烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1891


1#
發表於 08-3-20 23:20 |只看該作者
請問知唔知道在街市裏一支好長嘅 [牛磅],不是日本那隻.牛磅有冇益,有乜好處?謝謝!


超級版主

積分: 55025

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 熱血金章 精緻種植勳章 好媽媽勳章 超級版主 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 hashtag影視迷勳章


2#
發表於 08-3-20 23:26 |只看該作者
有益,高纖又有消炎作用。
盡我一己之力,發放正能量!


男爵府

積分: 5681


3#
發表於 08-3-21 01:31 |只看該作者
好有益~ 我成日煲既!

記住煲時唔好批皮喎! 洗乾淨就得架嘞~
牛蒡有益既成份集中喺表皮架!!!


子爵府

積分: 10534


4#
發表於 08-3-21 10:09 |只看該作者
要加咩嘢同煲? 份量又几多呢?


男爵府

積分: 5681


5#
發表於 08-3-21 19:56 |只看該作者
原文章由 kaiyui_BB 於 21/3/2008 02:09 AM 發表
要加咩嘢同煲? 份量又几多呢?




我會加紅蘿蔔+合掌瓜落去煲...我個blog 有湯譜~

http://hk.myblog.yahoo.com/veronicams_tsim/article?mid=83


大宅

積分: 1891


6#
發表於 08-3-22 10:13 |只看該作者
唔該哂。老人家及小孩是否都可以飲?


公爵府

積分: 25706

醒目開學勳章 畀面勳章


7#
發表於 08-3-22 10:39 |只看該作者
原文章由 珊珊姨 於 08-3-22 10:13 發表
唔該哂。老人家及小孩是否都可以飲?


得......我成日煲比個女飲
順順利利 大吉大利       

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo