跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 440


1#
發表於 08-3-8 11:10 |只看該作者
會用邊隻奶瓶? 玻璃 or 膠?

我計劃餵母乳, 唔知重要唔要準備奶瓶, 如果要的話, 要準備幾多?
用玻璃好還是塑膠好, 好似話塑膠會有什麼化學物對bb唔好

又如果我無人奶比bb點算?

各位mama點選?


男爵府

積分: 6535


2#
發表於 08-3-8 12:05 |只看該作者
原文章由 cecilialin 於 08-3-8 11:10 發表
會用邊隻奶瓶? 玻璃 or 膠?

我計劃餵母乳, 唔知重要唔要準備奶瓶, 如果要的話, 要準備幾多?
用玻璃好還是塑膠好, 好似話塑膠會有什麼化學物對bb唔好

又如果我無人奶比bb點算?

...


我都想餵人奶的, 但都需要準備買定奶樽的.
我會用pigeon膠奶樽的,
因為我大囡都係用開pigeon奶樽的,
都okay..唔錯呀 ~~
晴晴囡囡出世於2005年4月7日出生的  :-)
晴晴的網頁


民房

積分: 29


3#
發表於 08-3-8 12:07 |只看該作者
我開頭都會餵人奶 , 但係我都有準備奶樽 , 因為我聽人地講bb淨係食人奶會唔夠飽 , 打算夜晚訓前一餐俾bb食奶粉. 我買了 Bee Free


複式洋房

積分: 281


4#
發表於 08-3-8 20:10 |只看該作者
我買左Chu Chu奶樽, 初頭都會試下餵人奶, 亦打算會先買定一罐明冶奶粉為後備o既 !

原文章由 SIU_WAN 於 08-3-8 12:07 發表
我開頭都會餵人奶 , 但係我都有準備奶樽 , 因為我聽人地講bb淨係食人奶會唔夠飽 , 打算夜晚訓前一餐俾bb食奶粉. 我買了 Bee Free


大宅

積分: 2346


5#
發表於 08-3-8 20:58 |只看該作者
我都係餵人奶, 另外預備pigeon膠奶樽...


男爵府

積分: 5847


6#
發表於 08-3-9 01:02 |只看該作者
我都會餵人奶, 亦有買定chuchu奶樽, 因為大囡用開都幾好, 所以細囡都會用chuchu.


大宅

積分: 1524


7#
發表於 08-3-9 16:35 |只看該作者
我都會試下餵人奶
都有預備奶樽
用piegon吉之島減價買的
一set連steamer
再預備3個玻璃都是piegon
因為第一胎都唔知邊樣好D


大宅

積分: 4469


8#
發表於 08-3-9 23:03 |只看該作者
原文章由 cecilialin 於 08-3-8 11:10 發表
會用邊隻奶瓶? 玻璃 or 膠?

我計劃餵母乳, 唔知重要唔要準備奶瓶, 如果要的話, 要準備幾多?
用玻璃好還是塑膠好, 好似話塑膠會有什麼化學物對bb唔好

又如果我無人奶比bb點算?

...

始終玻璃樽好d,
而我比99揍,怕打爛,買咗橙色chu chu膠樽.
唔會釋放化学物.
now jusco12/3前特價(bb展)
chu chu樽
$250/4 bottle(ppsu)
原本$80/per
so 好抵(好少咁平,上次減都冇咁平)這次精選promotion


別墅

積分: 652


9#
發表於 08-3-14 15:13 |只看該作者
原本想買chu chu玻璃, 但怕6299打爛 (之前佢地連avent都烚溶幾個), 所以買左dr brown濶口就番avent個steam煲


男爵府

積分: 6707


10#
發表於 08-3-14 18:24 |只看該作者
我買o左Bfree plus 膠樽+玻璃樽,唸住前兩個月喂人奶,不過都要準備點d奶樽,奶粉


子爵府

積分: 10900

畀面勳章


11#
發表於 08-3-14 22:15 |只看該作者
我都會同上一胎一樣,開頭餵人奶,跟著返工就盡量啦,不過都係用b-free,阿仔上次用過幾隻牌字都有好多肚風,之但係用咗b-free之後, 就一直都無事.


複式洋房

積分: 102


12#
發表於 08-3-15 11:14 |只看該作者
原文章由 suklaic 於 08-3-14 22:15 發表
我都會同上一胎一樣,開頭餵人奶,跟著返工就盡量啦,不過都係用b-free,阿仔上次用過幾隻牌字都有好多肚風,之但係用咗b-free之後, 就一直都無事.


我都會試餵人奶, 但都買了b-free plus 膠樽. 請問這牌字有冇steamer?


複式洋房

積分: 441


13#
發表於 08-3-15 17:08 |只看該作者
我都會試下餵人奶先,不過都買左chuchu橙色奶樽做預備.


複式洋房

積分: 263


14#
發表於 08-3-16 10:30 |只看該作者
我都係揀咗chuchu橙色奶樽 =)


伯爵府

積分: 16148


15#
發表於 08-3-17 16:31 |只看該作者
Both! Nuk Nuk's...


民房

積分: 75


16#
發表於 08-3-21 13:24 |只看該作者
Chu Chu PPSU


男爵府

積分: 6846

好媽媽勳章 畀面勳章 叻叻勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 育兒性格勳章


17#
發表於 08-3-22 10:38 |只看該作者
原文章由 cecilialin 於 08-3-8 11:10 發表
會用邊隻奶瓶? 玻璃 or 膠?

我計劃餵母乳, 唔知重要唔要準備奶瓶, 如果要的話, 要準備幾多?
用玻璃好還是塑膠好, 好似話塑膠會有什麼化學物對bb唔好

又如果我無人奶比bb點算?

...


hi cecilialin,

我係0706媽媽黎, 路過見到你既post, 希望可以幫到你啦~
我本身頭半年都係餵母乳既, 基本上如果可以, 最好埋身餵多d, 咁上奶會上得好d, 而奶瓶都要有少少就後備, 因為有機會係用pump出黎時, 可以比bb用。
我自己都係用膠奶瓶, 始終第日如果要出街, 膠奶瓶都會方便d。
我就用piegon奶瓶, nuk咀, 因為我本身買左piegon奶瓶套裝, 而且我個人覺得piegon瓶既quality係比nuk好, 但係nuk既咀因為比較似媽媽既乳頭, 所以對bb會好d。
餵母乳對bb真係好d架, 食母乳既bb真係冇咁容易生病, 所以各位媽媽加油呀~


大宅

積分: 3537


18#
發表於 08-3-25 00:50 |只看該作者
原文章由 magicc 於 08-3-15 11:14 發表


我都會試餵人奶, 但都買了b-free plus 膠樽. 請問這牌字有冇steamer?



我同你一樣都打算餵人奶, 但都準備左Bfree 既奶樽...
但就唔覺佢地有出steamer...
所以我都買左第二隻牌子(Tommee Tippee)既steamer...


複式洋房

積分: 102


19#
發表於 08-3-25 14:05 |只看該作者
[quote]原文章由 stevepoon 於 08-3-25 00:50 發表
hi stevepoon,

我問過代理, 可用emide既steamer, 同Bfree同廠, 吉之島有售.

http://www.bebedream.com.hk/souce/c_product-list.asp?newtype=any&specialtype=any&brandtype2=Emide&usetype2=any&show=yes

magicc


禁止訪問

積分: 14653

環保接龍勳章 大廚勳章


20#
發表於 08-3-25 14:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo