跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1330


1#
發表於 08-2-26 11:09 |只看該作者
各位媽咪,
你地有冇諗過買部胎心機check住bb的心跳呀?
過了12週之後就要4個星期先睇一次醫生,
真係日日都好擔心呀,
如果有部機聽到bb的心跳,
個人都安樂d呀!
有冇人知在邊度買?幾多錢呢?
Thanks!
知足常樂!要為你所有的去感恩,
不要為失去的而埋怨!


大宅

積分: 1920


2#
發表於 08-2-26 17:03 |只看該作者
我都想知呀,唔知荷花有冇呢?

原文章由 hannah616 於 08-2-26 11:09 發表
各位媽咪,
你地有冇諗過買部胎心機check住bb的心跳呀?
過了12週之後就要4個星期先睇一次醫生,
真係日日都好擔心呀,
如果有部機聽到bb的心跳,
個人都安樂d呀!
有冇人知在邊度買?幾多錢呢?
Thanks! ...
Mama: Janice (楠ma)    卓楠bb~


大宅

積分: 1330


3#
發表於 08-2-26 19:01 |只看該作者
原文章由 豬豬bb 於 08-2-26 17:03 發表
我都想知呀,唔知荷花有冇呢?

010有呀,我今日買了一部,$495,
不過是要到第3個孕期先聽到,
依家都聽唔到既好失望呀!!
知足常樂!要為你所有的去感恩,
不要為失去的而埋怨!


別墅

積分: 917


4#
發表於 08-2-27 08:28 |只看該作者
輕鬆d啦,唔洗咁緊張成日check住o架。19week左右,你可以感覺到佢的郁動,就無需要喇。


珍珠宮

積分: 35306


5#
發表於 08-2-27 14:25 |只看該作者
係呀, 同埋要check清楚究竟會唔會影響bb.

原文章由 tsyefung 於 08-2-27 08:28 發表
輕鬆d啦,唔洗咁緊張成日check住o架。19week左右,你可以感覺到佢的郁動,就無需要喇。


大宅

積分: 2065

2018復活節勳章


6#
發表於 08-3-1 15:26 |只看該作者
我同你一樣,有D擔心,要到第3個孕期先聽到,到時阿B都郁。

原文章由 hannah616 於 08-2-26 19:01 發表

010有呀,我今日買了一部,$495,
不過是要到第3個孕期先聽到,
依家都聽唔到既好失望呀!!


大宅

積分: 1330


7#
發表於 08-3-1 21:30 |只看該作者
我星期四覆診果日問醫生,
原來第14週就可以用胎心機
聽到bb心跳架喇!
知足常樂!要為你所有的去感恩,
不要為失去的而埋怨!


子爵府

積分: 13819


8#
發表於 08-3-2 01:00 |只看該作者
我問過醫生, 佢話唔好買, 因為唔係咁易 check 到, 如果 check 唔到, 只會令自己更驚~


禁止訪問

積分: 289


9#
發表於 08-3-13 22:25 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 289


10#
發表於 08-3-13 22:38 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7685

畀面勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 08-3-19 21:36 |只看該作者
我有朋友送左一部比我,不過唔係超聲波,只係聲音放大器.......我而家18w4d,之前o係聯合做產檢醫生都幫我聽過,是聽到的.........但係我用我屋企o個個就乜都聽唔度........


大宅

積分: 1312


12#
發表於 08-3-20 23:02 |只看該作者
其實係街買到果d 只不過係聲音放大器, 要到最後三個月先有用..
係醫生果度果d 係 ultrasound 黎, 唔同的!

我覺得都咁上下就會自己感覺到胎動, 應該無需要買喇..
不過我有時都會膽心個bb 係唔係度..因為好耐先check 下次嘛~


男爵府

積分: 7685

畀面勳章 BK Milk勳章


13#
發表於 08-3-21 13:02 |只看該作者

回覆 #12 E@V 的文章

係啦........有時我真係好擔心....而家又唔肯定係咪bb郁緊....而且每次檢查都隔咁耐...我好驚佢會無啦啦走左......


禁止訪問

積分: 289


14#
發表於 08-3-22 09:38 |只看該作者

回覆 #11 sorsor1129 的文章

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2912


15#
發表於 08-3-22 19:19 |只看該作者
我20週左右已經feel到bb郁, 震一下好明顯架, 依家一日郁10幾20次, 洗咩用胎心機吖, 有時件衫緊d, 坐係度都會見到自己個肚跳一下, 好勁架!


男爵府

積分: 7685

畀面勳章 BK Milk勳章


16#
發表於 08-3-23 23:54 |只看該作者

回覆 #14 freshfish0043 的文章

我諗好d掛......但係又驚成日用超聲波對bb唔好.......

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo