不過我冇理到件衫著左係身,過關都冇人檢查




子爵府

積分: 12612


17#
發表於 14-12-28 21:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 bbqueen 於 14-12-26 發表休

原帖由 Wing03yan18 於 14-12-28 發表
休足係一盒腳貼黎架,行到腳仔軟夜晚貼向對腳到可以消除疲勞
THX. 下次要買番 D 比團友用


男爵府

積分: 9595


18#
發表於 14-12-28 21:56 |只看該作者
最近日本希望你多消費,多數不會check, 但理論上是要隋身。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo