立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
公爵府
積分: 26378
珍珠宮
積分: 31348
原帖由 weiwei 於 14-11-05 發表 請問好吃嗎? 買二送一,最後三天,我心大心細。 thx
水晶宮
積分: 54483
大宅
積分: 1007
禁止訪問
積分: 47750
原帖由 prettybabe 於 14-11-05 發表 三興隆臘腸 100%香港製造. 上星期六至同家姐地去上環買.
男爵府
積分: 9482
積分: 26389
積分: 5497
原帖由 海獅媽媽 於 14-11-05 發表 同臘腸, 唔怕遠可以去西環買 有一間好出名既 舌尖上的中X都有介紹
37A 發表於 14-11-5 12:21 可pm 店名嗎?
原帖由 海獅媽媽 於 14-11-05 發表 唔好意思, 我都唔知店名(只識去) 佢係電車路果邊, 過左東邊街再行無耐就到
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy