6個月-1歲

跳至

首頁
1

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 32075

2025勳章蛇年勳章 2021可愛聖誕B勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


1#
發表於 14-11-15 10:08 |只看該作者
唔打爛就食一半.....你們會點做.


珍珠宮

積分: 35821


2#
發表於 14-11-15 22:40 |只看該作者
打爛乜嘢?點解可以就曬佢,大個就更加狂


別墅

積分: 512


3#
發表於 14-11-15 22:55 |只看該作者

回覆:sherry973 的帖子

我個都係
覺得佢對所有食物都冇興趣




侯爵府

積分: 24385


4#
發表於 14-11-15 23:24 |只看該作者

回覆:sherry973 的帖子

8個月唔使咁爛啦,要等佢練下口腔的肌肉。





男爵府

積分: 5288


5#
發表於 14-11-16 01:15 |只看該作者

引用:打爛乜嘢?點解可以就曬佢,大個就更加狂

原帖由 夢裡人 於 14-11-15 發表
打爛乜嘢?點解可以就曬佢,大個就更加狂
應該唔係打爛嘢,係打爛「食物」變蓉。

我女都係……差唔多一歲,4隻牙,要d餸爛先食得多,abc粉果d食一半就bu哂出黎!
好煩


水晶宮

積分: 59284


6#
發表於 14-11-16 22:40 |只看該作者
都係要鍛煉佢食固體啦,食一半咪一半咯,本身固體入胃份量都會變大,慢慢適應就無事

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo