單親天地

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 258


1#
發表於 08-3-6 18:16 |只看該作者
死喇~我剛剛係公司用隻腳大力甘整個紙箱,,,
本身諗住有腳搬個箱去第2邊,,,點知我整左1下之後,,我宜家吾知係咪整到自己盤骨d根,,隻腳宜家用吾到力,,就連行路都超痛,,甘我宜家應該點做好~bb會吾會有事~我宜家應該入院好定返屋企好牙~但我痛到行吾到,,,

[ 本文章最後由 yukiiiii319 於 08-3-6 18:22 編輯 ]


大宅

積分: 2413


2#
發表於 08-3-6 18:20 |只看該作者
原文章由 yukiiiii319 於 6/3/08 18:16 發表
死喇~我剛剛係公司用隻腳大力甘整個紙箱,,,
本身諗住有腳搬個箱去第2邊,,,點知我整左1下之後,,我宜家吾知係咪整到自己盤骨d根,,隻腳宜家用吾到力,,就連行路都超痛,,甘我宜家應該點做好~bb會吾會有事 ...

即刻去睇急証啦...唔好等啦


複式洋房

積分: 258


3#
發表於 08-3-6 18:24 |只看該作者
原文章由 ●←紫→● 於 08-3-6 18:20 發表

即刻去睇急証啦...唔好等啦


但我行吾到路,,,吾通係公司call白車去醫院丫~


珍珠宮

積分: 39132

好媽媽勳章


4#
發表於 08-3-6 19:06 |只看該作者
梗係CALL白車囉,,你都行唔到

我有兩隻大小魔怪""


公爵府

積分: 29922

醒目開學勳章 畀面勳章


5#
發表於 08-3-6 19:27 |只看該作者
唯有call白車啦...你有無朋友可以黎接你?
唔掂唔好頂硬上,可以call非緊急白車嫁好似

原文章由 yukiiiii319 於 08-3-6 18:16 發表
死喇~我剛剛係公司用隻腳大力甘整個紙箱,,,
本身諗住有腳搬個箱去第2邊,,,點知我整左1下之後,,我宜家吾知係咪整到自己盤骨d根,,隻腳宜家用吾到力,,就連行路都超痛,,甘我宜家應該點做好~bb會吾會有事~我宜家應該入院 ...


侯爵府

積分: 21473

好媽媽勳章 畀面勳章


6#
發表於 08-3-7 01:24 |只看該作者
如果無人黎接你,梗係call白車啦
事隔咁多個鐘,唔知樓主而家點呢???


男爵府

積分: 5966


7#
發表於 08-3-7 09:09 |只看該作者
你做咩又咁粗老呀!!!
又唔係唔知自己9個月肚\ . /"
你要小小心心聽聽話話呀..
都就黎生喇...唔好踢佢出黎喇!!!
親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視頭像、頭銜、暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作。

紀錄:
大仔出世7磅半  大女出世6.9磅
二女出世6.7磅  三女出世6.1磅


民房

積分: 57


8#
發表於 08-3-7 13:38 |只看該作者
原文章由 yukiiiii319 於 08-3-6 18:16 發表
死喇~我剛剛係公司用隻腳大力甘整個紙箱,,,
本身諗住有腳搬個箱去第2邊,,,點知我整左1下之後,,我宜家吾知係咪整到自己盤骨d根,,隻腳宜家用吾到力,,就連行路都超痛,,甘我宜家應該點做好~bb會吾會有事~我宜家應該入院 ...

you should go to hospital directly.
If you go home cannot claim medicial fee ......
Hope you are oKcall白車啦


複式洋房

積分: 258


9#
發表於 08-3-8 10:19 |只看該作者
多謝你地關心先,,結果我都係頂硬上的
不過睇左醫生,,,
約左14號入院做物理治療同要做催生~


侯爵府

積分: 21473

好媽媽勳章 畀面勳章


10#
發表於 08-3-8 18:55 |只看該作者
點解要做催生???
最緊要而家無事就得啦

原文章由 yukiiiii319 於 08-3-8 10:19 發表
多謝你地關心先,,結果我都係頂硬上的
不過睇左醫生,,,
約左14號入院做物理治療同要做催生~

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo