跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1288


1#
發表於 08-3-13 14:35 |只看該作者
你哋有冇打算幫BB買保險呀? 如果已經買咗嘅媽咪, 你哋多數會買那種類型保險 (e.g. saving or saving+life)


別墅

積分: 762


2#
發表於 08-3-13 16:29 |只看該作者
我自己本身做保險... 所以一早同我個仔買左咯... 始終一份保障係唔少得既...
幫佢預備左份基金投資... (方便每年有利是錢可以隨意加落去)... 另外, 仲有一份係供五年就可以供斷既儲蓄人壽+危疾and a Medical insurance plan~

如要資料就pm我啦... haha~


大宅

積分: 1171

好媽媽勳章


3#
發表於 08-3-13 16:38 |只看該作者
我幫BB買醫療.係怕BB發高熱可以即時去私家醫院,唔駛去政府
急症室.因為政府急症室排隊排成晚BB辛苦mama又辛苦mouth:

我BB醫療每個月180元就得到保障


mouth:" />
原文章由 Mybb-TinaKwong 於 08-3-13 14:35 發表
你哋有冇打算幫BB買保險呀? 如果已經買咗嘅媽咪, 你哋多數會買那種類型保險 (e.g. saving or saving+life)

[ 本文章最後由 wilson_toby 於 08-3-13 17:29 編輯 ]


大宅

積分: 1288


4#
發表於 08-3-13 17:18 |只看該作者
please pm me. thx!
原文章由 wai_wai_121 於 08-3-13 16:29 發表
我自己本身做保險... 所以一早同我個仔買左咯... 始終一份保障係唔少得既...
幫佢預備左份基金投資... (方便每年有利是錢可以隨意加落去)... 另外, 仲有一份係供五年就可以供斷既儲蓄人壽+危疾and a Medical insur ...


大宅

積分: 3068

母親節2025勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 育兒性格勳章 熱血勳章 畀面勳章


5#
發表於 08-3-13 21:10 |只看該作者
我個囡一滿月, 拎埋出世紙就買保險了, 我幫佢買左 人壽, 儲蓄同醫療


大宅

積分: 1274


6#
發表於 08-3-13 23:59 |只看該作者
原文章由 wilson_toby 於 08-3-13 16:38 發表
我幫BB買醫療.係怕BB發高熱可以即時去私家醫院,唔駛去政府
急症室.因為政府急症室排隊排成晚BB辛苦mama又辛苦mouth:

我BB醫療每個月180元就得到保障


mouth:" />
...


我都係


大宅

積分: 3632


7#
發表於 08-3-14 10:11 |只看該作者
我買左一份有意外, 危疾, 醫療, 儲蓄人壽.
另外一份基金.


複式洋房

積分: 243


8#
發表於 08-3-14 11:44 |只看該作者
我都係買左一份有意外, 危疾, 住院,醫療嘅儲蓄人壽.
另外再加多一份基金.......
原文章由 Mybb-TinaKwong 於 08-3-13 14:35 發表
你哋有冇打算幫BB買保險呀? 如果已經買咗嘅媽咪, 你哋多數會買那種類型保險 (e.g. saving or saving+life)

[ 本文章最後由 ally1118 於 08-3-14 19:36 編輯 ]


大宅

積分: 1288


9#
發表於 08-3-14 13:18 |只看該作者
因為我老公間公司有醫療住院津貼俾亞b, 所以暫時唔須要買. 但你哋買儲蓄同人壽保險, 係唔係供到bb5歲或10歲, 就可以唔駛供. 我問咗銀行同保險公司, 佢哋話通常幫bb買保險都係呢一種.


子爵府

積分: 10880


10#
發表於 08-3-14 13:28 |只看該作者
我有興趣買醫療呀, 另外都會買儲蓄, 好過D錢儲係銀行...
我想問醫療保險係年年保費都一樣 OR BB大D會慢慢加多D咁架??係咪隨時唔要都得架??

[ 本文章最後由 豬BBBB 於 08-3-14 13:30 編輯 ]


複式洋房

積分: 243


11#
發表於 08-3-14 14:35 |只看該作者
我買果份第二年會平D架....
原文章由 豬BBBB 於 08-3-14 13:28 發表
我有興趣買醫療呀, 另外都會買儲蓄, 好過D錢儲係銀行...
我想問醫療保險係年年保費都一樣 OR BB大D會慢慢加多D咁架??係咪隨時唔要都得架??


複式洋房

積分: 237


12#
發表於 08-3-14 19:20 |只看該作者
BB大概兩個月,我就買咗一份醫療、住院、危疾、人壽同基金嘅保險俾bb


複式洋房

積分: 237


13#
發表於 08-3-14 19:21 |只看該作者
仲有儲蓄添


大宅

積分: 1171


14#
發表於 08-3-14 19:41 |只看該作者
我係HSBC幫個女做左份儲蓄計劃,供10年,諗住第時俾佢讀書。

宜家睇緊買多份醫療,都係想有咩事可以入私家。

我想問下你地咁快幫BB買危疾?同埋你地每年保費大約幾$$$?


複式洋房

積分: 237


15#
發表於 08-3-14 20:10 |只看該作者
仲有儲蓄添


別墅

積分: 762


16#
發表於 08-3-16 17:12 |只看該作者
原文章由 豬BBBB 於 08-3-14 13:28 發表
我有興趣買醫療呀, 另外都會買儲蓄, 好過D錢儲係銀行...
我想問醫療保險係年年保費都一樣 OR BB大D會慢慢加多D咁架??係咪隨時唔要都得架??



一般市面上實報實銷的醫療計劃都會每年調整一次保費的~
bb仔買時保費會貴少少... 但小朋友年紀大啲會比少啲保費既... 到再小朋友十幾廿歲時保費又會多番少少...

其實大部份非儲蓄性既醫療保險都可以隨時唔要既... 但若果到取消後又想再買番的話就要重新再核保... 到時如果身體狀況有咩唔同或問題的話就可能會買唔到保險又或者會加loading(保費)~


別墅

積分: 762


17#
發表於 08-3-16 17:16 |只看該作者
我BB嗰份係供五年可供斷既儲蓄人壽加危疾, 仲有醫療... 每年保費17,XXX, 保額有USD 100,000, 危疾同人壽都係可保終身, 醫療係保証續保到終身的~


複式洋房

積分: 225


18#
發表於 08-3-16 17:33 |只看該作者
我地幫楚堯豬買左一份儲蓄人壽醫意外保同危疾~供10年之後~就可以唔洗再供人壽~保到佢老~
另外買多一份基金~供15年~兩份加埋每年兩萬幾~


大宅

積分: 1076


19#
發表於 08-3-16 18:53 |只看該作者
我都有幫仔仔買左意外, 危疾, 醫療+基金..
每個月50美金a..


大宅

積分: 1288


20#
發表於 08-3-17 09:14 |只看該作者
US$50? 你個份每月俾咁少錢, 包咁多嘢嘅, 係唔係只係供10年或5年?
原文章由 car1985 於 08-3-16 18:53 發表
我都有幫仔仔買左意外, 危疾, 醫療+基金..
每個月50美金a..

[ 本文章最後由 Mybb-TinaKwong 於 08-3-17 09:15 編輯 ]

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo