自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   2


公爵府

積分: 26378


1#
發表於 14-11-5 09:10 |只看該作者
請問好吃嗎? 買二送一,最後三天,我心大心細。 thx


珍珠宮

積分: 31348


2#
發表於 14-11-5 10:47 |只看該作者

引用:請問好吃嗎? 買二送一,最後三天,我心大

原帖由 weiwei 於 14-11-05 發表
請問好吃嗎? 買二送一,最後三天,我心大心細。 thx
made in china


水晶宮

積分: 54483

2018復活節勳章 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


3#
發表於 14-11-5 10:48 |只看該作者
Wing Wah is better


大宅

積分: 1007


4#
發表於 14-11-5 11:30 |只看該作者

回覆:weiwei 的帖子

偏甜,好味



禁止訪問

積分: 47750


5#
發表於 14-11-5 11:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 31348


6#
發表於 14-11-5 11:59 |只看該作者

引用:三興隆臘腸 100�製造. 上星期六至同家

原帖由 prettybabe 於 14-11-05 發表
三興隆臘腸 100%香港製造. 上星期六至同家姐地去上環買.



公爵府

積分: 26378


7#
發表於 14-11-5 11:59 |只看該作者
thanks all of you.


男爵府

積分: 9482


8#
發表於 14-11-5 12:14 |只看該作者
加瘦好食咩?

我唔洗太肥, 但一定唔好太瘦...
瘦好硬


男爵府

積分: 9482


9#
發表於 14-11-5 12:15 |只看該作者
同臘腸, 唔怕遠可以去西環買
有一間好出名既
舌尖上的中X都有介紹


公爵府

積分: 26389


10#
發表於 14-11-5 12:18 |只看該作者

回覆:null

好奇一問,上年還剩,可食嗎?


男爵府

積分: 5497


11#
發表於 14-11-5 12:21 |只看該作者

引用:同臘腸, 唔怕遠可以去西環買有一間好出名既

原帖由 海獅媽媽 於 14-11-05 發表
同臘腸, 唔怕遠可以去西環買
有一間好出名既
舌尖上的中X都有介紹
可pm 店名嗎?


男爵府

積分: 9482


12#
發表於 14-11-5 12:24 |只看該作者
37A 發表於 14-11-5 12:21
可pm 店名嗎?
唔好意思, 我都唔知店名(只識去)
佢係電車路果邊, 過左東邊街再行無耐就到

間野只賣臘味同咸魚, 好易認


男爵府

積分: 5497


13#
發表於 14-11-5 12:40 |只看該作者

引用:Quote:37A 發表於 14-11-5 12:21 可pm 店名

原帖由 海獅媽媽 於 14-11-05 發表
唔好意思, 我都唔知店名(只識去)
佢係電車路果邊, 過左東邊街再行無耐就到
搵吓先,謝謝!


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo